۱ نفر
۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲

مدیرکل روابط عمومی مؤسسه صالحین اعتقاد دارد ساماندهی و بازپرداخت سپرده های تعاونی های تحت کفالت توانست یک بحران اقتصادی-اجتماعی را به یک فرصت طلایی در حوزه اقتصادی کشور تبدیل کند.

مؤسسه مالی و اعتباری صالحین در مدت 3 سال فعالیت جدی و پربار خود در عرصه پولی و مالی کشور، طلیعه‏ دار فرایند ساماندهی تعاونی‏ ها و مجموعه‏ های مالی است که این روند همچنان طی تعامل با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ادامه دارد.
به گزارش خبرآنلاین مصطفی هاشمی، مدیرکل روابط ‏عمومی و امور بین‏ الملل مؤسسه صالحین (بانک آینده) ضمن بیان این مطلب با اشاره به قابلیت‏ ها و دستاوردهای این مجموعه در عرصه اقتصادی گفت: مؤسسه صالحین توانسته است با بهره‏ گیری از توان مدیریتی مدیران ارشد خود و نیز تلاش جوانان متخصص و کارآمد فعال در این مؤسسه، ضمن ساماندهی بیش از 10 تعاونی اعتبار، در عرصه صیانت از سپرده ‏های مشتریان و سپرده‏ گذاران این مجموعه‏ های مالی سربلند بیرون آید.
هاشمی در همین رابطه افزود: ساماندهی و بازپرداخت سپرده‏ های تعاونی ‏های تحت کفالت با بیش از 250 شعبه و 530 هزار سپرده‏ گذار در 14 استان کشور، با دست توانمند پرسنل این مؤسسه، توانست یک بحران اقتصادی-اجتماعی را به یک فرصت طلایی در حوزه اقتصادی کشور تبدیل کند.
مدیرکل روابط ‏عمومی مؤسسه صالحین انجام موفقیت ‏آمیز این فرآیند را عرصه‏ ای جهت اثبات توانمندی مجموعه و صلاحیت آن جهت ارتقاء به بانک دانست که این نکته نیز از دید بانک مرکزی جمهوری اسلامی پوشیده نمانده است. وی درهمین راستا ارتقای مؤسسه صالحین به بانک را پیش ‏تر از زمان پیش ‏بینی شده، حاصل از این تعامل و اعتماد دانست.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 233405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =