یکی از مهم‌ترین نتایج مسابقات هفته چهارم لیگ برتر، شکست ذوب‌آهن در دربی اصفهان بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ذوبی ها که سه بازی ابتدایی خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند امشب هم همان راه را رفتند و یک شکست دیگر را در کارنامه لیگ برتر دوازدهم خود ثبت کردند.در این بازی که در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد شاگردان زلاتکو کرانچار با پیروزی قاطعانه  4 بر صفر موفق شدند دربی رفت اصفهان را به نفع خودشان به پایان برسانند.
هادی تامینی (در دقیقه 17)،رادومیر دالوویچ(در دقیقه49)،محرم نوید کیا (در دقیقه 51) و احمد جمشیدیان (در دقیقه 90)گلهای سپاهان را به ثمر رساندند.
در آبادان دو تیم هم نام نفت هم به مصاف هم رفتند تا دربی نفتی ها در گرمای بالای 40 درجه برگزار شود.در این بازی یک نتیجه عجیب رقم خورد.تیم نفت تهران موفق شد با نتیجه عجیب 6 بر دو میزبان هم نام خود را شکست دهد.

بازی تیم های آلومینیوم هرمزگان و فولاد هم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.در این بازی هرمزگانی ها میزبان بودند.شاگردان اکبر میثاقیان ابتدا بازی را از حریف عقب افتادند.اما خیلی زود و قبل از اینکه خوشحالی بازیکنان فولاد به پایان برسد توانستند نتیجه را جبران کنند.عبدالله کرمی (در دقیقه 47)برای فولاد و رضا ناصحی(در دقیقه50)برای آلومینیوم هرمزگان گلزنی کردند.
اما در دیگر بازی مهم این هفته تیم صدرنشین فجر سپاسی مقابل ملوان تن به شکست داد.آنها که تا قبل از این بازی با سه برد و 9 امتیاز صدرنشین بودند مقابل ملوان شکست خوردند تا جای خودشان را به سپاهان اصفهان بدهند.
در تهران بازی تیم های راه آهن و تراکتورسازی هم با برتری تبریزی ها به پایان رسید.برای تراکتورسازان احسان حاج صفی (در دقیقه 68)گلزنی کرد.

 سایپا در کرج با دو گل سجاد شهباززاده (51) و میلاد غریبی (58) از سد داماشی گذشت که هفته قبل با نتیجه 5 بر 3 پیکان را شکست داده بود.

بازی دو تیم فوتبال پیکان و گهر هم پس از نود دقیقه تلاش با نتیجه سه بر دو به نفع شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید.گهری ها که هفته گذشته یک بازی خوب را مقابل پرسپولیس انجام داده بودند در این بازی از پیکان شکست خوردند تا همچنان جزو تیم های پایین جدول باشند.گهری ها در حال حاضر یک امتیازی هستند و آن یک امتیاز  را مقابل سرخپوشان پایتخت گرفته اند.

 

نتایج 7 مسابقه دوشنبه شب :
سایپا 2 - داماش گیلان صفر
گل‌ها: سجاد شهباز‌زاده دقیقه 51 و میلاد غریبی 58
نفت آبادان 2 - نفت تهران 6
گل‌ها: علی ممبینی دقیقه 9 و روح الله عرب دقیقه 27 برای نفت آبادان، ایمان موسوی دقیقه 7، محمدحسین مهرآزما دقیقه 82 و 90+2 و یعقوب کریمی در دقایق 85، 87 و 90+4 برای نفت تهران
آلومینیوم هرمزگان یک - فولاد خوزستان یک
گل‌ها: عبدالله کرمی دقیقه 47 برای فولاد، رضا ناصحی دقیقه 50 برای آلومینیوم
ملوان یک - فجر سپاسی صفر
گل: جلال رافخایی دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی
پیکان 3 - گهر زاگرس 2
گل‌ها: میربزرگی دقیقه 10، سجاد فیض‌الهی دقیقه 38 و ایمان مبعلی دقیقه 61 برای پیکان و فرید عابدی دقیقه 14 و محمد پروین دقیقه 50 برای گهر
راه آهن صفر - تراکتورسازی یک
گل: احسان حاج‌صفی دقیقه 68
ذوب‌آهن صفر - سپاهان 4
گل‌ها: هادی تامینی دقیقه 17، رادومیر جلاویچ دقیقه 49، محرم نویدکیا دقیقه 51 و احمد جمشیدیان دقیقه 90
 

251 41
 

کد خبر 233820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =