اهالی بریتانیا بابت عملکرد ورزشکارانشان در المپیک خوشحالند.

به گزارش خبرآنلاین؛تعداد مدالهایی که بریتانیا در المپیک به دست آورد و کسب رتبه سوم این رقابتها بعد از آمریکا و چین، اتفاقی بود که خود مردم بریتانیا را هم شگفت زده کرد. حالا و با پایان المپیک لندن 2012 آنها همچنان به جشن و شادمانی بابت این افتخار آفرینی مشغولند. در جدیدترین اقدام برای جشن گرفتن این موفقیت بزرگ، برخی از ستاره ها و مدال آوران کاروان ورزشی بریتانیا به خواندن یک آهنگ قدیمی پرداخته اند. «سر کریس هوی» (قهرمان دوچرخه سواری)، «جسیکا انیس» (قهرمان زن رقابت هفتگانه) و «ویکتوریا پندلتون» (دوچرخه سوار زن) در میان ورزشکارانی هستند که در بازخوانی یک آهنگ قدیمی انگلیسی (با نام «مرا متوقف نکن») نقش افرینی کرده و خوانده اند.
اما این آهنگ قرار است به صورت یک ویدئو کلیپ آماده شود و نکته جذاب این ویدئو آنجاست که «دیوید بکام» به عنوان کارگردان در صحنه حاضر می شود و با گفتن کلمه «اکشن» از سوی او، تماشاگران شاهد حضور هوی، پندلتون و لوئیس اسمیث (برنده مرد مدال نقره ژیمناستیک) خواهند بود که سطرهای ابتدایی این آهنگ را می خوانند.
سپس نوبت به جسیکا انیس می رسد که وارد صحنه می شود و شروع می کند به خواندن و بعد تعدادی از داوطلبهایی که در برگزاری المپیک لندن نقش داشتند و تعدادشان بیش از هشت هزار نفر بود در صحنه حاضر می شوند. «نیکولا آدامز» برنده مدال طلای بوکس زنان هم در کنار «پیت رید» قهرمان قایقرانی بریتانیا دیگر ورزشکارانی هستند که در این ویدئو ایفای نقش می کنند.
می شود حدس زد که این آخرین حضور این ورزشکاران یا دیگر مدال آوران بریتانیایی در ویدئوهای اینچنینی نباشد و به نظر می رسد در ماههای آتی نیز اهالی بریتانیا همچنان بابت موفقیتی که در لندن 2012 به دست آورده اند قصد دارند آهنگ ها و ویدئوهای بیشتری بسازند.
این ویدئو همانگونه با حضور دیوید بکام که در نقش کارگردان آغاز می شود با حضور این ستاره فوتبال انگلیس نیز پایان می یابد. دیوید بکام در صحنه آخر با گفتن «کات» پایان این ویدئو را اعلام می کند.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =