باشگاه پاریس سن ژرمن به طور رسمی خبر انتقال مهاجم روسونری به این تیم را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرانجام انتقال ستاره سوئدی به پایتخت فرانسه نهایی شد. زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن 30 ساله و ملی پوش میلان با قراردادی 3 ساله به عضویت پاریس سن ژرمن درآمد. خبرها حاکی از آن است که این انتقال در ازای مبلغ 23 میلیون یورو انجام شده است.
 ستاره سابق تیم های یوونتوس، اینتر و بارسا با این انتقال به یکی از پردرآمد ترین بازیکنان اروپا تبدیل شد و سالانه مبلغ 13 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.
 ایبراهیموویچ پس از نهایی شدن انتقال خود گفت: «این گام دیگری در زندگی حرفه ای من است، من به یک تیم رویایی آمده ام که برای پیشرفت تلاش می کند و می خواهم اینجا برنده باشم، می خواهم بخشی از تاریخ این باشگاه باشم و فقط به آینده فکر می کنم.»
 او در مورد تیم سابقش گفت : « در میلان دوران خوبی را سپری کردم و این تیم همیشه در قلب من می ماند و آن ها به موفقیت های خود ادامه می دهند و البته باید بگویم که سری آ بدون من و تیاگو سیلوا ضعیف تر خواهد شد.»
لئوناردو، مدیر ورزشی پاریس سن ژرمن در واکنش به این انتقال گفت: « با این خرید کار ما در بازار نقل و انتقالات به پایان رسید.»
ایبراهیموویچ پس از 2 فصل در میلان که موفق به زدن 56 گل در تمام رقابت ها شده بود به تیم فرانسوی پیوست و به نظر می رسد این آخرین مرحله در زندگی حرفه ای او باشد.
252 41
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    16 11
    لیگ ایتالیا ضعیف بود آقا به خاطر تو از این ضعیفتر دیگه نمیشه