ایرنا نوشت:

همه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مردادماه سال جاری برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.
سازمان نظام وظیفه ضمن فراخوان همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان مرداد 1373 برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه ای اعلام كرد همه مشمولان دیپلم وزیر دیپلم سال های یاد شده كه برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مرداد ماه سال 1391 از سازمان وظیفه عمومی ناجا دریافت داشته اند، می بایست راس ساعت و تاریخ درنظرگرفته شده در محل و مراكز تعیین شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حضور یابند.


مشمولان ساكن تهران بزرگ

همه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب كه دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مرداد ماه سال 1391 هستند می­بایست رأس ساعت 6 صبح روز شنبه 21 مردادماه به محل و مراكزی كه از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح ابلاغ شده است، حضور یافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.


 مشمولان ساكن سایر استان های كشور

همه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب كه دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مرداد ماه سال 1391 هستند، می­بایست رأس ساعت 7 صبح شنبه 21 مردادماه به معاونت وظیفه عمومی استان محل سكونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

به گزارش روز یكشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود. در ضمن آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیك ترین دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ یاد شده اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام كنند.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 233314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =