چند روزی بیشتر به تعطیلی تهران در برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها باقی نمانده که هر روز شایعاتی درباره محدودیت تردد در برخی خیابانها و مناطق و تغییر در زمان تعطیلی شنیده می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ برخی شنیده ها از تغییر زمان تعطیلی حکایت دارد . اما مرتضی تمدن، استاندار تهران چنین چیزی را رد می کند.

او در این باره به خبرآنلاین گفت:برخی شایعه کردند که تعطیلی از پنجم تا نهم تغییر کرده که این موضوع صحت ندارد و همان تاریخی که هیات دولت اعلام کرده یعنی هفتم تا یازدهم تهران تعطیل است.

وی تاکید کرد: یک بار تکلیف این تعطیلی را هیات دولت مشخص کرده و امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

پیش از این هم برخی سوال داشتند که آیا در مناطقی مانند 6 و یک و 11 امکان محدودیت تردد وجود دارد که محمدرضا محمودی معاون عمرانی استانداری در گفت و گو با خبرآنلاین این موضوع را رد کرد و امروز هم سعیدلو معاون امور بین الملل رییس جمهور اعلام کرد که این تعطیلی برای راحتی مردم در نظر گرفته شده است و بازارها نیز در این زمان باز خواهند بود؛ چرا که برخی از هیات‌ها علاقمند هستند که به بازار بروند از بازار ایران دیدن کنند و خرید انجام دهند و یا از مکان‌های فرهنگی کشور بازدید کنند.
47232


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند بخش خصوصی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    3 0
    آیا این تعطیلی برای شرکت های خصوصی هم هست ؟
  • حسن خزائی IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    5 0
    از تعطیلی تهران چنین استنباط می شود که : 1 - حضور و بود و نبود کارمندان دولتی تأثیری بر زندگی مردم و خدمات رسانی به آنان ندارد!؟. 2 - حضور کارمندان دولت صرفا"برای مسافران خارجی ایجاد مزاحمت می کند!؟ 3 - اگر کارمندان دولت تعطیل شوند اداره شهر برای مسئولین راحت تر است؟ 4 - وقتی کشور دارای نفت است ، دیگر نیازی به کارمندان دولت و درآمد آنها برای کشور نیست ، لذا کشور می تواند برای همه سال تعطیل شود و از درآمد نفت استفاده می کنند؟ 5 - کارآیی و بهره وری کارمندان دولت آنقدر پایین است که بدون هیچ مشکلی قابل اغماض هستند؟ 6 - اصلا" کشوری که نفت دارد مردمش نباید کار کنند بلکه همیشه باید تفریح کنند!؟ و................................................................................................؟؟؟؟؟؟؟