۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۳

ایرنا نوشت:

محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور بنا به روال هرساله خود، نخستین افطار ماه مبارک رمضان را میزبان جمعی از ایتام تحت پوششی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری بود و در کنار آنها افطار ‌کرد.
وی در این مراسم که' حمید بقایی ' معاون اجرایی رییس جمهوری ، ' عبدالرضا شیخ الاسلامی ' وزیر تعاون- کار و رفاه اجتماعی ، جمعی از مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز حضور داشتند، با حضور در جمع کودکان، در فضایی صمیمانه ضمن شنیدن خواسته‌ها و مشکلاتشان، با آنها گفت‌وگو و هدایایی به رسم یادبود اهدا کرد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
    16 4
    3000 میلیارد را عطار خورد ما هم اندر پی یتیم خانه ایم
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
    15 3
    3000 میلیارد کلمه یتیم را از ادبیات ایران حذف میکرد اما ......
  • با نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
    2 1
    قبول باشه ولی کارگران قند اهواز سنین بالا 50 سال دارند و آبرو دارند و دستشان را بگیرید و تولید را شروع و واردات انجام ندهید تا تولید کنندگانی امثال قند اهواز به این روز نیفته تا این بلا ها سرشان نیاورید لطفا ما کارگران درخواست سفره تولید و سازندگی و عدم بیکاری را از رئیس جمهور میخواهیم نه سفره ایتامی و... البته میدونم خبر آنلاین بی مرام تر از این است که به گوش مسئولین برساند زیرا ترس و دلهره فراوان دارد و مردانه سخن بیچاره ها را نمی رساند متشکرم کارگران شرکت تولیدی قند و تصفیه شکر اهواز که بدون هیچ کمکی از سوی دولت و اطرافیان و وزیران محترم ایشان به زندگی سخت ادامه میدهند ای ول داره