فارس نوشت:

یک نماینده مجلس با اشاره به اظهارات امروز رئیس کل بانک مرکزی در مجلس گفت: در این جلسه اعلام شد که ارز تنها برای زائران حج تمتع پرداخت می‌شود و برای سایر مسیر‌های مسافرتی ارز دولتی اختصاص داده نمی‌شود.

 عزت‌الله یوسفیان ملا با اشاره به صحبت‌های بهمنی در جلسه غیر علنی امروز، اظهار داشت: در جلسه امروز رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد ارز تنها برای زائران حج تمتع پرداخت می‌شود و برای سایر مسیر‌های مسافرتی ارز دولتی اختصاص داده نمی‌شود

وی افزود: صحبت‌های مختلفی درخصوص مسائل اقتصادی امروز مطرح شد و برخی مسائل به دلیل غیر علنی بودن جلسه قابل طرح نیست.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این مساله با واکنش نمایندگان مواجه نشد، گفت: نمایندگان در این باره اظهار نظر نکردند زیرا مجلس اصراری بر پرداخت ارز به مسافران ندارد.

به گفته وی در این جلسه گزارشی درخصوص تورم و گرانی‌های اخیر به نمایندگان ارائه شد و همچنین اقدامات دولت برای کنترل بازار تشریح شد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    68 1
    خیلی جالبه اینگار تا حالا مثلاً 400 دلار یا 1000 دلار مجانی در اختیار مردم میذاشتن، مگه نمیگید قیمت ارز آزاد حباب هست و قیمت وافعی همین 1226 تومانه؟! خوب اینم که پولشو میگیرید و میفروشید
  • متقاضی واقعی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    61 11
    ما متقاضیان واقعی دائم در حال ثبت سفارشیم تا ارز دولتی بگیریم. حاجی ها هم 400 دلار بس شان است. قاچاقچی ها و مسافرین هم بروند از صرافی دلار 2000 تومان بخرند تا زیاد در خارج خوشگذرانی نکنند. . دانشجو ها هم بیایند مملکت خودشون درس بخونند چه دلیلی داره برند فرنگ. تازه اونا که درس خوندند کجا رو گرفتند. از ما متقاضیان واقعی یاد بگیرند که با شش کلاس سواد میلیارد میلیارد در می آریم بعد هم راحت مدرک دکترا می خریم.
  • بدون نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    63 2
    منتظر افزایش چشم گیر قیمت ارز باشید...فرمول ساده، عرضه و تقاضا
  • دانیال IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    11 3
    اتفاقا ارز پایین میاد هیشکی قدرت خرید ارز ازاد برای سفر خارجی رو نداره نون تمام اژانس های هواپیمایی و تورهای زمینی اجر شد رفت پی کارش
  • سعید US ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    14 1
    بانک مرکزی با این اقدام عمداتعادل بازار ارز را بهم زدتا میلیاردها به جیب صرافان ودلالان سرازیر شود.یک مسافر با 400 دلارکجای دنیا میتوانست خوشگذارنی کند؟درحالیکه با همین 400 دلار تقاضای ارز کمتر بود وبازار ارزدر تعادل نسبی قرار داشت.
  • مریم US ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    17 0
    سلام ، مگر قرار نبود دولت ارز تک نرخی رو اعلام کنه؟پس چرا نه قیمت رو کاهش داد و نه تک نرخیش کرد؟!!!!