عملکرد تیم ملی تکواندوی ایران پس از بازیهای المپیک لندن بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از لندن، تیم ملی تکواندوی ایران با یک مدال نقره محمد باقری معتمد به کار خود پایان داد. پایانی که چندان علاقه مندان به ورزش را خوشحال نکرد. کارشناسان ورزش و طرفداران پر و پا قرص تکواندو پیش از شروع بازیها بر این باور بودند که تیم دو نفره باقری و کرمی با دو مدال خوشرنگ به ایران بازمی گردند و حتی پا را پیشتر گذاشته و به مدال سوسن حاجی پور هم امیدوار بودند؛ اما سرانجام همه این امیدها رسیده به یک مدال نقره ای بود که با تزلزل بوجود آمد و حذف زودهنگام کرمی و حاجی پور.
این نتیجه برای تکواندوی ایران که آمده بود پس از رسیدن به عنوان قهرمانی جهان، دنبال نتیجه ای تاریخی در المپیک بود، یک ناکامی محسوب می شود. ناکامی ای که حتی مسئولان فدراسیون تکواندو نیز به آن اذعان دارند.
با این حال گویا مسئولان ورزش کشور از جمله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تصمیم گرفته اند تا وضعیت تکواندوی ایران را پس از بازیهای المپیک لندن بررسی کنند.
مسئولانی که برخی چندان موافق تغییرات کادر فنی در چند ماهه گذشته نبوده اند و به هر نحو تلاش کردند تا ثبات در این ورزش باشد، اما مسئله ای بسیار کوچک تا جایی کشیده شد که اکنون یه یک شکست برای تکواندو تبدیل شده است.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 235144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سيمين IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    139 0
    براي خنديدن به ريش ما به سبك همه شكست‌ها