ایسنا نوشت:

رقابت رمضانی شبکه‌های تلویزیونی ‌با پخش سریال‌ها و برنامه‌های نمایشی از شنبه 31 تیرماه آغاز می‌شود. 


 پخش پنج سریال جدید و بازپخش برخی سریال‌های سال‌های گذشته مثل «اغما» و «صاحبدلان»، ‌ تلویزیون را وارد کورس رقابتی کرد که هر ساله‌ با پخش سریال‌های مناسبتی آغاز می‌شود. 


شبکه اول سیما ‌ نخستین قسمت «راز پنهان» به کارگردانی فلورا سام را ساعت 22:30 شنبه روی آنتن می‌برد. این سریال مضمونی معنوی دارد و بازیگرانی مثل داریوش ارجمند، پروانه معصومی، کامران تفتی، علیرضا جلالی‌تبار، محمود عزیزی و الهام حمیدی در آن بازی می‌کنند. 


همچنین شبکه دو با دو سریال «مثل من، مثل تو» و «چمدان» وارد این رقابت می‌شود. «مثل من مثل تو»، سریالی برای گروه کودک و نوجوان است که پیش از اذان و از ساعت 19:30 دقیقه پخش می‌شود. اولین قسمت طنز «چمدان» هم امشب از ساعت 23:45 دقیقه روی آنتن خواهد رفت. 


شبکه سوم سیما سریال «خداحافظ بچه» را برای ماه رمضان آماده کرده که نخستین قسمت آن، امشب از ساعت 22:50 دقیقه پخش و فردا یکشنبه ساعت 16 تکرار می‌شود. این سریال به کارگردانی منوچهر هادی و بازیگری شهرام حقیقت‌دوست و مهرآوه شریفی‌نیا درباره زوج جوانی است که نوزادی را به فرزندی قبول می‌کنند. تولید این سریال همچنان ادامه دارد. 


شبکه تهران با «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به مصاف سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌رود. قسمت جدید این سریال که برای ماه رمضان آماده شده، ‌از امشب ساعت 19 روی آنتن می‌رود. شب گذشته نیز مطابق معمول جمعه‌شب‌های شبکه تهران، یک قسمت از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» پخش شد که البته از مجموعه قبلی این سریال بود. 


شبکه‌های سراسری تلویزیون همچنین سریال‌های «اغما»، «صاحبدلان»، «دلنوازان»، «سرگشته» و «خسته‌دلان»، طنز «خنده بازار» و سریال «انا القدس» را پخش می‌کنند.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =