جلسه علنی امروز مجلس تحت تاثیر روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، جلسه علنی امروز مجلس تحت تاثیر روز خبرنگار بود چه آنکه نمایندگان و هیات رییسه در صحبت های خود بارها این روز را به خبرنگاران تبریک گفتند و سایر نمایندگان نیز به طرق مختلف این روز را گرامی داشتند.
علی لاریجانی رئیس مجلس نخستین شخصی بود که از تریبون مجلس و در نطق پیش از دستور امروز خود روز خبرنگار را تبریک گفت.{اینجا}
در صحن علنی مجلس نیز اکثر نمایندگان در سخنان خود به روز خبرنگار اشاره کرده و این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفتند. حسن کامران نماینده اصفهان در نطق میاندستور خود با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با انصاف عمل می‌کنند، امیدواریم آن عده‌ای هم که با انصاف عمل نمی‌کنند به این سمت حرکت کنند چرا که انصاف چیز خوبی است، بین مردم اصلاح کردن چیز خوبی است و دعوا بد است.
همچنین غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و لاله افتخاری نماینده تهران نیز در نطق های میان دستور خود روز خبرنگار را تبریک گفتند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد هم پیش از پایان جلسه، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران، گفت: برای همه خبرنگاران آرزوی موفقیت دارم و علو درجات شهدای خبرنگار را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
سنایی نماینده نهاوند هم امروز از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی و معیشتی خبرنگاران شد.
امروز در راهروهای مجلس بنرهایی نیز به مناسبت روز خبرنگار نصب شده بود.
وکلای ملت امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس و در راهروهای مجلس نیز در مواجهه با خبرنگاران این روز را به آنها تبریک می گفتند. البته برخی از نمایندگان نیز برای تبریک گفتن به سراغ تمام خبرنگاران رفته و به صورت اختصاصی به خبرنگاران تبریک می گفتند.یکی از نمایندگان نیز از ارسال 300 پیامک به خبرنگاران برای تبریک امروز خبر می داد. یکی از نمایندگان استانهای شمال کشور نیز به صورت تماس تلفنی با خبرنگاران روز خبرنگار را تبریک می گفت.
روز دوشنبه علی لاریجانی رئیس مجلس در ضیافت افطاری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد گفت: باید کار رسانه را محترم شمرد و عظیم دانست. بخشی از هدایت مردم و آگاهی دادن به ملت که بسیار مهم است توسط رسانه‌ها انجام می‌شود و اگر ما هدایت مردم را از اموری بدانیم که کار پیامبران است، امروز پیام‌رسانی کار رسانه‌ها است.{اینجا}
/27295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =