فاطمه دانشور، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و رییس کمیسیون اخلاق و کسب و کار و مسوولیت اجتماعی اتاق بازرگانی ایران که در میان فعالان اقتصادی به بانوی کارآفرین شناخته شده است صبح روز چهارشنبه در کافه خبر حضور پیدا می کند.

درست در روزهای واپسین شهریور سال گذشته یک زن به عنوان رییس کمیسیون اخلاق کسب‌و‌کار و مسوولیت اجتماعی شرکت‌های اتاق ایران انتخاب شد. این نخستین بار است که در مناسبات ساختاری اتاق ایران چنین اتفاقی می‌افتد. از این رو برخی ناظران و کارشناسان این انتخاب را محصول تغییر و تحول در شاکله هیات‌رییسه پارلمان بخش خصوصی می‌دانند.

 فاطمه دانشور، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و رییس کمیسیون اخلاق و کسب و کار و مسوولیت اجتماعی اتاق بازرگانی ایران  صبح روز چهارشنبه در کافه خبر حضور پیدا خواهد کرد تا از مفاهیم نوین مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها و اخلاق کسب‌و‌کار سخن بگوید.

کاربران خبرآنلاین می توانند سوال های خود از فاطمه دانشور را با درج نظر در انتهای همین خبر مطرح کنند.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    7 1
    با توجه به جایگاه موفق ایشان به عنوان یک زن در اتاق بازرگانی اگر امکان دارد خانم دانشور از روند پیشرفت خود بگویند؟از کجا شروع کردند و به اینجا رسیدند؟
  • بدون نام US ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    12 1
    برای اولین بار است که نام یک کار افرین به غیر از حاج اقای عسگراولادی مسلمان را می ب ینم . من تا به الان فکر میکردم به غیر از ایشان کارافرین نداریم.ممنون که بنده را روشن کردید! اگر امکان دارد با ایشان یک مصاحبه داشته باشید
  • nurjan IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    6 0
    با سلام خدمتتون من و خانوممم بدون هیچ سرمایه و کاریم و کل دارای من دو سه میلیون و یک لیسانس که به دردم نخورده و به این نتیجه رسیدم که چرا کار فنی یاد نگرفتم تو این مملکت بایدسرمایه داشه باشی نه تحصیلات که دیر به این نتیجه رسیدم تو ذهنمون ایده ه های داریم و لی متاسفانه سرمایه نداریم برای شروع ما چکار کنیم.ما نمی خوایم کارآفرین باشیم فقط از این اوصاع جهنمی دربیایم ممنون
  • بدون نام IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    1 4
    با سلام خدمت خانم دانشور برنامه ايشان در مورد اخلاق در كسب وكار چيست و نقش زن در بازار كسب وكار
  • مهرنوش US ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    7 0
    خیلی دوست دارم بدونم ایشان از کجا شروع کردند و چه طور به این موفقیت رسیدن..بهشون بابت این همه موفقیتشون تبریک می گم.
  • مجتبی عادلی IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    9 0
    باسلام وقتی شروع کردید بامشکلات فروش و بازاریابی وپیدا کردن مشتری چه کردید؟
  • بدون نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    0 0
    بیوگرافی فردی, شغلی و کارآفرینی خودشون رو بفرمایند.ممنون
  • mina IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    4 0
    سلام من به عنوان یک زن ایرانی به حضور ایشان در عرصه قدرت می بالم. فقط یک سوال داشتم اینکه در این بازار خراب چطور می شه اعتماد کرد تا هم شکست نخورد هم از ترس شکست پیشرفت نکرد؟
  • زنی که می خواهد کار آفرین باشد.... IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    8 0
    داستان زندگی ایشون رو خوندم. عمیقاً تحت تاثیر قرار گرفتم. اون چیزی که بیشتر به چشم می آمد قدرت ریسک پذیری ایشان و نترسیدن از شکست بود والبته ایمان و اراده ی قوی به کاری که انجام می دادند.... داشتن اعتماد به نفس بالا که خود این قضیه بسیار مهمه اون هم در جایی که متاسفانه زیاد جلوی پای خانم ها سنگ اندازی می شه ، همون جوری که ایشون هم ذکر کردند... ولی جمله ای از حرف های ایشون که من رو تکون داد این جمله بود ( در جایی زندگی می کنی که باید از موانعی که سرراهت می گذارند ، بپری و جایی که زیر پایت پوست موز می اندازند.... و این قدرت و توانایی و کم نیاوردن این عزیز رونشون می ده ) ... با این مخبر عزیز به شخصه ، به شدت مشتاق خوندن یک مصاحبه ی خواندنی با ایشونم.... ای کاش ای میلی از این خانم محترم داشتم..
  • زنی که می خواهد کارآفرین باشد IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    7 0
    به عنوان کسی که به نوعی پا در این شرایط گذاشته ، باید بگم که در این بازار و اقتصاد کنونی باید دل شیر داشت که با سرمایه ی کم وارد بازار شد.... چه توصیه ای دارید برای کسانی که اول راهند؟؟؟ و به عنوان آخرین جمله باید بگم به شما می بالم.... به شما همجنسم که اینقدر ساعی و پرتلاشید......
  • بدون نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    2 0
    لطفاً ازشون بپرسید با توجه به اوضاع موجود، چشم انداز راه انداز کار رو در آینده چظور می بینند و آیا میشه به موفقیت در این راه امیدوار بود؟
  • علاقمند IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    1 0
    سلام و روز به خیر سرکار خانم دانشور لطف کنید بفرمائید برنامه ای برای تشکیل نهاد یا انجمنی در جهت توسعه کارآفرینی در کشور دارید?
  • سونیا رسولی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    3 0
    چقدر کار خوبی کردید که ایشون به کافه خبر دعوت کردید...... برای من و زن های ایرانی حضور این گونه زن ها که موفق و کارآفرینن خیلی خیلی ارزشمند و مهمه لطفاً ازشون بپرسید قطعا در روند کاریشون دچار مشکل شدند چطوری مشکلاتشونو حل کردند و ناامید نشدن و در ضمن همسرشون در این مسیر چقدر موثر بودن؟
  • بدون نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    5 0
    چطور می توان با ایشان از نزدیک صحبت و راهنمایی گرفت؟