مجری برنامه تلویزیونی «ویتامین ۳» معتقد است فرایند حضور در رسانه ملی یک تعامل دو طرفه است و به عنوان یک مجری تعهد دارد با تمام توانش در برنامه‌ای که برای او تدارک دیده شده، حضور داشته باشد.

بهناز شیربانی: «گزینه جوان» و «نیمروز» از جمله برنامه هایی بود که سید علی ضیا  را به عنوان یکی از مجریان جوان به تلویزیون معرفی کرد و رفته رفته اجرای برنامه‌های پرمخاطبی چون «ماه عسل»، «خوشا شیراز» و... به او سپرده شد. ضیا معتقد است اجرا در تلویزیون قواعد و قوانین خاص خودش را دارد اینکه باید چارچوب‌های وخطوط قرمز حضور در رسانه ملی را شناخت و طبق آن رفتار کرد. این روز‌ها اجرای برنامه صبحگاهی «ویتامین۳» به او سپرده شده است. برنامه‌ای که با وجود اینکه در ساعات ابتدایی صبح روی آنتن شبکه سه می‌رود اما در این مدت توانسته است مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. به همین بهانه با او گپ و گفتی داشتیم که در ادامه می‌خوانید:


چه شد که اجرای برنامه «خوشا شیراز» را ادامه ندادید؟

یکسال و دو ماه این برنامه را با علاقه اجرا کردم. به استناد آمار، «خوشا شیراز» تا قبل از حضور من با افت شدید مخاطب روبرو بود. من و تمام دوستانم در این برنامه تلاش کردیم تا تعداد مخاطبان برنامه را بالا ببریم و به لطف خدا و با تهیه کنندگی هادی قندی «خوشا شیراز» 95 درصد در استان فارس مخاطب پیدا کرد و 8 میلیون نفر در سراسر کشور. این برای یک شبکه استانی اتفاق خوبی بود. طرح‌هایی هم برای این برنامه داشتم که فرصتی برای انجامش نداشتم.
دلیل جدا شدنم از این برنامه هم به خواست خودم بود. وقتی برنامه «ویتامین3» شروع شد به توصیه علی زاهدی تهیه کننده، حجم کارم را کمتر کردم و ترجیح دادم تمام توانم را برای این برنامه بگذارم. مردم خوب شیراز همیشه به من لطف داشتند و از آن‌ها می‌خواهم مجری جدید این برنامه را هم حمایت کنند.


بعد از اجرای «ماه عسل» روند خوبی درادامه فعالیت‌تان اتفاق افتاد. به عنوان یکی از مجریان صدا و سیما فکر می‌کنید تا چه حد سازمان از مجریانی که سال‌ها برای جلب مخاطب این رسانه تلاش می‌کنند، حمایت می‌کند؟
 «ماه عسل» برای من اتفاق خوبی بود وطبق گفته آقای‌پور محمدی مدیر وقت شبکه سه سیما، میزان رضایت مردم از این برنامه نسبت به سال‌های قبل 5 درصد افزایش پیدا کرد. من با این برنامه بزرگ شدم. یاد گرفتم که جز خدا هیچ کس دیگری را نبینم و تجربه بزرگی بود. بعد از «ماه عسل» به خاطر فشارها و نامهربانی‌هایی که در حقم شد، تصمیم گرفتم کمتر کار کنم. بعد از اجرای این برنامه اتفاقاتی برایم افتاد که می‌توانست مرا به حاشیه ببرد. به توصیه آقای زین العابدین که آن زمان قانم مقام شبکه سه بود، سعی کردم تمام این اتفاقات را نادیده بگیرم و به کارم ادامه دهم. فکر می‌کنم این یک تعامل دو طرفه است. سازمان مطبوع من این فرصت را به من داده که دیده شوم و از طریق این رسانه شناخته شوم. من هم نسبت به سازمان تعهد دارم که با تمام توانم در برنامه‌ای که برای من تدارک دیده شده است، حضور داشته باشم. خطوط قرمزش را بشناسم و از آن تبعیت کنم.

اجرای برنامه «ویتامین3» چطور اتفاق افتاد؟
وقتی آقای زین العابدین به سمت مدیر شبکه سه سیما منصوب شدند، گفتند که شبکه سه نیاز به یک برنامه صبحگاهی دارد که به عنوان ویترین شبکه حرفی برای گفتن داشته باشد. در ‌‌نهایت علی زاهدی به عنوان تهیه کننده، افشین حسین خانی سردبیر و من در سمت مجری برنامه «ویتامین 3» را شروع کردیم. اسم این برنامه پیشنهاد من بود و از ابتدا کلی طرح برای اجرای این برنامه داشتم.

اجرای یک برنامه‌های صبحگاهی چه مختصاتی دارد؟
من تا قبل از اجرای «ویتامین3» هیچ وقت برنامه صبحگاهی اجرا نکردم. همیشه تصورم از یک برنامه صبحگاهی این بود که قطعا باید برنامه پر انرژی باشد. به نظر من در چند سال گذشته «مردم ایران سلام» یکی از نمونه‌های موفق برنامه صبگاهی بود؛ چرا که برنامه ساز و مجری هوشمندی مثل آقای شهیدی فر پشت کار بود. حضور شهاب مرادی اتفاق خوبی برای این برنامه محسوب می‌شد و سایر مهمانانی که به دقت انتخاب می‌شدند. در «ویتامین3» تلاش کردم تا اجرای متفاوتی داشته باشم. ترجیح دادم ایستاده برنامه را اجرا کنم و برنامه ریتم خوبی داشته باشد. خوشبختانه با اعتمادی که علی زاهدی با من داشت باعث شد تا طبق خواسته خودم تنها برنامه را اجرا کنم و این تنها اجرا کردن به ذهن بیننده نظم می‌دهد. من تا پیش از این برنامه به هیچ وجه تصور نمی‌کردم می‌توانم برنامه صبحگاهی اجرا کنم، چون اصولا آدمی هستم که برنامه‌های شب را بهتر اجرا می‌کنم، اما تمام تلاشم را برای متفاوت اجرا کردن برنامه انجام می‌دهم.


با توجه به اینکه این برنامه در ساعات ابتدایی روز پخش می‌شود تا چه حد توانسته مخاطبانش را با خود همراه کند؟
اصل برنامه سازی این است که در زمان‌های کم بیننده تلویزیون، بتوانی برنامه پر بیننده‌ای داشته باشی. برای من اینکه اجرای چه برنامه‌ای را در طول شبانه روز داشته باشم خیلی اهمیتی ندارد. علی زاهدی و من توانستیم با تهیه برنامه «نیمروز» این ساعت از روز را به یکی از پر بیننده‌ترین ساعات شبانه روز تبدیل کنیم. وقتی اجرای برنامه «ویتامین3» به من پیشنهاد شد به علی زاهدی گفتم که من شاید تبحر زیادی در اجرای برنامه صبحگاهی نداشته باشم اما همه تلاشمان را کردیم تا برنامه قابل قبولی را روی آنتن بفرستیم. خوشحالم که در حال حاضر با برنامه‌ای که ساعت 7 صبح پخش می‌شود یک میلیون پیامک در روز داریم و به نظر من این موفقیت بزرگی برای برنامه صبحگاهی شبکه سه و تیم برنامه ساز «ویتامین3» است.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 84
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محيا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    واقعا دم علي ضيا گرم با اجراي فوق العاده اش
    • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      7 2
      کدوم اجرای فوق العاده
  • صبا IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    همه آمارها در زمان شما بیشتر شده . چقدر مغرورو از خود راضی هستید.
    • فاطمه A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      16 9
      ببخشید کدوم آمار؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    بزرگترین آفت یک مجری تلویزیونی "خودشیفته" بودن است.تفاوت عمده و صد البته ضعف عمده آقای ضیاء در برابر مجریانی چون علیخانی و شهیدی فرد دارا بودن همین یک آفت است.
    • هادی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
      76 63
      معذرت می خوام آنوقت آقای علیخانی خیلی متواضع هستند
    • س IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      45 32
      من هم معتقدم آقای ضیا خیلی مغروره .میزان رضایت مندی 5درصد بیش تر شده؟ مطمئنی؟ احتمالا منظورشون این بوده که از صد درصد به 5 درصد کاهش پیدا کرده...
    • علی IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      45 33
      تنها خصلتی که در وجود علی ضیا نیست همین غرور و خود شیفتگیه.به نظر من ایشون نه تنها مغرور نیست بلکه خیلی هم بی ادعا و خودمونیه.
    • فاطمه IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
      11 11
      ببخشید ولی اقای علیخانی خیلی بیشتر خود شیفته هستن
    • بی نام A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
      3 5
      واقعا فکر نمکنم اصلا مجری به خودشیفتگی علیخانی باشه
  • حسین IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    امیدوارم سال دیگر ماه عسل فقط با اجرای آقای احسان علیخانی روی آنتن یرود. به خاطر مردمی بودنش
    • طرفدار شیش آتیشه احسان A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      و این اتفاق هم افتاده .. مرسی از نظر مردمی پسندتون .. و هرکس از احسان علیخوانی بد میگه فقط میشه گفت حسوده ...... حسوده .....حسوده
  • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    63 30
    این آقا در نهایت یه مجریه .چه صحبتی واسه مصاحبه داره؟!!!!!!
  • م.چ IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    واقعا که اجراهای بسیار ضعیفی دارید کجایی فرزاد حسنی
    • مرمر A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      9 50
      واقعا...بهترین مجری در تمام ادیان فرزاد حسنی...به افتخارشون...
  • بدون نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    57 90
    فقط احسان علیخانی
    • zahra IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
      1 0
      باشماموافقم هیچ کدوم از مجریان ایرانی به جز احسان علیخانی به درد نمی خورن.
  • حسین IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    یکی از ضعیف ترین برنامه ماه عسل بودش اصلا با اجرای احسان علی خانی قابل قیاس نیست هنوز خیلی کار داره
    • پیام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
      56 19
      درسته که به اجرای آقای علیخانی در برنامه ی ماه عسل عادت کرده بودیم ولی بی انصافیه اگه بگیم آقای ضیا مجری خوبی نیست و نمی تونه خوب اجرا کنه . خداییش خوب اجرا کرد و چیزی کم از آقای علیخانی نداشت. من که اجرای هر دوشون رو دوست دارم.اصلا کاش می شد هر دوشون ماه عسل رو اجرا کنن.
  • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    97 65
    برنامه ماه عسل فقط با حضور علیخانی دیدن داره
    • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      76 17
      علی زیا با ید همیشه بمونه
    • مریم EU ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      8 10
      سلام واقعا همینطوره علی ضیاواسه برنامه های اینجوری اصلاخوب نیست درسته قشنگ اجرا میکنه ولی احسان علی خانی رو باماه عسل وماه عسل رو باعلیخانی مردم میشناسن درضمن مجری باسابقه ای مثل اقای علیخانی روبامجرییای کم سابقه مقایسه نکنید
  • محسن ش IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    باسلام خدمت آقاي ضيا ازاجراي هاي خوب وقوي شما تشكر مي كنم اميدوارم در برنامه هاي آتي موفق باشي
  • نک پر IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    90 49
    ایول علی جون
  • مهمان IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    39 59
    مجری با دانشی نیست متاسفانه از نوع صحبتش با مهمان ها و شوخی های بی موردی که انجام میده تا حدودی عدم تسلطش به موضوعاتی که قراره با مهماناش صحبت کنه رو نشون میده اینو در هنگام صحبت مهمان ها میتونید وقتی یهو میپره و یه چیزی میگه ببینید یه بار تست کنید
    • علیرضا IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      63 12
      برنامه ی تلویزیونی اگه شوخی توش نباشه که جذابیتی نداره . هیچ کدوم از شوخی هاش هم طوری نیست که باعث دلخوری کسی بشه. اگر تسلط به موضوعات نداشت و شوخی های نامربوط می کرد اینقدر برنامه هایی که اجرا می کنه پر بیننده و جالب نمی شد.
  • مهسا IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    31 32
    امارهایی که صداسیما اعلام میکنه بیشترش اینجوریه اقای ضیا شما زیاد جدی نگیرید احتمالا میزان رضایت مخاطب نسبت به سالهای گذشته 50 درصدکاهش پیدا کرده.اگه نظرسنجی مجله هاوروزنامه های مختلف و می خوندید یا حداقل ازمردم تو کوچه و خیابون می پرسید ید خودتون متوجه می شدید. ایشالله سال92 برنامه ی ماه عسل رو با اجرای احسان علیخانی عزیز می بینیم.
    • زینب KW ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      21 4
      علی ضیا خیلی هم خوبه اجرای ماه عسلشم خیلی خوب بود ولی چون مردم به احسان علی خانی عادت کرده اند دوست دارند که ایشان اجرا کنند به هر حال هر دو مجریان خوبی هستند
  • زهره IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    23 57
    من هم همشهریتم علی آقا هم تقریبا هممحله ایت هسم. ولی اصلا حرفتو قبول ندارم اخه کی بتو گفته که 5درصد افزایش مخاطب داشته ماه عسل؟میخواسته دلتو خوش کنه علی آقا میگی نه؟اگه ماه عسل بعد دوباره تو روگذاش واسه اجراش بیا کاشو دنه منو گل بگیر!!!این جمله آخر صرفا واسه علیه! داداش یکم سعی کن محکمتر اجرا کنی البته دست خودت نیس تو شاید بامزه و خوش تیپ و به قول خودمون مقبولم باشی ولی اون آنی که یه مجری نامبروان داره تویه تو نیس. اگه میتونی تقویتش کن بچه میدون ولی سلطو!!
    • مهدی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      24 7
      حتما 5% افزایش داشته که میگه دیگه......وگرنه علی ضیا که کمبود نداره الکی بگه و واسه خودش کلاس بذاره که...تازه اگر بیننده های ماه عسل 91 بیشتر از ماه عسل های قبلی نبوده باشه بی شک کمتر هم نبوده.بعدشم اگر ماه عسل بعدی رو علی ضیا اجرا نکنه هیچ ربطی به اجرای بدش نداره و می تونه هزارتا دلیل دیگه داشته باشه
  • سارا US ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    26 22
    علی ضیا خوب و مودبه و... همه چی تمومه ولی احسان یه چیز دیگس...عالیه
    • هانیه A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      9 2
      کاملا... البته من به علی ضیا حق میدم چون مطمئنا تجربه احسان علیخانی خیلی بیشتره البته که من اعتقاد دارم ما همون آدمایی هستیم که وقتی فرزاد حسنی رفت کنار و مجری ماه عسل علیخانی شد همه گفتیم این کیه دیگه!؟!؟!؟!
  • بنده خدا A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    20 25
    فک کنم ضیا فقط به درد گزینه دو میخوره اگه اجرای ماه عسلو قبول نمیکرد واسه خودشم بهتر بود
    • امیرعلی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      26 5
      فرقی نداره برنامه ای که علی ضیا اجرا میکنه چی باشه و چه موضوعی داشته باشه و چه ساعتی پخش بشه .میخواد گزینه دو باشه یا ماه عسل یا ویتامین س.هرچی باشه علی ضیا می تونه طوری اجرا کنه که برنامه ش پر بیننده و جذاب بشه .اصلا مقایسه ی دو تا مجری کار درستی نیست.چون هرکس سبک خاص خودش رو داره.
  • نفیسه A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    30 29
    برنامه ماه عسل 91 با اجرای سیدعلی ضیا رنگ دیگه ای پیدا کرده بود من از مسئولان خواهش میکنم مجری ماه عسل 92 هم آقای علی ضیا باشند ایشون تو اجرا بی نظییییییییییییییییییییییییییییرن. تک تک ان. ممنون
  • کاوه IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    29 16
    لطف برنامه ماه عسل فقط به اجرای خوب آقای علیخانیه...
  • س IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    35 14
    آقا احسان توخیلی خوبی خداروشکر دوباره به ماه عسل برگشتی ...
  • سحر IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    17 20
    ضیا مجری بدی نیس فقط هنوز خیلی بی تجربس یکی از ضعفهای بزرگشم اینه که زیاد با مهمونای برنامه شوخی میکنه و زیاد با صدا و حرکات مخصوصی میخنده(منظورم خم و راست شدن و پیچ و تاب خوردن موقع خندیدنه) خداوکیلی آقای علیخانی خیلی سنگینتر اجرا میکنه! بهرحال امیدوارم هردوشون موفق باشن
  • pk IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    26 8
    خوب هرکی یه سبکی واسه اجرا داره دیگه... خندیدن و شوخی کردن هیچ ربطی به بی تجربگی نداره سبک علی ضیا اجرای خودمونیه و شوخی و خنده بخشی از خودمونی بودن علی ضیاست.
  • سمیه IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    20 9
    به نظرمن علی مجریه خوبیه ولی ماه عسل فقط بااجرای آقای علیخانی دیدنیه. صاحب اصلیه ماه عسل احسانه. فقط آرزو میکنم دیگه کسی رو غیرازاحسان توی ماه عسل نبینم. شماهم دعاکنید
  • مهدیس IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    14 4
    علی ضیا هم خوبه هم احسان علی خانی ولی خوب برای ماه عسل احسان بیشتر میاد چون از قبل بوده برای گزینه 2 و ویتامین 3 همعلی خوب این که اشکالی نداره
  • فاطمه IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    12 17
    علی یه ادم خاص وباادبه ودر اجراش اغراق نداره وخودشه ولی علیخانی اجراش ادا دراوردنه.
  • مینا IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    17 16
    فقط احسان جوووووووووووووووون
  • ویتامین:علی ضیا A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    16 18
    علی ضیا یکی از بهترین مجری های خوب کشورماست پارسال ماه عسل جذابیت خاصی پیدا کرد ولی متاسفانه جذابیتش برایه امسال از بین میره.به امید دیدن علی ضیا در ماه عسل های بعدی.....
  • درسا IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    72 52
    اصلا مجری خوبی نیست فقط فقط احسااااااااااااااااااااااااااااان علیخانی
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    17 10
    به نظرم آقایی علیخانی مجری خوبی برای ماه عسل امسال باشه
  • ایلهان از تبریز A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    9 43
    مجری خوبی نیست با شوخی ها ی بی مزه ما بین حرف مهمونا میپره و سوال های خوبی رو نمیپرسه و برعکس قبل مغرور شده فکر میکنه کیه .
    • بی نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      12 2
      اولا که مجری فوق العاده خوبیه . دوما خصلت تمام مجریهاست که توی حرف مهمونا می پرن و نباید حمل بر بی ادبی اونا بشه چون زمانشون محدوده و سوالایی که باید بپرسن فراوون.سوما سوالایی که می پرسن با توجه به موقعیت مهموناشونه و چهارما تنها خصلتی که علی ضیا در وجودش نیست همین غروره و شما جزو محدود افراد جامعه هستید که فکر میکنن علی ضیا خوب اجرا نمی کنه.
  • آرزو A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    21 56
    ماه عسل بدون احسان علیخانی هیچ مخاطبی نداره.
  • صصص A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    31 20
    اقی ضیا خیلی بهتر اجرا می کنند اقای علیخانی خیلی اعتماد به نفس کاذب دارند
  • آتنا IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    13 8
    سلام دوستای گلم .به نظر من هردو شون جزو بهترین مجری های ایران هستن .ازتون خواهش میکنم با این حرفای بچه گانه باعث تفرقه بین این دو مجری نشین.شاید چون آقای ضیا هیجانی تره بعضیا اجراش رو نپسندیدن ولی به نظر من که اجراش مثل همیشه عالی بود .آقا احسانم که دیگه اصلا جای حرف زدن نداره همه میشناسنش که عالیه.ممنون
  • فاطیما IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    12 9
    به نظر من اقای ضیا هم اجرای عالی ای دارن اما اقای احسان علیخانی واقعا برنامه ی ماه عسل رو بهتر اجرا میکنن
  • فاطمه A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    6 4
    واقعا خوشحال شدم
  • محمد IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    19 3
    سلام دوستای عزیز . خواهشا این دو تا مجری خوب رو به حاشیه نبرید و با حرفاتون اونا رو به دوتا رقیب تبدیل نکنید. هر دوشون عالی اجرا میکنن و تنها تفاوتشون در سبک اجراشونه. آقای علیخانی سبک جدی داره و آقای ضیا سبک شوخ و پر انرژی.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    49 10
    فوق العاده ای آقای ضیا
  • مهديه IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    13 3
    سلام اميدوارم خوب باشيد و با شروع ماه رمضان به ياد همه باشيد و دعامون كنيد به نظر من اقاي علي ضيا يك جوون پرشور هيجان و شيطون و سرزنده هستن و اجراشون خيلي عالي هستش ماه عسل 91 خوب اجرا شد اما ميشد بهتر از اونم اجرا بشه به هر حال يه اتفاق جديدي بود و يه تجربه خوب براي علي اقا بود.اقا احسان دز برنامه ماه عسل خيلي خوب هستن و ما به ايشون و اجراشون عادت كرديم همه ماه عسل و با احسان ميشناسن اميد وارم امسالم ايشون تشريف بيارن به نظر من احسان برنامه هاي جديو خوب اجرا ميكنه علي هم برنامه هاي مخصوص جوونارو،هركدومم سبك خاص خودشونو دارن،اينكه با حرفاي مسخره بخوايد اينارو خراب كنيد كار درستي نيست حالا كه 2تا مجري خوب صدا و سيما داره و برنامه هاي خوبي اجرا ميكنن،كاري نكنيم كه همينم نداشته باشيم
  • زهرا IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    9 31
    هر دوشون خوبن ولی احسان یکم با احساس تره ماه عسل مخصوص احسان هس چون برنامه غمگینی هس اما علی هم به درد برنامه های شاد میخوره نه غمگین
  • اوا A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    11 42
    ضیا اصلا قابل تحمل نیست با اون اجرای مزخرفش پارسال ماه رمضون واقعا دپرس بودم چون علیخانی نبود
    • رها IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      17 5
      ماه عسل 91 یکی از بهترین ماه عسل هایی بود که رو آنتن رفت.بحالا چون به اجرای آقا احسان در ماه عسل های قبلی عادت کرده بودیم دلیل نمیشه اجرای فوق العاده ی علی آقا رو برد زیر سوال.بعدشم اصلا درست نیست که دوتا مجری رو با هم مقایسه کرد.
    • پروانه IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      11 6
      شما درست می گید که ضیا قابل تحمل نیست. می دونید چرا؟ چون متاسفانه ما همگی به ریا و دو رویی عادت کردیم و وقتی یکی پیدا میشه که همیشه خودشه و یکرنگه و جلوی دوربین کلاس الکی نمیذاره و خودش رو از مردم می دونه و غرور و اعتماد به نفس کاذب نداره و مهمتر از همه اینکه اصالتش رو گم نکرده به دلمون نمی شینه.ما خیلی وقته اینجوری شدیم. به همین خاطره که بخشی از مردم اجرای آقای ضیا رو دوست نداره. چون علی آقا واقعا خودشه همونیه که هست.بدون رنگ و ریا و غرور.
  • هانیه A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    16 66
    اصلا برنامه ی ماه عسل مال علیخانی است واقعا خوب اجرامیکنه علی ضیا اصلا دست و پا نزن نمیتون خوب اجراکنه
    • شیما IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      10 6
      شما چرا قانع نمیشین که علی ضیا میتونه بهتر اجرا کنه. به خودتون فشار نیارین.
  • نرگس A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    20 20
    احسان علی خانی بهتره مجری ماه عسل باشه ضیا نمیتونه برنامه رو جمع کنه
    • مهلا A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      5 6
      حق باشماست
  • یاوری IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    13 1
    اقای ضیا و اقای علیخانی هر دو از مجری های توان مند شبکه 3 هستند و اجراشون حرف نداره و این فقط در حد نظره که و من در این مورد اطلاع کافی ندارم ولی فکر کنم اقای ضیا به زور اجرای برنامه رو از اقی علیخانی نگرفتن .اقای علیخانی بنا به دلایلی برنامرو اجرا نکردن .و اقای ضیا انسافی خوب اجرا کردن
  • مهلا A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    5 2
    موفق باشید
  • نسرین IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    13 9
    سلام اجرای علی ضیا عالیه حیف که مجری ماه عسل نیست خیلی ناراحت شدم
  • زها A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    7 10
    چه اعتماد به نفس کاذبی!مخاطبان نسبت به سالهای پیش 5 درصد افزایش داشته یا 90درصد کاهش داشته؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      16 9
      یعنی چون شما و چندتا از اطرافیانتون ماه عسل 91 رو دوست نداشتن یعنی تمام آمار و ارقامی که اعلام شده و تمام نظرات مثبت و اونهمه بیننده همش الکیه و اگه علی ضیا هم با استناد به همون آمارها و بازخوردها می گه بیننده ها افزایش داشتن میشه اعتماد به نفس کاذب؟یعنی چند نفری که شما می شناختی و ماه عسل 91 رو دوست نداشتن یعنی 90%؟؟ انصافتونو برم..........
  • بی نام A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    20 9
    واقعا علی ضیا بهتره
  • غفت IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    18 6
    به نظر من علی ضیا مجری خوبیه
  • میترا A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    17 7
    کاش ماه عسل امسال رو هم علی ضیا اجرا میکرد آخه بدون اون ماه عسل دیدن نداره.......
  • رها IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    4 5
    ببخشید ,شما خودتون با آقای علیخانی و حسنی مقایسه می کنید ...
  • منم دیگه!!!!!!!!!!!!!!!! IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    10 5
    بنظر من آقای علی ضیا بهترین مجری دنیاست. خیلی خیلی بهتر از اقای احسان علیخانی. کاش ماه عسل امسالم شما میومدین........ خیلی حیف شد.........
    • مهديه A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      4 7
      اصلا حيف نشد ايشون فقط اداي اقاي عليخاني رو در مياوردن درحاليكه مجري بايد خودش باشه.درسته در برنامه ويتامين 3 عالي بودن.
  • زهرا A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    9 5
    واقعا اجراتون بی نظیره آقای علیخانی پارسال که شما نبودید من اصلا دوست نداشتم برنامتونو نگاه کنم
  • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    7 4
    اجرای هردوشون عالیه ولی اقای علیخانی اصلا برای ماه عسل ساخته شدن البته دوباره میگم اقای ضیا هم مجری بسیار محترمی هستند.
  • حانیه IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    7 6
    اقای ضیاام مجری خوبیه ولی اقای علیخانی فوق العاده است.اقای ضیافقط برای برنامه ی خودش خوبه ولی اقای علیخانی برای تمام برنامه هاعالیه چون استعدادواعتمادبنفس زیادی داره.
  • sabahin rengi IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    0 8
    مجری واقعی فقط فرزاد حسنی اگه حرفش حق باشه از هیچکس نمی ترسه.... وسلام
  • یگانه A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    1 3
    کی گفته وقتی برنامه ماه عسل رو اجرا کرد مخاطب بیشتر بود هیچکس نگاه نمیکرد آقای ضیا مجریه خیلی خوبیه من کاراشو واقعأ دوس دارم ولی ماه عسل فقط باآقای علیخانی معنی پیدا میکنه
  • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
    4 2
    سلام. هر کدوم از مجری ها سبک مخصوص به خودشان را در اجرا دارند. به همین خاطر نمیشه گفت کدوم بهتره. هر کدوم نقطه ضعف و نقطه قوت دارند. ولی به نظر من چون ماه عسل با آقای علیخانی کلید خورد بهتره که خودشون این برنامه را اجرا کنند. طرح و سبک اجراشون برای این برنامه مناسب تره. تا اونجائیکه من یادمه اون 2 ، 3 سالی که ماه عسل رو افراد دیگه اجرا کردن آمار بیننده ها کاهش پیدا کرده بود. این افزایش 5% از کجا اومده؟! بهتره که اگه قرار سال دیگه باز مجری عوض شه، که امیدوارم نشه، اسم برنامه رو هم عوض کنند.
  • بي نام ونشان A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    1 2
    با سلام من يكي از طرفدران شيش آتيشه ي علي ضيا هستم ولي من خودم ميدونم علي ضيا فقط براي برنامه هايي مثل نيمروز ،ويتامين 3 و... ساخته شده اند سال 91 كه آقاي ضيا مجري بودند به علت دلايلي بود كه آقاي عليخاني خودشون گفتند وگفتند كه آقاي ضيا براي اجراي ماه عسل 91 از من اجازه گرفتن وسلام نامه تمام .
  • جیانک A1 ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 4
    به نظر من اجرای ایشون خیلی خوبه ولی یه چندتااشکال کوچیک دارن اولیش زمان پخش برنامشونه واقعا کی میتونه ساعت شش صبح بیدار بشه نگاه کنه ودوم اینکه هیچ تنوعی تتو برنامشون ندارن از اول تا آخرش فقط حرف می زنند که به نظر من بهتره که یه سری تتغییرات بدن تا از این یک نواختی در بیاد وسوم اینکه بیشتر مواقع اتفاق هایی که می گن قراره تو برنامه بیفته هیچ خبری نمیشه وهیچ توضیحی هم داده نمیشه ولی درکل برنامه های خوبی دارن فقط یکم داره یکنواخت میشه
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    2 2
    به نظر من اجرای ایشون خیلی خوبه واین قدرت رو دارن که بیننده رو پای برنامه بنشونند