ایسنا نوشت:

عوامل فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا وقوع زلزله‌ آذربایجان شرقی و جان‌باختن تعدادی از هموطنان‌مان را تسلیت گفتند.
 
عوامل ساخت فیلم سینمایی «چ» در جدیدترین اخبار خود، ضمن تسلیت به مناسبت جان‌باختن تعدادی از هموطنان‌مان به دلیل زلزله آذربایجان شرقی، با بازماندگان و حادثه‌دیده‌گان ابراز همدردی کردند.
 
قرار است پیش‌فروش بلیت‌های «چ» به سه شکل انفرادی، خانوادگی و گروهی از امروز ـ 25 مرداد‌ماه ـ در سایت رسمی این فیلم سینمایی آغاز شود.
 
نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «چ»، ابراهیم حاتمی‌کیا است. مهدی کریمی به عنوان تهیه‌کننده، بهرام عظیم‌پور به عنوان مشاور هنری کارگردان، عباس بلوندی به عنوان طراح صحنه و لباس و حسین جعفریان به عنوان مدیر فیلمبرداری حاتمی‌کیا را در آخرین پروژه سینمایی‌اش همراهی می‌کنند.
 
ابراهیم حاتمی‌کیا اکنون در حال فیلمبرداری صحنه‌های شب «چ» در پاوه است. این فیلم سینمایی دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران را در جریان یکی از عملیات‌های او روایت می‌کند و بسیاری منتظر هستند تا پس از سال‌ها یک فیلم جنگی را از حاتمی‌کیا روی پرده سینماها ببینند.
 
بازیگران اصلی فیلم سینمایی «چ»، فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران، سعید راد در نقش شهید تیمسار فلاحی، بابک حمیدیان، امیر دلاوری، مریلا زارعی و محمدمهدی سلطانی هستند.
 
به گفته کریمی، گروه سازنده «چ» در تلاش هستند تا این فیلم برای جشنواره فجر امسال آماده ‌شود.

 

 

57246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =