ایسنا نوشت:

رییس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران در رابطه با چگونگی تعیین تعرفه کارواش‌ها گفت: تعرفه‌ کارواش‌ها براساس کلاس و نوع خودرو، سال ساخت یا ارزش خودرو متفاوت بوده و طبیعی است که این تعرفه برای خودروهای با مدل‌های مختلف، متفاوت است.
علیرضا راسی اظهار کرد: تعرفه پارکینگ و کارواش مشخص است و تعرفه‌ها در این واحدها در معرض دید ارباب رجوع هستند و اگر جایی به هر دلیلی خلاف آن عمل ‌کند با آن برخورد می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 100 واحد مجاز کارواش و 150 پارکینگ دارای مجوز در تهران مشغول فعالیت هستند، گفت: البته برخی پارکینگ‌ها برای بخش حمل‌ونقل و بخشی برای شهرداری هستند، بنابراین در آمار ما قرار نمی گیرند و زیر مجموعه‌ ما نیستند.
رییس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران در بخشی از سخنان خود با بیان این‌که یکی از بهترین رسته‌های شغلی در حوزه‌ ما کارواشی‌ها هستند، توضیح داد: این رسته کمترین کار تخصصی را دارد؛ یعنی کسانی که در کارواش فعالیت می‌کنند، کمتر به توان تخصصی نیاز دارند و کار فنی چندانی برای فعالیت‌شان نیاز ندارند.
راسی همچنین گفت: براساس مصوبه‌ی هیات عالی نظارت وزارت صنایع قرار شده که پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌داران نیز به اتحادیه ما اضافه شوند که البته بعضی از جایگاه‌داران چندان رغبتی به این موضوع ندارند.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پای ثابت IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    69 1
    انعامشو نگفتی که اندازه یه شستشو انعام میخوان
    • بدون نام IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      8 17
      نده. منم نمی دم. مجبور نیستی.
  • محسن IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    8 1
    نمی شه انعام نداد. بعضی کارگرها تنها درآمدشون از همین انعامهاست