امام جمعه مشهد گفت: هر فردی که بگوید از ولایت فقیه اطاعت می‌کند اما در مباحث سیاسی و یا اقتصادی، هسته‌ای و سایر موارد با مواضع رهبری کوچکترین زاویه‌ای داشته باشد بی‌شک یک دورغگو است و طرفدار رهبری نیست.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد که در صحن‌ بارگاه رضوی برگزار شد به پرونده 3 هزار میلیاردی اقتصادی اخیر اشاره و اظهار کرد: در جریان تعقیب پرونده 3 هزار میلیاردی که رقم آن به 700تا 800 میلیارد رسیده است 100نفر دست دارند اما در این میان سرکرده‌ها و عاملان دغل‌باز اصلی در این پرونده که اقدام به دست اندازی بیت‌المال کردند، هیچ مسئول عالی رتبه نظام وجود ندارد.
به گزارش فارس، امام جمعه مشهد در ادامه گفت: البته در جریان این پرونده عده‌ای از کاگزاران نظام که افراد عادی هستند در جریان پرونده دخیل هستند اما، هیچ مسئول عالی رتبه نظام که به نوعی تصمیم‌گیر نظام است وجود ندارد. چگونه امکان دارد که مسئولان عالی رتبه نظام در این پرونده دخیل باشد، در حالی که قدرت اطلاعات و بصیرت نیز قاطعیت همین مسئولان نظام بود که سبب شد دست افرادی که می‌خواستند سودجویی از بیت‌المال داشته باشند را قطع کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به فتنه‌های دشمن در عملیات‌های روانی، گفت: خطری که در جامعه احساس می‌شود عملیات‌های روانی دشمن علیه نظام است که در این ارتباط و برای رسیدن به اهداف عملیات روانی خود از سوژه کردن افراد ناآگاه استفاده می‌کند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 232771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    133 0
    البته اگه مسئولین بانکها رو جزو مسئولین نظام حساب نکنیم خاوری پس از مسئولین عالی رتبه دربار انگلیس بوده و ما خبر نداشتیم آره ؟؟؟
  • سهرابعلی IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    130 0
    از کجا فهمیده که مسئولان دست ندارند جلوجلو دارن مسئولان رو تبرئه میکنند.
  • بدون نام CA ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    125 0
    خدا رو شکر . خیالمون راحت شد .
  • بدون نام IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    77 2
    اگر دخیل بودن را عاملیت در این کار بدانیم صحبت شما صحیح است اما اگر دخیل بودن را در اهمال کاری انتضاب های بی جا عدم کنترل و نظارت عدم مواظبت از حق ملت یعنی همانا بیت المال بگیریم حتما و حکما مسوولان باید پاسخگو باشند چه طور می شود یک عده ایی به زعم جنابعالی کارگزاران عادی نظام بتوانند با چنگ اندازی روی شاهرگ حیاتی مالی ملت کاری کنند که یک رسوایی بزرگ پیش آید و مملکت را با مشکل مواجه کند باز هم بتوان دامن برخي مسوولان را مبرا کرد؟
  • بدون نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    7 1
    چه افتخاری برای ملت ایران و باید تبریک گفت
  • دال A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    1 0
    معاون ارزى بانك مركزى معاون گسترش ونوسازى ريئس بانك ملى اينها دون پايه هستند ؟