خانه ملت نوشت:

صبح امروز جمعی از مربیان پیش دبستانی، کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور و سیلو دارهای بخش خصوصی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
جمعی از سیلودارهای بخش خصوصی که با مصوبه و فراخوان دولت در سال 85 تاکنون وارد فعالیت اقتصادی شده‌اند، مقابل مجلس شورای اسلامی در اعتراض به خالی ماندن 95 درصد سیلوها و وارد آمدن خسارت شدید مالی تجمع کردند.

سیلودارها در این تجمع از دولت می‌خواهند که از ظرفیت سیلوها به صورت کامل استفاده و براساس طرح توجیحی که به بانک ارائه شده عمل شود تا از ورشکستگی مالی اکثر سیلودارهای بخش خصوصی جلوگیری و تعهدات سنگین مالی این بخش تامین شود.

همچنین جمعی از کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور در اعتراض به نداشتن بیمه، حقوق کافی و امنیت شغلی مناسب مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان به عدم اجرای این مصوبه که شرکت مخابرات ایران مکلف است براساس قانون تامین اجتماعی و شرایط مقرر در قانون کار حق بیمه کارگزاران مخابرات روستایی را پرداخت نماید، اعتراض دارند.

از سوی دیگر صبح امروز جمعی از مربیان پیش‌دبستانی با سوابق 8 تا 15 سال کار در مدارس دولتی که با عنوان شغلی نیروهای شرکتی مشغول به کار بوده‌اند، در اعتراض به درخواست وزارت آموزش و پرورش مبنی بر خروج آنها از مجموعه دولت و فعالیت در بخش خصوصی (مدارس غیرانتفاعی) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    1 0
    انشالله که کاری براشون انجام بدن