مچ پای مجتبی عابدینی ،شمشیرباز المپیکی اسلحه سابر ایران پیچ خورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از لندن؛اوکه صبح امروز به وقت لندن تمرین می کرد تا کم کم برای مسابقه یکشنبه آماده شود،اما با پیچ خوردگی مچش فعلا باید استراحت کند. شمشیرباز المپیکی ایران یک شنبه با زالومیر رومانیایی مسابقه دارد.حریفی که خیلی راحت نیست و تیمش چهارمی رنکینگ دنیا را یدک می کشد. با این حال او با استراحت اجباری امروز و فردا برای اولین مسابقه در المپیک آماده می شود. عابدینی بعداز فیکس کردن پایش سری هم به درمانگاه کاروان در دهکده زد تا نظر پزشکان را هم بداند.
البته پیمان فخری دبیر فدراسیون شمشیربازی معتقد است نگرانی وجود ندارد و او می تواند در مسابقه شرکت کند،اما درصورتی که پزشک درمانگاه استراحت را برای شمشیرباز مصدوم تجویز کند،عابدینی رژه افتتاحیه را از دست می دهد.پیش از این فضل ا... باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی خیلی به ملی پوشش امیدوار بود که بتواند در اولین حضور المپیکی اش خودی نشان دهد:«امیدوارم عابدینی بتواند در این بازیها خوب کار کند. هرچند ما انتظاری از او نداریم.اما او با انجام بهترین بازیهایش ما را راضی می کند.مثل قهرمانی اش در زون آسیا که با سهمیه المپیک همه را غافلگیر کرد.»
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
    51 1
    ما شهرستانی ها هم حق دیدن المپیک را داریم ما همانند مرامز استان از شبکه ورزش بهره مند نیستیم خواهش میکنم مسئولین را در این رابطه به چالش بکشید