ایسنا نوشت:

خانواده نادیا دلدار گلچین با انتقاد از اعلام شماره حساب برای کمک به مادرش، از مردم خواست‌ در این گلریزان شرکت نکنند.
 
دختر این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «متاسفانه بدون اینکه ما در جریان باشیم از طریق ارسال پیامک برای سینماگران و همچنین اعلام شماره حساب برای مادرم، گلریزان به راه انداختند که اصلا موافق چنین کاری نیستیم.»
 
وی یادآور شد: «ما سال‌ها قبل برای فراهم کردن هزینه‌های عمل مادرم خانه‌اش را فروختیم و حالا با چنین روحیه‌ای چگونه می‌توانیم از مردم کمک بگیریم؟! ای کاش قبل از به راه انداختن این آبروریزی برای بازیگری که یک عمر با آبرو زندگی کرده، حداقل با خانواده‌اش موضوع را مطرح می‌کردند.»
 
دختر نادیا دلدارگلچین با بیان اینکه مگر تا به حال کسی به ما کمک کرده که بخواهیم به دنبال کمک مردم باشیم خاطرنشان کرد: «اگر هم صحبتی کردیم روی سخن ما با مسئولان بود و حساب آنان از مردم فرق می‌کرد.»
 
وی ادامه داد: «آقای میرعلایی با من تماس گرفت و از این موضوع بسیار گلایه داشت و اعلام کردند: آقای حسینی و شمقدری کاملا پیگیر هزینه‌های درمان مادرم هستند.»
 
نادیا دلدار گلچین هم اکنون در بخش کلیه‌ی بیمارستان «مدرس» بستری است.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 232086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    خوب دولت هم کمک کنه از صندوق بیت الماله دیگه ، بنظر من فرقی نمیکنه چه مردم مستقیم کمک کنن چه این کمک از طریق دولت باشه ، فرزند خانم گلچین کم لطفی میکنن ، این سخن ایشان اصلا معنی نداره که گفتن مگه تا بحال کسی به ما کمک کرده که بخواهیم دنبال کمک گرفتن از مردم باشیم .
  • amir IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    40 80
    اصلا چرا خانم گلچین از دولت طلبکاره؟ مادرشون خیلی زحمت کشیده ، یک انسان هنرمنده ولی بابت هرکاری که کرده حق الزحمه اش رو گرفته دیگه نباید طلبکار باشه. منم یک کارمندم صبح تا شب برای اداره ای که هستم دارم زحمت می کشم، کارمم خیلی مهم و حساسه ولی سر ماه دارم حقوق می گیریم اگه بعد از 30 سال بازنشست بشم هیچ توقعی ندارم.
    • بدون نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
      23 1
      همانطور که شما در جايي که کار ميکنيد بيمه ميشيد يعني در واقع روساي شما به دليل مسئوليتي که در قبال شما دارند هزينه‌هاي درماني شمارا پرداخت مي‌کنند(در استخدام رسمي تا آخر عمر) ، مسئولان صدا و سيما و هنري کشور هم در قبال افرادي که در سينما و تلويزيون فعاليت مي کنند وظايفي دارند. حرف شما غير منصفانه است.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    75 1
    انشاالله خداوند شفایشان بدهد مردم همیشه ممنون کسانی که برای جامعه زحمت کشیدن هستند بخصوص هنرمندان عزیز
  • بدون نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    9 15
    خوب دولت هم اگه کمک کنه ، از بیت المال کمک میکنه دیگه . یعنی چی که دولت کمک کنه ، مردم کمک نکنن؟ اگه کسی قراره کمک نکنه پس چرا گله میکنن؟ تازه مردم هم اگه بخوان کمک کنن به زور نیست که ، مطمئنا با میل خودشونه دیگه
  • بدون نام IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    36 5
    بنظر من دختر خانم گلچین طبع نظر بالائی دارند و باید از فهم و درک این خانم تشکر کرد ایشون از مسولان گله مند هستند نه از مردم.در ثانی شمایی که کارمند هستین بعد از سی سال هم بیمه دارین هم حقوق بازنشستگی هر چند کم ناقابل اما هنرمند های ما واقعا در شرایط بدی قرار دارند و این وظیفه ی مسئولین است که به فکر این عزیزان باشند