ریاست شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که اخیرا به پیشنهاد احمدی‌نژاد به رئیس دفتر رئیس‌جمهور، یعنی اسفندیار رحیم‌مشایی واگذار شده است، قصد دارد در روزهای آینده اقدام به خانه‌تکانی‌های گسترده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کند.

سایت جهان نوشت: این تغییر و تحولات که با جابه‌جایی‌های گسترده در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (مرکزامور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی) آغاز شده است در روزهای آینده با تغییر مدیر عامل جوان منطقه آزاد اروند ادامه می‌یابد. یک منبع آگاه در مرکزامور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تایید این خبر که سایت آبادان‌نیوز نیز پیش‌تر از وقوع آن خبر داده بود گفت: به زودی یکی از قضات سابق خوزستان که برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان نیز رد صلاحیت شده بود از جانب بقایی سرپرست مرکزامور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد اروند منصوب می‌شود.

گفته می شود این قاضی خوزستانی که ارتباط نزدیکی با ستاد انتخاباتی منتسب با اسفندیار رحیم مشایی در زمان انتخابات دهم ریاست جمهوری داشته از حمایت برخی نمایندگان مجلس در آبادان و خرمشهر و نیز معاون اول رئیس جمهور برخوردار است و در دوران تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دهم توانسته بود شیوخ عرب خوزستان را به دیدار با احمدی نژاد برای حمایت از وی بیاورد اما ائمه جمعه این دو شهر یادگار ایام دفاع مقدس و بسیاری از معتمدان و مردم آن ها مخالف این جابجایی و انتصاب سیاسی هستند.

همچنین اخیرا با تغییراتی که در منطقه آزاد کیش به وقوع پیوست یکی از دوستان نزدیک داماد اسفندیار رحیم مشایی بدون سابقه روشن در این حوزه به سمت معاونت سرمایه گذاری این منطقه حساس اقتصادی و تجاری منصوب شده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 23501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۷
    0 0
    بنظر بنده رييس جمهور محبوب و مردمي ايران جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد بهترين شخش ممكن را براي اين امور انتخاب كرده اند به كوري چشم تمام دشمنان اسلام
  • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۷
    0 0
    شما چه می دونید شاید همه شون لایق بوده ن لطفا شایعه پراکنی نکن خبر آنلاین
  • مسعود IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۷
    0 0
    آقای احمدی نژاد با این حاشیه سازی ها آشناست . با تمام قوا از او حمایت میکنیم . حاشیه سازها دستان آمریکا و اسراییل هستند . مرگ بر ضد ولایت فقیه .ما ایران را مستقل میخوایم بدون آمریکا.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۷
    0 0
    این جابجاییها بسیار خوب است. چون به دلیل این که این مناطق به صورت مستقل اداره می شوند در صورت ماندگاری مدیران مخصوصاً مدیرانی که ظرفیت این سطح مدیریت را ندارند بسیار مضر می باشد.امیدوارم این تغییرات در تمام مناطق باشد.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۷
    0 0
    چه اشکالی داره که در جایی که مسائل مالی کلان در آن است از کسانی استفاده شود که مورد اعتماد هستند.مگر در دولتهای قبل چطور عمل می کردند. این تغییرات بسیار خوب هم است.امیدواریم که تغییرات در جهت مثبت باشه و مدیریتهایی با تفکر خوب و انسانی و اقتصادی و در جهت پیشرفت.خوبه واقعاً یک تغییرات خوب در کلیه مناطق صورت بگیره.
  • Aliz IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۸
    0 0
    به نظر من مشائي صلاحيت اداره يه مدرسه رو هم نداره چه برسه به مناطق آزاد كه بخواد در موردش تصميم بگيره
  • mohamad IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۸
    0 0
    در جواب کسی که نوشته به کوری چشم دشمنان اسلام:اگه یه کم منطقی فکر کنیم میبینیم که هر کی نظرمنفی میده که دشمن نیست -دوم میخای دشمن رو کور کنید که یه وقت از پیشرفت اونم از نوع منفیش رو نبینه که حسودی کنه واز حسودی بمیره پس (کوری بهتر از مردن) .اینم نظر یه تحصیل کرده.