غلام محمدی می گوید آمده تا مثل یک مشوق در کنار اعضای تیم ملی کشتی آزاد باشد. می گوید این تیم حاصل زحماتش است و همه امیدش درخشش بچه های تیم آزاد است.

مهری رنجبر : بازی های کشتی آزاد المپیک لندن برای کاروان ایران مهمانی ویژه دارد. او کسی نیست غیر از غلامرضا محمدی سرمربی پیشین تیم که قربانی تغییر و تحولات فدراسیون شد. او که پس از 4 سال تلاش توانست تیمی بسازد که دوباره به اوج کشتی دنیا برگردد. تیمی که صاحب مدال طلای جهانی باشد و بتواند برای رسیدن به طلای المپیک بعد از 12 سال بجنگد.
او که با حضورش در لندن همه را شوکه کرده ، می گوید:« من همان موقع که آن اتفاقات هم افتاد ، گفتم برای تماشای کار بچه هایم در المپیک به لندن می روم . این تیم من است که امروز دارد مسابقه می دهد و من به تماشای کشتی بچه های خودم آمدم. »
بعد از اتفاقات تکواندو خیلی ها می ترسند آه و نفرین غلام محمدی ، هم کشتی ایران را بگیرد اما او می گوید:« چطور می توانم بچه های خودم را نفرین کنم ؟ من 3 سال و نیم با این بچه ها زندگی کردم ، چطور می توانم نفرین شان کنم؟ دیشب هرچه بچه ها گفتند حاضر نشدم بروم از هتل بیرون. گفتم برای کشتی ها استرس دارم. الان هم وقتی حسن رحیمی باخت و حذف شد ، حالم را حسابی گرفت. به هر حال من روی بچه هایی که این همه سال برای شان زحمت کشیدم و در کنارشان بودم ، تعصب دارم.»
غلام محمدی درباره صادق گودرزی هم گفت:« خداراشکر او الان یک مدال نقره دارد. امیدوارم که او این بار حریف آمریکایی اش را شکست دهد و طلا بگیرد . واقعا مسابقه سختی در پیش دارد.کشتی گیر آمریکایی خیلی انفجاری کشتی می گیرد. دستان بلندی دارد و روی برگشت ها هم فوق العاده است. البته حتما کادرفنی برای این مسابقه مهم یک نسخه ویژه دارد. صادق با یک کشتی اصیل ایرانی می تواندبرنده باشد.»
او در پاسخ به این سئوال که آیا بچه ها می دانند که به لندن رفته ، می گوید:« ترجیح می دهم به بچه ها نزدیک نشوم تا آنها دو هوایی نشوند.می خواهم سرشان در کار خودشان باشد.این طوری بهتر است. من با بچه هایم ارتباط عاطفی دارم اما بهتر است که کادرفنی تیم روی کارشان تمرکز داشته باشند. به هر حال مربی بزرگی مثل رسول خادم در کنار بچه های تیم ماست.»
و تیم کشتی ایران چه نتیجه ای در المپیک می گیرد؟ او می گوید:«تیم کشتی آزاد ما در 3 سال اخیر خیلی موفق عمل کرده است.البته این تیم با تیم ما 3 تغییر در وزن های 60 ، 84 و 120 کیلوگرم دارد. فکر می کنم اگگر امشب صادق طلا بگیرد ، مهدی تقوی هم طلایی می شود. فقط یک قرعه خوب نیاز دارد برای رسیدن به طلا. تنها حریف زاپنی اش یک کم خطر ناک است.»
‫او درباره باقی ملی پوشان هم گفت:« کمیل قاسمی جوان است اما خیلی هم بی تجربه نیست. احسان لشگری هم به همین شکل.»
تیم کشتی آزاد هم می تواند مثل تیم فرنگی ما قهرمان المپیک شود؟ او می گوید:« خیلی سخت است.خدا را شکر بنا و تیمش به آنچه استحقاقش را داشت رسید. کارش کارستان بود.»
غلام دوست داشته الان سرمربی تیم ملی بوده باشد؟ ؛« چرا که نه این یک آرزوی بزرگ است برای هر کسی. من هم که سال ها کنار این تیم بودم.»
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    درود بر تو ... اگه تو و رضا مهماندوست عزیز بودید قطعن جایگاه ما بین 1 تا 10 بود
    • صاد IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      مهماندوست از مربی فعلی بهتر بود ولی خادم خیلی سرتر از محمدی هست این رو خودش هم میدونه حالا شاید نباید اون موقع انتخاب میشد ولی خادم واقعا مربی چغرتری! نسبت به محمدی هست!
    • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      68 26
      ۱ تا ۱۰؟؟؟!!!!!رتبه یک میدونی الان چندتا مدال داره؟
    • بدون نام AU ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      31 2
      بابا شکسته نفسی شما که ما رو کشت !!
    • بدون نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      82 9
      جناب آقای صاد شما که میگی خادم بهتره بفرمایید ایشون کی مربیگری کردند ما خبر نداریم؟ ایشون چند ساله شورای شهر بوده اگه خودش یه جو انصاف داشت میگفت حق من نیست مربی تیم ملی باشم خیلی اگه علاقمند بود میرفت حریف تمرینی کشتی گیر ها میشد.
  • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    266 8
    ماشاالله به اين معرفت و مرام پهلواني
  • مجید IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    17 64
    حرف زدن راحته ولی مهم اینه که توی دلت چی میگذره
  • بدون نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    95 4
    رابطه بازی و حق خوری باعث شد بهترین مربی تکواندو دنیا در سال 2011 و زحمتکش ترین مربی کشتی که اونو به اوجش برگردوند حقشون خورده بشه . وا اسفا
  • mohsen IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    69 2
    ماشاالله به این تعصبت ایول که کشتی گیرا رو تنها نزاشتی
  • عظیم IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    89 4
    افرین بر غلام محمدی عزیز و رضا مهماندوست شما همیشه برای ما بهترین هستین.3
  • لرستانی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    62 6
    درود برتو که ازدیار شیران لرستانی
  • ر م IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    57 4
    واقعا تحلیل درستی از حریف امریکایی داشتند، 1- کشتی انفجاری، تو برگشت ها هم فوق العاده!!!، 2-و گفتند: البته می دونم مربی ها برنامه ی ویژه ای برای این کشتی خواهند داشت؟؟؟ الان بعد مسابقه مشخص شد مربی گری یعنی چی؟، هم امریکایی رو 100 درصد درست تحلیل کرده بود، و هم اینکه دوستان جدید نسخه ویژه داشتند!، گودرزی فقط اسیر کشتی انفجاری و برگشت های امریکایی شد.
  • راد IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    48 5
    چه تحلیل دقیقی کرده: "کشتی گیر آمریکایی خیلی انفجاری کشتی می گیرد و روی برگشت ها هم فوق العاده است" ... خیلی جالبه! علت باخت گودرزی دقیقا همین بود. یعنی مربیای گودرزی این رو نفهمیده بودن؟
  • محمد IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    57 7
    دوستاني كه ميگن خادم سر تر از محمدي هست يك افتخار خادم توي عرصه فني رو نام ببرن. قرار نيست هركي ورزشكار خوبي بوده حتي بهترين هم بوده مربي خوبي هم باشه. مارادونا يك نمونش. تركيب غلام محمدي و كاوه واقعاً خوب بود . خادم هم 100% ميتونه با تيم ملي موفق شه . ولي نه توي اين دوره از المپيك. اي كاش خادم هم راه رضا زاده رو پيش ميگرفت.
  • بدون نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    14 77
    رفته جو متشنج کنه. نه کشتی گیر خوبی بود نه مربی خوبی. عملکردش رو ببینید. خودشو با زور همه جا، جا کرد.