در پی اعلام صدور انتشار کتاب شرح اسم و اصلاح اغلاط تاریخی و غیرتاریخی آن موسسه انقلاب اسلامی موافقت خود را با انتشار عمومی این اثر اعلام کرد.

در پی اعلام صدور انتشار کتاب «شرح اسم» و اصلاح موارد مشکل‌زا در کتاب سرپرست موسسه انقلاب اسلامی در نامه‌ای به مدیرکل امور کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت خود را با انتشار عمومی این اثر اعلام کرد.

 

متن نامه به شرح ذیل است:

 

نامه اعلام وضعیت کتاب «شرح اسم»

 

بسمه تعالی

مدیرکل محترم امور کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باسلام

بازگشت به نامه شماره دم/1203 تاریخ 17/4/1391 موسسه «مطالعات و پژوهش‌های سیاسی» مبنی بر درخواست مجوز برای کتاب «شرح اسم» و با توجه به اطلاعیه قبلی این موسسه درباره‌ وجود اغلاط متعدد تاریخی و غیرتاریخی در کتاب مذکور که بدون مجوز انتشار یافته، به اطلاع می‌رساند نظر به اهمیت اصلاح اغلاط تاریخی، صرفا اغلاط و نکات لفظی تاریخی (240 نکته) به ناشر اطلاع داده شد و از ابلاغ نسبت به اصلاح اغلاط و نقایص محتوائی از قبیل تحلیل‌ها، برداشت‌ها، و روش استنباط از اسناد خودداری و نقد و تحلیل و بررسی این نوع اشکالات به جامعه‌ی علمی و تحقیقی کشور واگذار شد.

با توجه به اصلاح اشکالات مذکور، انتشار کتاب «شرح اسم» بلامانع است. برای تجدید چاپ اخذ تاییدیه مجدد از این موسسه الزامی است.

سرپرست موسسه

 

 

رونوشت:

حجةالاسلام و المسلمین جناب آقای خزائی ریاست محترم موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی جهت اطلاع و اقدام مقتضی

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب مستند کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 233063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =