۰ نفر
۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶

ایسنا نوشت:

سينما «بلوار» تهران همچنان با تئاتر «اجل معلق» ادامه‌ي حيات مي‌دهد. تئاتر «اجل معلق» كه از فروردين ماه و حتي شايد كمي قبل‌تر در اين سالن درحال اجراست هر شب مخاطبان را در سالن سينما به ديدن تئاتر دعوت مي‌كند.

تئاتر كمدي موزيكالي با قيمت 10هزار تومان است كه هر تماشاگر پس از خروج، صاحب يك بليت نيم‌بها براي 5 نفر مي‌شود.

 

فروردين ماه نزديك به چهار ماه قبل كه خبرنگار ما پيگير شرايط سينما «بلوار» شد، قادري مدير اين سينما گفته بود:« من اين سينما را سال قبل از مالك آن تحويل گرفتم. ايشان ديگر حتي نمي‌توانستند يك ريال براي سينما هزينه كنند و محيط سالن و لابي هم كاملا فرسوده شده بود. ما كم كم اينجا را سر و سامان داديم و شروع كرديم در آن تئاتر روي صحنه بردن. يك سن هم طراحي كرديم. البته دوست داشتيم كه فيلم نمايش بدهيم اما پرده سالن ديگر بدرد نمي‌خورد.»

 

او همچنين مطرح كرده بود: «پس از چندي تصميم گرفتيم كه وضعيت سينما را سر و سامان دهيم. چون معتقدیم حتی اگر یگ نفر هم بلیت بخرد حق دارد از امکانات خوب در سینما استفاده کند. اين موضوع را به اطلاع وزارت ارشاد رسانديم و قرار شد آنها آپارات و پرده سينما را به ما بدهند كه جشنواره فجر و عيد نوروز سبب شد اين كار به تاخير بيافتد. اما ما تعميرات‌مان را آغاز كرديم.»

قادری که خیلی اصرار داشت بگوید «سینما بولوار باید زنده بماند» گفته بود: «اگر وزارت ارشاد سریعتر پرده و آپارات را به ما بدهد طی چند روز نمایش فیلم‌ها را شروع می کنیم. ما حتی می‌خواستیم تعمیرات سینما قبل از عید نوروز به پایان برسد که بتوانیم اکران نوروزی بگیریم، اما نشد. اکنون می‌خواهیم سالنی داشته‌باشیم که بتواند فعالیت‌های هنری خوبی در آن انجام شود.»

اما با گذشت چهار ماه از اظهارات مدير سينما «بلوار»، همچنان تئاتر در سينما اجرا مي‌شود و خبري از فيلم نيست!

 

سينما «مدائن» سال 1345 در بلوار كشاورز با نام سابق اليزابت دوم توسط محسن حكاك تاسيس شد و پس از انقلاب به نام سينما بلوار تغيير نام داد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 233926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • babak afshar IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    5 0
    من یک مرتبه قبل از بازسازی این سینما اونجا رفته بودم، واقعا با شرایط الانش قابل مقایسه نیست. برای تماشای نمایش اجل معلق هم یک مرتبه اردیبهشت ماه، و یکبار هم تیر ماه رفتم، واقعا استقبال مردم سری دوم عالی بود، جمعیت رو که می دیدم باورم نمیشد. حتی نگران شدم بلیت گیر نیارم... که در مجموع همه اینها نشون می ده دوستانی دارن برای اون مجموعه زحمت میکشن و دل میسوزونن. ضمنا باید بگم اجل معلق، قشنگترین نمایش کمدی موزیکالی هستش که تا به حال دیدم...