جان تراولتا در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ جایزه چشم طلایی یک عمر دستاورد را دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، تراولتا این جایزه را 20 سپتامبر پیش از نمایش «وحشی‌ها» به کارگردانی الیور استون که فیلم افتتاحیه این دوره جشنواره زوریخ است، دریافت می‌کند.

تراولتا در این فیلم با تیلور کیچ، آرون تیلور جانسن، بلیک لایولی، بنیسیو دل تورو و سلما هایک همبازی است.

کارل اسپوری رئیس جشنواره زوریخ گفت: «از اینکه در زوریخ میزبان جان تراولتا می‌شویم، این جایزه را به او اعطاء می‌کنیم و دوران کاری حیرت‌انگیز او را مورد تجلیل قرار می‌دهیم، هیجان‌زده هستیم.»

تراولتا اخیرا بازی در فیلم اکشن «فصل قتل» به کارگردانی مارک استیون جانسن را به پایان رساند که در آن با رابرت دنیرو همبازی است. او در یکی دو سال اخیر در فیلم‌هایی چون «از پاریس با عشق» و «سگ‌های پیر» بازی کرده است.

این بازیگر 58 ساله برای فیلم‌های «تب شنبه‌شب»‌ و «داستان عامه‌پسند» نامزد اسکار بوده است. «کری»، «گریس»، «Blow Out»، «تیر شکسته»، «پدیده»، «تغییر چهره»، «خط قرمز باریک» و «شمشیر‌ماهی» از دیگر فیلم‌های تراولتا است.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ 20 تا 30 سپتامبر (30 شهریور تا 9 مهر) در سوییس برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان جشنواره زوریخ همچنین در این دوره جشنواره با اعطاء جایزه چشم طلایی یک عمر دستاورد از جری واینتروب تهیه‌کننده پیشکسوت که فیلم‌هایی مانند «یازده یار اوشن» و مجموعه سینمایی «کاراته کید» را در کارنامه دارد، تقدیر خواهند کرد.

ورایتی / 14 اوت / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =