دادستان کل کشور گفت: جریان انحرافی برای شکاف بین مردم و دولت ایجاد شده است.

به گزارش خبرآنلاین، غلامحسين محسني‌‌اژه‌اي دوم شهريور ماه در مراسم توديع و معارفه دادستان عمومي و انقلاب مشهد تصریح کرد: خواستند با يک بهانه از طريق چهره‌هاي جديد، انحرافي را ايجاد کنند که باز هم به خاطر انسجام و وحدت مردم، اميد به آينده و اعتقادي که به ولي‏‌فقيه داشتند، دشمنان را ناکام گذاشتند.
در ادامه گزیده ای از سخنان دادستان کل کشور  و وزیر سابق اطلاعات به نقل از ایسنا می آید:

  • نياز دستگاه امنيتي و دستگاه قضايي به هم انکار ناپذير است.
  • امروز اگر در مسائلي که نياز است چشمان خود را ببنديم، باز نگه داريم موجب لجاجت مي‎شود.
  • اکنون جمهوري اسلامي ايران در يکي از حساس‌ترين نقاط تاريخي خود قرار دارد كه در شرايط کنوني بايد بيش از گذشته به جايگاه قضا توجه کنيم زيرا دشمن تلاش مي‌کند بين مردم افتراق ايجاد کند، يکي از اين اختلاف‎ها بين مردم و دستگاه قضايي است.
  • بعد از گذشت 34 سال از انقلاب اسلامي، دشمن تمام تلاش خود را براي نابودي نظام انجام داده است. آنان حتي براي تغيير در رفتار نظام و اينکه حتي در پيشرفت ما تاخير ايجاد کنند هر اقدامي را انجام داده‌اند اما مردم ايران با وحدت و اتکا به خداوند متعال و تکيه بر ولي فقيه و با بصيرت زياد در نبرد غيرهمگون و سنگين باعث عقب‏‎نشيني دشمن شده‌اند.
  • اختلافات داخلي، ترور مسوولان و فضاسازي را از کارهاي دشمن در اوايل انقلاب براي رسيدن به اهداف‌شان است. در همان اوايل همه احزاب دست به دست هم دادند، منافقان در همه استان‎ها توطئه کردند و يک جنگ تمام عيار عليه ايران به راه انداختند و در کنار همه اين مشکلات حصر اقتصادي را شروع کردند اما همه آناني که عليه نظام جمهوري اسلامي ايران توطئه کردند امروز کجا هستند؟ آناني که از صدام حمايت کردند، منافقان کوردلي که مسوولان ما را به شهادت رساندند يا سلطنت طلب‎ها و غيره،‌ الان کجا هستند؟
  • اشغال کشورهاي هم‎جوار توسط غربي‌ها به خاطر در تيررس قرار گرفتن جمهوري اسلامي است. نيروهاي اطلاعاتي خود را در مرزها را تقويت کردند تا بر ايران فشار بياورند اما آنچه اتفاق افتاد مکر خداوند بود که موثرتر واقع شد، به خيال اينکه هراس باعث ضعيف شدن ما مي‎شود نيروهاي نظامي خود را وارد منطقه كردند که به يکباره متوجه شدند تمام نيروهاي آنان در تيررس نيروهاي ايران قرار گرفته است.
  • تمام هدف دشمن از اين جنگ تمام عيار اقتصادي و رواني اين است که با تحت فشار قرار دادن مردم، آنان را از نظام و ولايت فقيه دور کنند يا مردم را نسبت به انقلاب بدبين كنند، در همين راستا براي تبليغات از هزاران رسانه استفاده کردند.
    /2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =