سیدعلی ضیا می‌گوید احسان علیخانی برای اثبات برنامه «ماه عسل» زحمت زیادی کشیده است.

بهناز شیربانی: این شب‌ها ویژه‌برنامه افطار «ماه عسل» با اجرای سیدعلی ضیا از آنتن شبکه سه پخش می‌شود، برنامه‌ای که تا پیش از این حضور مجریانی چون فرزاد حسنی، احسان علیخانی، حسن جوهرچی و محسن افشانی را تجربه کرده است.

امسال قرعه اجرای این برنامه به نام سیدعلی ضیا افتاد، مجری که اجرای برنامه‌های موفق چون «نیمروز» را در کارنامه دارد حالا سکان اجرای یکی از برنامه‌های محبوب ماه رمضان در چند سال اخیر را به دست گرفته است. در ادامه گفت‌و‌گوی خبرآنلاین با ضیا را می‌خوانید:


تا یک ماه قبل وقتی هنوز زمزمه‌های حضورتان در برنامه «ماه عسل» بود. کمی در پذیرفتن اجرای برنامه تردید داشتید. دلیلش چه بود؟
البته برای من باعث افتخار است که سازمان صدا‌و‌سیما به من اعتماد کرد و اجرای برنامه «ماه عسل» را به من سپرد. به هر حال وقتی اجرای این برنامه به من پیشنهاد شد پذیرفتن آن سختی‌های خاص خود‌ش را داشت، چرا که «ماه عسل» طی سال‌های متوالی از برنامه‌های پرمخاطب شبکه سه بوده و قطعا همین موضوع کمی کار من را سخت‌تر می‌کرد. پیشنهاد اجرای این برنامه از طرف سازمان صدا‌و‌سیما برای من باعث افتخار است. به نظر من «ماه عسل» برنامه‌ای است که سازمان کاملا با هوشیاری برای آن تصمیم می‌گیرد.


نگران این موضوع نبودید که با مجری سابق این برنامه مقایسه شوید؟
ما مجریان فورواردهای سازمان صدا و سیما هستیم. فوروارد‌ها هیچ وقت دغدغه گل زدن ندارند و تنها نگران این هستند که پاس خوب دریافت کنند. دغدغه‌های من برای اجرای این برنامه بیشتر به خاطر تهیه‌کننده برنامه بود تا اجرا که خدا را شکر برطرف شد و در ‌‌نهایت کاری ارائه شد که قابل دفاع است.


آیا از ابتدا به این موضوع هم فکر کردید که این برنامه در طرح مسائل یا محتوا هم باید تفاوت‌هایی با سال‌های قبل داشته باشد؟
«ماه عسل» امسال در طرح مسائل تفاوت‌هایی با سال‌های قبل دارد. البته خیلی هم اصرار نداشتیم که این تفاوت‌ها خیلی زیاد باشد، چرا که مردم شش یا هفت سال به دیدن یک برنامه با یک روند ثابت عادت می‌کنند. شاید تغییرات بسیار زیاد در برنامه نتیجه عکس داشته باشد و آن‌ها را از دیدن برنامه دلزده کند. زیاد خودمان را درگیر این ماجرا‌ها نکردیم که شبیه سری‌های قبل «ماه عسل» باشیم یا خیر و مطمئن بودیم مردم هم مقایسه نمی‌کنند.


همیشه این موضوع را در صحبت‌هایتان لحاظ می‌کنید که نسبت به مجریانی که سابقه حضورشان از شما بیشتر است ادای احترام می‌کنید. تشکر از احسان علیخانی در برنامه اول «ماه عسل» هم به همین خاطر بود؟
به هر حال احسان علیخانی برای اعتبار برنامه «ماه عسل» زحمت زیادی کشید. من در برنامه اول از احسان یاد کردم و از او تشکر کردم و علاقه‌مند بودم بیشتر درباره او حرف بزنم چرا که همیشه اعتقاد دارم کسانی مثل احسان علیخانی و تمام مجریان نسبت به من سمت استادی دارند. تشکر من از احسان بابت این بود که در چند سال زحمت زیادی برای «ماه عسل» کشید. خواستم ادبم را نسبت به زحمت‌های او نشان دهم.


پاسخی هم از سمت احسان علیخانی داشتید؟
خیر، پاسخی نداشنم


محتوای برنامه «ماه عسل» امسال بر چه مبنای پایه‌گذاری شد؟
به شخصه بیشتر به این فکر کردم که حال روحی مردم را نزدیک افطار به یک سرور و حال خوب نزدیک کنیم و کمتر فضای برنامه را یه سمت اشک و آه ببریم و لبخند را به مردم هدیه کنیم، اما همه چیز دست من نیست. قطعا من خیلی نمی‌توانم در نحوه هدایت برنامه تاثیر گذار باشم. من بیشتر به حس صمیمیت میان برنامه با مخاطب فکر می‌کردم و دوست دارم مردم با این برنامه احساس نزدیکی کنند.


تا چه حد در انتخاب مهمانان برنامه دخیل هستید؟
انتخاب مهمان‌های برنامه بیشتر به عهده تهیه‌کننده است. طی این سال‌ها یاد گرفته‌ام اگر مهمان برنامه خیلی اهل گفت‌و‌گو نبود چطور با او رفتار کنم و شان و شعور حضور مهمان را در برنامه رعایت کنم و سطح برنامه را در حدی نگاه دارم که از حد متوسط بالا‌تر باشد.


در ابتدا قرار بود این برنامه با نام «با اجازه خدا» روی آنتن برود و بعد دوباره به «ماه عسل» تغییر نام داد. دلیل این اتفاق چه بود؟
انتخاب نام برنامه در حوزه اختیار من نیست و این کار به عهده مدیران سازمان صدا‌و‌سیما است. به نظر من این تغییر نام تصمیم بسیار خوبی بود، چرا که نام این برنامه «ماه عسل» بوده و هست و قرار نیست اگر مجری عوض شد نام برنامه هم تغییر کند. این نام برای خود سازمان صدا و سیما است.


واقیعت این است که عده‌ای از مردم تا حدی درباره حضور شما در برنامه «ماه عسل» نقد داشتند. فکر می‌کنید تا چه حد می‌توانید ذهنیت این دسته از افراد را برطرف کنید؟ خدا را شکر می‌کنم که از ابتدای شروع برنامه محبت‌ها و لطف مردم شامل حال من و گروه «ماه عسل» شده است. ما هر روز تعداد بسیار زیادی تماس تلفنی از مردم داریم که بسیاری از آن‌ها نسبت به گروه «ماه عسل» ابراز لطف و محبت می‌کنند و برخی دیگر البته انتقاداتی دارند. من فقط 15 شب فرصت می‌خواهم که خودم را در اجرای این برنامه ثابت کنم.
 
شب اول اجرای «ماه عسل» هم نسبت به کسانی که من را دوست دارند و یا دوست ندارند و یا به مرور از من خوششان می‌آید عرض ارادت کردم و فکر می‌کنم اگر مردم به من در این برنامه فرصت دهند، بتوانم تا حدی نظر کسانی که با اجرای من مخالف هستند را هم جلب کنم.

من کارم را با صداقت انجام می‌دهم و این صداقت را در نوع اجرایم هم لحاظ می‌کنم. اگر از امام حسین (ع) حرف می‌زنم‌‌ همان لحظه واقعا حسم را از امام حسین (ع) می‌گیرم. هیچ وقت در اجرایم ریا نکرده‌ام و سعی می‌کنم صداقتم را به مردم نشان دهم. برنامه «ماه عسل» در شب اول پخش 180 هزار تماس تلفنی و پیامک داشت و این نشان می‌دهد در این میان حتی کسانی که با حضور من مخالف بوده‌اند، این برنامه را دیدند و امیدوارم بتوانم خاطره خوبی از این ماه برای مردم به یادگار بگذارم.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 76
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    این برنامه فقط با حضور آقا احسان معنا داره ، بنظرم از همین امروز باید ایشان را برای ادامه برنامه دعوت کنن ، آقای ضیا هم برود دنبال یه برنامه ای که بتونه از پسش بر بیاد .
    • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
      18 68
      این برنامه فقط با حضور فرزاد حسنی معنی داره
    • بدون نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
      61 54
      آقا ضیاء کارت درسته بروجلو همینجوری.
  • saba IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    متاسفانه شما هر چقدر هم که مجری خوبی باشید که هستید ما دیگه ماه عسل رو نگاه نمی کنیم . چون فقط به آقای علیخانی عادت کرده بودیم
  • حسین.ا IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    علی جان...مشکل شما نیستی ، مشکل نحوه کنار گذاشتن علیخانی ست... من از اجرای شما در نیمروز لذت میبردم و شاید شما در این برنامه هم خوب اجرا کنید ولی مشکل اینجاست که احسان علیخانی فقط به خاطر یک انتقاد کوچک (در برنامه شب عید شبکه2) از این برنامه کنار گذاشته شده است...
  • بدون نام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    از ضیا خوشم میاد ولی وقتی برنامه رو میخواد احساسی کنه خیلی تصنعی از آب در میاد به نظرم اجرای برنامه هایی مثل نیمروز و دیدار بیشتر مناسب روحیه ی شاداب اونه توی ماه عسل انگار خیلی سعی کرده این روحیه رو از خودش دور کنه چون ماه عسل یه برنامه جدی گفتگو محوره ولی این اصلن براش خوب نیست وبه نظر کمی حوصله سربر شده
    • بدون نام US ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
      50 19
      علی هم مجری خوبیه ولی ما ماه عسل روبا احسان دوست داریم
  • حامد IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    مجریه خوبیه یه ذره وقت میخواد
  • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    30 17
    به نظرم احسان علیخانی خیلی با قدرت این برنامه را اجرا می کرد به همین دلیل الان نبودش با اجرای یک مجری دیگر احساس میشه. علی ضیا هنوز اجرای برنامه های اینچنینی با این فضا را تجربه نکرده و زمان میبرد تا جا بیفته.کاش مسئولین اجرای برنامه هایی که مردم مجری این برنامه ها را دوست دارند و از کارشان راضی هستند عوض نکنند
    • تارا IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
      19 11
      سلام هرکی یه نظری داره ومن فکرمیکنم آقای ضیا خیلی خوب اجرامیکنن واجراشونم خیلی قابل احترامه امیدوارم موفق هستن موفق ترم باشن
  • soroush IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    29 33
    جناب اقای ضیاء اگر احسانو برادر خودت میدونستی همونطور که گفتی هیچ گاه پای توی جایگاه هر ساله ایشون نمیگذاشتی .فقط مدیران شبکه بدونن ماه عسل ینی احسان علی خانی وماه عسل با ایشون معنا داره من مطمعنم خیلی از طرف داران ماه عسل امسال دیگه قبل افطار برنامه ای رو ندارن مثل سال های قبل که دل هامونو با اجرای خالصانه خود با این ماه گره بزنه.
  • داوود IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    26 28
    علی ضیاء برای برنامه ماه عسل خوب نیست روحیه شاد ایشان به درد برنامه های شاد اعیاد میخورد و متانت برنامه ماه عسل را زیر سئوال برده است
  • lمرتضوی IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    36 17
    باید به جوانها فرصت داد خودشون رو نشون بدن باید کمی بیشتر صبر می کنیم .
  • بدون نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    11 40
    بهترین برنامه برای فرزاد حسنی بود.....از وقتی حسنی رفت برنامه سیر نزولی گرفت تا اینکه در این 2 سال اخیر این برنامه بیشتر بدرد ماه محرم میخوره تا ماه رمضان....فضا خیلی غمناک هست و هیچ جذابیتی نداره....واقعا سطح فرزاد حسنی و فرزاد جمشیدی از بقیه مجریان صدا و سیما یه سرو گردن بالاتره
  • حانیه IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    43 19
    سید علی ضیا مجری خوبیه فقط باید بهش فرصت بدیم تا بتونه نظر مثبت مردم رو جلب کنه با اینکه مجری در جلب تماشاگر نقش مهمی داره ولی ما که این برنامه رو به خاطر مجری نمیبینیم! ما کلا برنامه ی ماه عسل رو دوست داریم تعویض مجری شاید به نظر بعضیا خوب نباشه ولی اگه اصل برنامه رو دوست داشته باشن با تعویض مجری مشکلی ندارن :) موفق باشی علی آقا :)
  • urmia boy IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    51 8
    احسان رفت جیرانی رفت شهریاری فرار کرد به نظر من میشه تلوزیون رو کلاتعطیل کنیم و اوقات فراغت رو تو صف های خرید مرغ گل بگیم و گل بشنویم و حال کنیم
  • مهدی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    29 20
    هر مجری اگر حرفه ای باشه میتونه هر فضایی رو اجرا کنه به نظر من علی آقا با کمک خدا از عهده این کار به خوبی بر میاد. یا علی
  • بدون نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    29 30
    این برنامه کاره شما نیست برادر
    • بی نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
      1 0
      شما نظر ندی بهتره برادر
  • بدون نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    11 34
    بهترین برنامه برای فرزاد حسنی بود.....از وقتی حسنی رفت برنامه سیر نزولی گرفت تا اینکه در این 2 سال اخیر این برنامه بیشتر بدرد ماه محرم میخوره تا ماه رمضان....فضا خیلی غمناک هست و هیچ جذابیتی نداره....واقعا سطح فرزاد حسنی و فرزاد جمشیدی از بقیه مجریان صدا و سیما یه سرو گردن بالاتره
  • بدون نام IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    32 19
    مجریه خوبیه.
  • منتقد IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    26 22
    به نظرم کارش درسته
  • navid IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    32 20
    احسان علیخانی با «ماه‌عسل»
    • غزل IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
      10 10
      ماه عسل فقط با علی ضیا معنا داره
  • یاس IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    32 28
    بهترین مجری ....علی ضیاست از نظر من!
  • فاطمه.ق IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    31 16
    من ک طرفدار همیشگی اقای ضیا بودم و خواهم بود ولی ماه عسل فقط با اقای علیخانی خوبه.البته شایدم زود قضاوت کنم چون با سه شب اجرا چیز زیادی نمیشه فهمید....مرسی از مصاحبه خوبتون
  • mahdi IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    32 21
    سلام علي ضيا مجريه خوبيه ولي احسان علي خاني فقط از پس ماه عسل برمياد.احسان علي خاني يه سوپر مجريه.يه چيزي در حد عادل فردوسي پور.
  • بدون نام CA ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    36 65
    خوشبحالش خوشتیپ وخوش استیل وچهره جزاب
    • پریا IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      32 10
      واقعا...؟!!!!!
  • seed0 IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    83 27
    من با ضیا حال میکنم ادم خوبیه دارن خرابش میکنن ..ماه عسل هم دیگه نگاه کردنی نیست ملت ایران ملت وفاداری هستن تا از کسی دورنگی نبینن ازش دلزده نمیشن ما که از علیخانی جز صداقت چیزی ندیدیم پس چرا باید حذف بشه چرا؟؟؟؟/
  • پــــ IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    60 23
    آقای ضیا،شما مجری خوب شما کار بلد،ولی با همه احترام این دو سه تا برنامتونو شخصا نتونستم بیشتر از یه ربع یا بیست دقیقه تحمل کنم....
  • بدون نام IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    36 57
    دو شب قبل منم اذيت شدم اما امشب علي ضيا با ذهنيت فني ش خوب از پس دو تا دکتر هوا و فضا بر آمد.برنامه امشب عالي بود.. کم کم جاي خودش رو باز مي کنه فراموش نکنيم فرزاد حسني کنار گذاشته شد و احسان جاش اومد...
    • ... IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      28 17
      درسته فرزاد حسنی کنار گذاشته شد احسان اومد ولی وسط برنامه بود،اون موقع چاره ای نبود نه میتونستن برنامه رو قطع کنند نه میتونستند وقتی احسان اومد اسمش رو عوض کنند.ولی موضوع ماه عسل کلا متفاوته دو ماه قبل از ماه عسل همه چی بهم ریخت این آقا که بارها توی مصاحبه ها گفته بود آرزوش اجرای ماه عسل تا فهمید بدو رفت اجرا کرد!می تونستند یه اسم دیگه براش بذارند تا بتونه خودش رو توی اون برنامه نشون بده شاید می شد رقیب اصلی ماه عسل ولی حتی این کارم نکردن. احسان و فرزاد به ناحق حذف شدن این خیلی بی انصافیه
  • محسن IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    20 52
    من برعکس اون زمانی که علیخانی مجری بود برنامه رو تحمل میکردم
  • مائده IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    61 24
    مردم مـــــــــاه عســـــــــل رو با ا"حســـــــــــــان علیخانی " میشناسن و دوست دارن نه هیچکس دیگه.. این در طول این سالها به وضوح دیده و اثبات شده. هرسالی که مجری دیگه ای رو به جای "احســــــــان علیخانی" آوردن میزان تماشاچی مــــــــــــاه عســـــــــل به شدت رکود داشته...
    • زهرا IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      30 47
      خب مایده جان این بار مردم با اجرای مجری بین المللی مثل علی ضیا میبینن وخییییلی هم طرفدار داره .
  • بدون نام IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    54 7
    نمی دونم چرا حتی خاطره هامون امنیت ندارن
  • ماهان IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    54 48
    ماه عسل رو فقط باید علیخانی اجرا کنه... غیر از اون...کس دیگه ای نمیتونه
  • بدون نام IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    74 77
    احسان علیخانی شب عید اعصابم رو خیلی خورد کرد خوشحالم که رفت وعلی ضیا مجری خوبی است
  • احمد IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    56 27
    وقتی می خواهد احساسی شود ، اجرایش تصنعی می شود . مکث های طولانی ایشان در بیان کلمات و جملات مشهود است و در ارایه ی محتوا اشکال ایجاد می کند . فکر کنم در پیدا کردن کلمه ی مناسب در جمله سازی فی البداهه ضعف دارد . ایشان در حد همان برنامه ی ظهر است .
  • بدون نام IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    61 29
    من اولین بار وقتی برنامه ایشان را دیدم که ایشان داشت از امام حسین صحبت می کرد .جالب است که بگویم احساسات ایشان آنقدر تصنعی و غیر واقعی بنظرم آمد که از آن شب دیگر برنامه را نه دیده ام و نه تعقیب نموده ام.مردم از تظاهر خسته شده اند.
  • زهرا IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    26 43
    امسال خییلی خوش حالم که مجری ماه عسل علی ضیا شده وخییییییلی دوستش دارم خیلی مجری خوبیه ویکی از طرفدار های برنامه خوب ماه عسل هستم وخواهم ماند.البته اینم بگم وقتی مجری احسان بود هم خوب بود.
  • l IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    45 18
    این مجری خوبیه اما علیخانی واسه این برنامه مناسبتره..
  • احمد IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    35 14
    عزیزم اگه بخوای خودتو اثبات کنی که مثل علیخانی تحملت نمیکنن و میندازنت بیرون .
  • پدرام IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    28 33
    من ايشون رو خيلي بهتر از آقاي عليخاني مي پسندم. ما آدما تا به يه چيزي عادت ميكنيم ديگه حاضر به تغيير ش نيستيم،چه كه بسياري از موفقيتها و پيشرفتهاي با يه سري تغييرات كوچك حتي در شيوه نگاهمونه. پس چه بسا اين تغيير هم كيفيت برنامه رو بالاتر ببره.بيائيد مثبت نگر باشيم.
  • فیروزه US ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    39 20
    آقای ضیا مجری توانایی هستند اما نمی تونن از پس ماه عسل بر بیان، اجرای امروزش کاملا این رو ثابت کرد، اطلاعاتش هم کافی نیست چند جا هم خود آقایون اشاره کردن و بش گفتن که در این زمینه چیزی نمی دونی کلاً نمی تونه از پس گفتگو با مهمونا بر بیاد، جلوشون کم میاره و این اصلا جالب نیست، احسان قدرت بیانش عالی بوود مخاطب رو جذب می کرد اما علی...
  • آهو IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    23 28
    سلام بنظرم ماه عسل بهترین سال اجرایش را سپری خواهد کرد
  • یه بنده خدا IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    27 19
    باید اینم در نظرداشته باشیم که علی ضیا خیلی کم تجربه تر از احسانه و اگه اجراش از ایشون بهتر نباشه خیلی هم طبیعی. این تقصیر علی ضیا نیست که احسان دیگه نمیتونه اجرا کنه. اگه احسان نباشه علی ضیا بهترین جانشینه.باید خیلیم ازشون ممنون باشیم که برنامرو با این همه سختی در این حد نگه داشتن.
  • نفیسه EU ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    41 11
    به نظر من هر برنامه ای با مجری خودش قشنگه مثلا برنامه 90 با عادل فردوسی پور یا جذرومد با فرزاد حسنی یا نیمروز با سید علی ضیاء خوب برنامه ماه عسلم با احسان علیخانی قشنگه قبول دارین که.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    31 13
    من پارسال ماه عسل رو به طور کامل دیدم اما امسال حتی به خودم زحمت ندادم که اولین برنامه رو نگاه کنم چون خواستم برای یک بار هم که شده به خودم ثابت کنم هرچیزی رو یک عده خاص بهم تحمیل میکنن نپذیرم
  • کوثر DE ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    25 31
    اجرای اقای ضیا خیلی عالی خودشو تو برنامه نیمروز نشون داده.اقای علیخانی جای خودشو داره.لطفا بقیه بی احترامی بزارن کنار تا کی احسان باشه بلاخره یکی باید جاشو بگیره.
  • مهدی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    29 17
    آقای ضا خوب مجرییست اما نه برای ماه عسل .
    • zahra IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
      10 14
      نظرشماام خوب نظریه ولی هیچکس شایسته تر از علی برای هیچ برنامه ای نیست
  • مهرداد.ح.م IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    22 27
    داش علی ضیا دوست داریم بشدت ادامه بده باقدرت
  • بی نشون IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    17 18
    ذیگه اون حس و حال قشنگی که سالهای قبل موقع نگاه کردن برنامه داشتیم رو نداریم...... برنامه ی امسال اصلا به جذابیت سالهای قبل نیست....
    • علي IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
      0 3
      اشتباهي منفي دادم
  • زهرا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    19 13
    سلام.به نظر من مردم تغییر رو نمی پذیرند برا همین به ضیا گیر دادند مجری خوبیه جای خودشو باز می کنه مهم اینه که لبخند رو لبامون ممیشینه موقه افطار
    • بی تغییر IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
      9 8
      خوب اخه چرا وقتی یکی کارشو خوب انجام داده و مردم دوسش داشتن بخوان تغییرش بدن؟
  • بدون نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    11 14
    اجرا اقای ضیا قشنگ ولی نه به قشنگیه اجرای اقای علیخانی خیلی جذاب نیست نیمروزو قشنگ اجرا میکردن ولی ماه عسلو نه جای اقای علیخانی خیلی خالیه براشون ارزوی موفقیت میکنم امیدوارم مثل نیمروز بتونن خیلی خوب ماه عسلو اجرا کنن
  • فامی IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    19 21
    علی ضیا کارش درسته و مردم هم باید یکم صبر داشته باشن تازه چند قسمت بیشتر نیست که برنامه رفته رو انتن چه خبره بابا
    • بدون نام IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
      12 7
      ایییییییول گل گفتی
  • نازنین IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    21 5
    از مجری هم که بگذریم ، ماه عسل امسال ، برنامه ی ساده ایست ! با مهمانهایی که شاید فرقی با همسایه هایِ ما نداشته باشند ! در ماه عسل امسال مادران شهیدان اومدند، درصورتی که پارسال هم در برنامه ی احسان مادر سه شهید اومد اما فرقی با دیگران داشت ، اینکه 3 پسرش شهید شده بودند و زنهایِ اونها هنوز با مادرشوهر خود زندگی می کردند ! یا اگر راجع به اعتیاد بود ، غلام کاردی را آوردند که 30 سال معتاد بود... حتی این برنامه اتاق فکر هم ندارد ! از اجرایِ احسان علیخانی هم که بگذریم ، او یک تهیه کننده ی توانا نیز بود و خوب زیر و بمِ تولیدِ ماه عسلی جذاب را میدانست ! مجریه سالِ بعدِ ماه عسل هم احسان علیخانیه ! آقایون یک سال درمیون این اشتباهو می کنند و سال بعد پشیمون می شن و احسان میاد
  • فریبا IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    12 28
    به نظر من بیننده های ماه عسل خیلیم بیشتر شده وحتی به جرات میگم علی بهتر احسان اجرا میکنه خیلی بهتر و جذاب تر.ولی اقا احسانم خوب اجرا میکرد انشاالله سال های بعد در خدمتشونیم
    • نیلو IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
      8 7
      واقعا شما فکر میکنید امسال ماه عسل بیشتر مخاطب داره شما یا از مخاطب های سال گذشته خبری نداره یا از مخاطب های امسال
  • باران IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
    14 8
    بنظر من اقای ضیا مجری حوبی هستن ولی برنامه ماه عسل با اجرای اقای علیخانی رنگ و بوی بهتری داشت اقای علیخانی با این برنامه سازگارتر بودن اقای ضیا برای برنامه هایی که هیجان و شادابی زیادی نیاز دارن مناسبترن
  • احمد IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
    17 5
    مشکل آقای علی ضیا نیست . مشکل تلویزیون و مدیران آن هستند که یک برنامه جا افتاده را زیر و رو میکنند.پارسال برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی و شبهای روشن با اجرای رسالت بوذری فضای ماه رمضان رو دلنشین کرد.وقتی این برنامه ها پر بیننده هستن و مردم پسندیدن چرا باید تغییر کنن!!!
  • زززززززز IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    7 8
    من نمیدونم چرا شما اییییییییینقد به مجری توجه میکنین اره مهمه کی اجرا میکنه ولی از اصل برنامه مهمتر نیست اقای علیخانی خوبه ولی نه به این معنی که اقای ضیا بده بابا برنامه به این خوبیه بیاین ببینیم و لذتشو ببریم
  • الناز IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    8 9
    به نظر من برنامه ی ماه عسل برنامه ی سنگین و بر چالشی و تا حدودی غم و ناراحتی با خودش میاره و مهمونها به اندازه ی کافی به مردم حس دلسوزی ... منتقل میکنن حالا اگه مجری هم مثل اونا خشک باشه دیگه برنامه جذابیت نداره این که مردم بخوان دم افطاری با دیدن یه برنامه ناراحت بشن که برنامه نمیشه.بیننده ها حسشونو بیشتر از مجری میگیرن.دیگه اگه علی ضیا هم مثل مهمونا بغض کنه و ناراحت باشه که نمیشه به نظرم خیلیم خوبه که علی ضیا با اجراش شادی میاره و یه کم ماهارو از غم و اندوه در میاره.چرا عادت کردیم که همش ماه رمضون غم داشته باشیم؟چرا مردم یه ذره تنوع رو قبول نمی کنن؟ هنوز ده جلسه هم از اجراشون نگذشته که دارن همین چند جلسه رو با شش هفت سال اجرای احسان مقایسه می کنن.یه ذره انصاف داشته باشین.
  • سوسن سادات صالحی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    8 10
    من از طرفداران بروباقرص شماوبرنامه ی ماه عسل هستم وازنوع اجرای اقای ضیا خوشم میاد
  • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    7 8
    علی ضیا خیلی خوب اجرا میکنه ن جای کسی رو گرفته ن خواسته با این کار مطرح بشه چون علی برنامه های خوب دیگه داره مث گزینه جوان از شبکه سه نیمروز از شبکه سه که پخش میشد و قبل از اجرای ماه عسل برنامه جذاب دیدار که از جام جم پخش میشد و خوشا شیراز که از شبکه شیراز چخش میشد احسان علیخانی خودش با برنامه سال تحویل نود ویک کاری کرد که ممنوع الکار بشه تقصیر علی چیه ؟؟
    • بدون نام IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
      5 6
      دوست عزیزفک کنم تو هم مثل من همه ی برنامه های خوب و دوست داشتنی علی ضیا رو میدیدی... من که هیچ کدوم از برنامه های علی اقا رو از دست ندادم حتی یه برنامه...
  • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    5 9
    بهترین مجری در حال حاضر علی ضیاست فقط علی ضیا بهترین گزینه دست همشون درد نکنه ما که خیلی راضی هستیم
  • انتظار IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    9 7
    سلام آقای ضیاء خوبه اما این یک واقعیتیه که باید بپذیریم برای ماه عسل خوب نیست....ماه عسل با احسان معنا پیدا میکنه فقط...
  • بدون نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    7 11
    به نظر من اقای ضیا مجری خیلی خوبیه فقط نیاز به زمان داره تا خودشو به مردم ثابت کنه
  • اعظم DE ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    7 5
    باسلام به نظر من هم آقای علیخانی هم آقای ضیاء مجریای توانایی هستن.فقط نمیدونم چرا طرفدارانشون انقدر تعصبی رفتار میکنن.منطقی باشین
  • نجمه IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    3 7
    من اجرای آقای ضیا رو دوست دارم ولی این رو هم قبول دارم که روحیه ایشون خیلی شاده وشاید همینه که خیلیا نمیتونن واسه ماه عسل قبولش کنن ولی تا حالا که عالی بوده به نظر من از رک گویی های آقای علیخانی که بهتره