روزنامه ایران در اوج‌گیری انتقادات نمایندگان ملت به حضور مرتضوی در تامین اجتماعی، به سبک خود این انتقادها و البته بی اعتنایی به آنها را پاسخ داد.

روزنامه ایران امروز دوشنبه 23 مرداد در صفحه اول خود با انتشار عکس سعید مرتضوی گفتگویی از او منتشر کرده که در متن خبر، تنها یک پاراگراف برای مرتضوی است! در این گفتگوی کوتاه که با عکس مرتضوی در صفحه اول کار شده، وی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی از بررسی اصلاح حقوق کمتر از 30 روز مستمری بگیران خبر داده است...در همین روز البته 10 نماینده مجلس در نامه ای خطاب به رییس مجلس خواستار استفاده از اصل 138 قانون اساسی برای برکناری مرتضوی شده اند.

بعد التحریر: بدون شرح!

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 235842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    246 6
    مملکت مارو نگاه خدا.انقدر بی صاحب شده که هیچکس نتونست مرتضوی رو از کار برکنار کنه...همین تعداد آقایون برای ویرانی مملکت کافیست نیازی به دشمن خارجی نیست
    • داداش IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
      11 1
      این کمال بی قانونی را در کشور نشان میدهد واین همه اختلاس وفساد هم از تفسیرات و دور زدن قانون از آقایان نشئت میگیرد.هر که بگندد نمکش میزنند......وای به روزی که بگندد نمک
  • داش مجید IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    138 3
    روزنامه ایران فارق از غم ایران و ایرانیان!!!!! غم ایران وایرانی زلزله و از دست رفتگان و زلزله دیدگان است آقایانی که نزدیک انتخابات یاد مردم میافتید و فقط ادعا دارید و صحبت از مشکلات تمام کشورهای جهان را میکنید.غم ما غم ایرانیان است نه سیاستمداران متظاهر.تا کی صحبت از غم مردم دنیا و دریغ از غم ایرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • عليرضا بندري IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
      0 7
      اي جان! فارق از همه جا!!!!!!!!فارق از غم ايران و ايرانيان!!!! فقط مراقب باشيد فارغ نشويد داش مجيد كه دردش بسيار است.همان "فارق" باشيد بهتر است!!!
  • بدون نام EU ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    150 2
    فعلا که زورشون می رسه بقیه هم به خاطرنقطه ضعفها جرات جیک زدن ندارن
  • صمد اقا US ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    61 3
    مملکت شده بچه بازی!!!! یه عده فقط لج و لجبازی کردن بلدن صد رحمت به دولتهای قاجار
  • جلیل IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    8 81
    ولی عملکردش تو تامین اجتماعی تو این مدتی که هست با تمامی این فشارها بد نبود لا اقل یه صد هزار تومان به حقوق بازنشسته ها اضافه شد به همین خاطر من خودم مخالف برکناریش هستم درسته که تو قوه قضائیه خیانت کرد ولی اینجا عملکردش خوب بود وفکر نکنیم با رفتنش یه فرد خیلی خوب وعالی وبا وجدان ومتخصص سر کار میاد که مشکلات تامین اجتماعی حل میشه مرتضوی هر کی که هست تا اینجا عملکردش تو این سازمان خوب بود وبهتره که نماینده ها فکرشو ن به تورم و حقوق کارمندان واشتغال ومشکلات کشور باشه دست از سر مرتضوی بردارند چون هرکاری کنند بی فایده ست
    • بدون نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
      56 3
      عزیز دل برادر از جیب خودش که نمی یاره بده یقین بدان اینها همه اش برای آرام کردن جو روانی جامعه هست والا اگر ایشان بدون لج و لجبازی اومده بود که از این خبرها نبود!!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
      59 3
      یعنی چون حقوق تو یکی رو زیاد کرده(اون هم نه از جیب باباش بلکه از محل طلبهایی که تامین اجتماعی از دولت داشته و دولت با گردن کلفتی این طلب رو به روسای قبلی پرداخت نمیکرد)پس ادم خوبیه و هر کی بوده و هر کاری کرده اشکال نداره!!مملکتی که تفکر و استدلال شهروندانش در این حده که چون حقوق من رو زیاد کرده بیخیال هر اتهام و... که انجام داده؛ نباید حال و روزش هم از این بهتر باشه...باش تا صبح دولتت بدمد ببینم با این صدهزار تومن میخوای به کجا برسی
  • بدون نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    56 1
    نقطه ضعف دارند از همه از نماینده ها و از خیلی های دیگه
  • جم IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    62 1
    خوشم می آد ازشون اینقدر آتو دارند که هرکاری دلشون بخواد می کنن.
  • اا IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    5 2
    البته اون پولي كه دادن افزايش ساليانه بود (18 درصد) كه هر سال به همه كارمندان و بازنشستگان اضافه ميشه.... در تامين اجتماعي هنوز هم بي عدالتي هست.پدرم 30 سال كار كرده و حق بيمه داده 460 هزار تومن ميگيره ولي خيلي هاي ديگه با 10 سال يا 15 سال سابقه هم همين حقوق رو ميگيرن!!!!!
  • نادر IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    8 0
    شرمتان باد................................