واحد مرکزی خبر نوشت:

کارلوس پویول کاپیتان کاپیتان تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا می گوید داوید ویا در حال بهبود از شکستگی استخوان است اما باشگاه تا زمانی که او به آمادگی کامل نرسد از ویا استفاده نخواهد کرد.
پای چپ داوید ویا - گلزن تیم ملی اسپانیا که دو سال پیش از والنسیا به بارسلونا پیوست - در ماه دسامبر و در جریان رقابت های جام باشگاه های جهان دچار شکستگی شد و از آن زمان نتوانسته است بازی کند.
این مهاجم سی ساله بازی های اسپانیا در رقابت های یورو دو هزار و دوازده را از دست داد و با این که در تمرینات پیش از آغاز فصل به همراه دیگر هم تیمی هایش در بارسلونا شرکت می کند اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.
پویول که خودش نیز پس از انجام عمل جراحی زانو به تمرینات بارسلونا بازگشته است در کنفرانسی خبری گفت:« به نظر می رسد او وضع خوبی دارد و پر از انگیزه ، امید و قدرت است.» کاپیتان بارسلونا گفت:« مصدومیت او زمان زیادی طول کشید و او نباید با سرعت به بازی ها باز گردد.» پویول که در ماه آوریل سی و چهار ساله شد درباره قرداد خود با بارسلونا که این فصل به پایان می رسد ، گفت با آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسا درباره تمدید قرارداد گفتگو کرده است.
او گفت:« من با او صحبت کردم . موضوع زیاد پیچیده نیست. درباره ادامه دوران حرفه ای ام هیجان زده ام. اگر باشگاه بخواهد اینجا خواهم ماند.»
به گزارش خبرگزاری رویترز از مادرید، بارسلونا قبل از بازی مقابل رئال سوسیداد در ماه اوت در چارچوب رقابت های لیگا چند بازی دوستانه با تمی های پاری سن ژرمن ، منچستر یونایتد و دینامو بخارست انجام می دهد.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 232261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =