۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹

سایت ناصر حجازی نوشت:

زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی با مرگ ، آسیب دیگی و بی خانمانی بسیاری از هموطنان عزیز و آذری زبان ایران کهن روبرو بوده است و باعث شده تا مردم نیز ضمن ابراز همدردی ، در یاری رساندن به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.
خانواده اسطوره ملی ایران که در اولین لحظات پس از وقوع حادثه، در متنی همدردی خود را با داغداران و آسیب دیدگان جانی و مالی واقعه مذکور اعلام کردند و از دوستداران ناصر حجازی نیز خواستند تا نهایت همیاری خود را داشته باشند ، تصمیم دارند تا با مدریت خود و با تشکیل تیمی از ورزشکاران و هنرمندان ، نیاز های مردم مناطق زلزله زده را جمع آوری کرده و با حضوردر استان آذربایجان شرقی به مردم آنجا تحویل دهند.
از این رو هموطنان عزیز می توانند در صورت تمایل هر آنچه را که در توان دارند و از طرق مختلف نیاز مردم آن مناطق اعلام می گردد را روز شنبه از ساعت 00 : 18 الی 00 : 20 با حضور در مدرسه فوتبال ناصر حجازی به آدرس : بلوار میرداماد ، میدان محسنی ، انتهای خیابان شاه نظری ، نبش میدان کاظمی ، مجموعه ورزشی شهید کشوری تحویل خانواده ناصر حجازی و سایر ورزشکاران و هنرمندان حاضر در محل نمایند تا آنها در سفری که به مناطق آسیب دیده خواهند داشت ، در اختیار مردم آنجا قرار دهند .
امیر رفیعی مدیر پرتال شخصی ناصر حجازی در گفتگویی کوتاه گفت : با بازگشت آتیلا از سفر، حضور وی و سایر اعضای خانواده ناصر حجازی در کنار پرویز مظلومی ، ایرج نوذری ، آناهیتا همتی و پرستو صالحی قطعی شده است و بی گمان تا روز شنبه شاهد حضور سایر هنرمندان و ورزشکاران نیز خواهیم بود.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 4 IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    حجازي فقط ناصر خان و بس
  • بدون نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    221 5
    با اینکه فوتبالیستای این دوره همه مردم رو ناامید کردن با بازی ها و رفتارشون اما فوتبالیست های قدیمی مخصوصا ناصر خان مرحوم هنوز تو دل مردم جا دارن. روحش شاد مطمئنم اگر خودشون هم الان زنده بود کاری رو میکرد که الان خانومش داره برای زلزله زدگان میکنه
  • آرمین 23 IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    137 4
    وقتی خوندم این خبرو و یاد ناصرخان افتادم دوباره اشک توو چشمام جمع شد.. بی شک قلب و روح بزرگ ناصرخان با همشهریان عزادارش است.. در بازی مردانگی, نامردها بازنده اند---- ناصر حجازی ها ولی, تا مرگ دنیا زنده اند.
  • شهرام شهریاری IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    98 4
    درود بر خانواده گرانقدر ناصر حجازی ناصر خان همیشه زنده است و در قلب ما جای دارد.
  • مهدی IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    50 5
    به چهرشون تو عکس نمی خوره برا ریا کاری رفته باشند
  • حاج رضا IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    47 1
    دمتون گرم درود بر شرف خانواده ناصر خان عزیز که همیشه تو قلبم جا داره
  • عليرضا A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    27 1
    خدا ناصرخان حجازي رو رحمت كنه و عمر با عزت به همسر و خانواده گرانقدرشون بده .