۰ نفر
۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۷

سایت 24آنلاین نوشت:

آمارهای حملات کوسه در جهان نشان می دهد در سواحل آمریکا میزان تلفات حملات کوسه بالاتر از سایر نقاط جهان است.

 دانشمندان زیست شناس در طی سالها مطالعه روی رفتار کوسه ماهی ها به این نتیجه رسیده اند که میزان حملات سلطان دریاها در تمام نقاط جهان یکسان نیست.

زیست شناسان مرکز تحقیقات کوسه وابسته به موزه جانورشناسی فلوریدا آبهای ساحلی ایالات متحده آمریکا را خطرناک ترین محل برای شنا از نظر احتمال حملات کوسه ها اعلام کرده اند.

البته دانشمندان به این سوال که آیا کوسه ها از آمریکایی ها متنفر هستند جواب منفی داده اند و بیشتر علت بالا بودن آمار حملات کوسه در آبهای ساحل آمریکا را در فرهنگ مردمان این کشور جستجو می کنند.

این زیست شناسان می گویند مردم آمریکا بیشتر از دیگر مردمان در کنار سواحل تفریح می کنند و به این خاطر آمار کشته شده ها ناشی از حملات کوسه بیشتر است.

بر اساس آمارهای این مرکز در سال 2011، 29 نفر به دلیل حمله کوسه جان خود را از دست دادند که نسبت به آمار جهانی رقم بالایی محسوب می شود.

1717


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باران IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    61 7
    آخه چرا باید همه تیتراتون یکطرفه ، یکنواخت ، زرد و سیاسی باشه ؟!
  • بدون نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    11 34
    این آزمایشهای فراتکنولوژی که اونا انجام میدن باید هم کوسه ها رو روانی کرده باشن! فقط یه شوخیه ولی اگه این جمله من در خطاب به روسیه بود در خبرآنلاین توسط کاربران مثبت باران میشد ولی حالا که مخاطبم آمریکاست توسط کاربران منفی باران میشود!
    • متولد ماه مهر IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
      4 1
      عزیز اگه وجود نیتریت و آب‌ژاول (!)در آب، وجود ازت مضره در سیب‌زمینی به دلیل مصرف بیش از حد کود اوره، وجود سرب و سولفورو ترکیبات سرطان‌زا در بنزین، گلیسرین در روغن خوراکی، وایتکس در شیر، گرد و غبار در هوا و ... تو آمریکا اتفاق افتاده بود، فکر می‌کنید افکار عمومی و مطبوعاتشون چه میکردند و دولتشون چه میکرد؟ این مسائل چند وقته حل می‌شد؟ مطمئن باش دولت اونها خیلی بیشتر از ما دلش به حال مالیات‌دهندگان خودشمیسوزه که چنین آزمایشاتی رو حداقل رو مردم خودش انجام نده! اونقدر جزیره و ... وسط اقیانوس آرام واسه اینجور کارها دارن که ممکنه سالها بگذره تا بفهمن چندسال پیش اونها رو چی آزمایش میکردن!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    2 0
    قربون آدم چیز فهم (منظورم متولد ماه مهره) آخه اینم شد حرف که شما میگی بدون نام عزیز!!! اصلا اینم شد تیتر خبرآنلاین که زدی؟! یعنی چی؟! چرا همه چیزو با سیاست قاطی میکنین از ورزش و تفریح و شنا و کشاورزی و امدادرسانی و و و و ... همه چیزو با سیاست قاطی میکنین!!!! اصلا چه ربطی به مردم آمریکا داره؟! خوبه قبل از زدن یه همچین تیترهایی یه کم فکر کنید به عنوان رسانه!!!!!!....
  • علی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    1 0
    همش تقصیرانسانه که کوسه هارو شکار میکنه وگرنه کوسه ها هم کمتر حمله میکردند.