مقصر اینکه گوگل یکهزار و صد و چهل و هفتمین سالروز تولد حکیم رازی را برای دامنه های اینترنتی اعراب منطقه جشن گرفته و از دامنه گوگل فارسی خبری نیست، چه کسی است؟

امروز سالروز تولد حکیم رازی است و اگر سری به سایت گوگل کشورهای خاورمیانه و شمال افریقا بزنید، می بینید که این لوگو جایگزین لوگوی گوگل شده است.

واقعا مقصر چه کسی است؟ که گوگل فارسی لوگوی خود را به رازی تغییر نداده است؟

www.google.ae (گوگل امارات)

www.google.com/intl/fa (گوگل فارسی)

www.google.com.sa  (گوگل عربستان)

http://www.google.com.eg (گوگل مصر)

 

نظرات خود را ر قسمت کامنت ها بنویسید.

 

گوگل عربستان

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 144
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    وای بر ماست که از ماست
    • بدون نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      چی میگی-چند کلاس سواد داری؟1
    • بدون نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      قبول دارم و حتی یک درصد هم گوگل رو مقصر نمیدونم... وقتی ما نتونیم تاریخ و هویتمونو ب زیبایی ب تصویر بکشیم طبیعیست که کشورهای فرصت طلب هم میدون خالیرو مناسب میبینن برای تاخت و تاز و تبلیغ ... امروز سالروز تولد حکیم رازی است و منه ایرانی با این همه ادعا! از این خبر متوجه این روز شدم ...
    • ای بابا US ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      18 48
      فکر کنم خود عرب ها می دونن رازی ایرانیه برای همین احتمالا خوشحال نمی شن. شاید هم فکر کنن گوگل خواسته به ما تبریک بگه و برای منطقه ی خاورمیانه این لوگو رو زده! (;
    • بدون نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      209 5
      خب راست میگه دیگه، وقتی از چهارتا آدرس بالا سه تاش فیلتره مشخصه ما لیاقت هیچ احترامی در فضای مجازی نداریم ...
    • بدون نام NL ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      96 3
      اصولا چون فیلترینگ ایران عکسهای گوگل را حذف می کند نمی توان عکسها را دید و البته هر از گاهی صفحه اول یاهو هم همین مشکل را دارد
    • بدون نام IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      122 5
      شنیدی میگن خلایق هر چه لایق؟ حقمونه وقتی اینقدر کوته فکر هستیم که نصف اینترنت را فیلتر کردیم.
    • hosein CN ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      51 6
      از ماست که بر ماست نه بر ماست که از ماست
    • من خودم تنها IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
      5 1
      اگر خودمون به خودمون احترام بذاریم دیگران مثل سالار با ما رفتار می کنن و گوگل که حتی غول جستجوگر دنیاست ، به ما ایرونی ها احترام میذاره چرا که ایرانی های زیادی تو اروپا و امریکا زندگی می کنن و باعث پیشرفت آمریکاییان.نمونش رییس سازمان ناسا..... متاسفم............
  • بدون نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    واقعا واقعا واقعا گریه ام گرفته. خیلی جای تأسف داره. از ماست که برماست. ضمنا لینک های گوگل عربستان و امارت فیلتره. من که نفهمیدم. شما میدونید چرا؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      80 4
      اقا لینک میذارن ماهم کلیک کردیم با این جمله مواجه شدیم با استناد به قانون جرايم رايانه ای دسترسۍ به تارنماۍ فراخوانده شده امكان پذير نمۍ باشد. ولی خوبه اینترنت حداقل برا شما(خبر انلاین) فیلتر نیست شما می تونی ببینی و بعد میای به ما میگی بعدش رگ گردن ما متورم میشه و هی خون جلوی چشمامون میگیره که شیطونه میگه یک بار برای همیشه این گوگل عامل امپریالیست جهانی رو تحریم کنم بذاریم کنار . نگو برادر من این اخبار رو با این اعصاب ما بازی نکن. فکر میکنی گوگل که خودش اخر جستجو هست نمیتونه تو گوگل سرچ کنه ببینه رازی کجا متولد شده و چیکار کرده( حالا خوبه رازی تو شهر ری که چسبیده به تهرانه متولد شده و خود این غربی های نمک نشناس بیشتر از همه ازاکتشاف جناب رازی استفاده غیر مجاز میکنن!) شیطنت میکنن
    • بدون نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      3 25
      کجای این عکس نوشته که این آقاهه اسمش رازی هستش؟ اصلا خود شما از کجا تشخیص دادین این آقاهه اسمش رازی هستش؟
    • بدون نام IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
      1 0
      معلومه تا حالا حتی یکبار هم به این لوگوهای اختصاصی گوگل توجه نکردی وگرنه متوجه می‌شدی که همش یک لینک داره که سرچ موضوع میکنه
  • بدون نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    221 4
    كوكل امارات و كوكل عربستان براى ما قابل دسترسى نيست.
    • بدون نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      حروف فارسی هم برای شما در دسترس نیست مثل اینکه!
    • بدون نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      76 4
      فكر كنم حروف فارسي گ چ پ ژ نيز براي شما فيلتر شده!!
    • النا IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      57 0
      راست میگه فیلترن!
    • بدون نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      36 8
      گوگل نه كوكل.. مثل اينكه كوكو زياد دوست داري.!!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      45 28
      بابا بي خيال زندگيتونو بكنين كار ما از اين حرفا گذشته فكر نون شبتون باشين.
  • رامين (آذربايجان) IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    253 6
    اينا را فيلتر كردن تا ما اين چيزا را نفهميم. واقعا حالا فهميدي مقصر كيست ؟! معلومه عزيز اين فيلترينگها را ببيني ميفهمي كه تقصير گوگل نيست از ماست كه بر ماست
  • محمد IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    130 2
    مگر خود ما برای دانشمندان و بزرگانمان بزرگداشت می گیریم که اونها هم دلشان برای ما بسوزد . موارد از این دست بیشمار است. آیا تا بحال دیده شده مثلا وزارت فرهنگی، ارشادی ، ... در رابطه با این بزرگان و مشاهیر که باعث افتخار و ماهیت ما ایرانیان می باشند کاری کرده و یا در این خصوص حرکتی کرده باشند . از بیگانگان که انتظاری نیست از ماست که بر ماست . وقتی ایام عید بهترین فیلم های تلویزیون نمایش فیلمهای اکشن هنگ کنگی است چه انتظاری می شه داشت.
    • حقیقت گو IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      34 63
      مگر آقایون اماراتی و کشورهای حاشیه ی خلیج فارس برای رازی و ابن سینا کاری کرده اند؟!!!! نه خیر فقط دلار خرج کرده اند و شرکت های غربی اگر به پاشون دلار بریزی هر کثافت کاری ای می کنند، تبریک گفتن که سهله. حالا اگر ما هم بخواهیم برای اینکه گوگل به ما هم تبریک بگوید مثل بچه ها وارد یک رقابت با عرب ها شویم تنها کسی که سودش را می برد همان گوگل است که این بازی را شروع کرده و از هر دو طرف باج می گیرد و .... بهتر است مسئولان ما به فکر باشند و کار خودشان را درست انجام بدهند و ما هم بهتر است اینقدر به خاطر اینکه گوگل به عرب ها تبریک گفته و به ما نگفته اینقدر بالا و پایین نپریم و به وظیفه ی خودمون عمل کنیم.
  • علیرضا IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    متاسفم دارم می سوزم امارات کجای تاریخ بوده؟ و تاسف برانگیزتر از همه اینه که مسئولان به جای اینکه با واقعیات کنار بیان و فکری کنن ، ساین گوگل های عربی رو فیلتر میکنن. هر چیزی رو که استدلالی براش ندارن فیلتر میکنن وای بر ما
    • حقیقت گو IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      10 49
      استدلال برای چی؟!!!! شما چه استدلالی داری که گوگل اومده این کار غیر اخلاقی رو کرده و میراث یک کشور رو به نفع یک کشور دیگه مصادره کرده؟!!!! جالبه که همه هم می گن گوگل مقصر نیست!!!! اتفاقا گوگل مقصر است و باید پاسخگو باشد. حق این کار رو نداشته و باید عذرخواهی بکنه. البته این به معنی انکار کم کاری مسئولین خودمان نیست. ولیمی خواهی چی کار کنیم که گوگل به جای تبریک به اعراب به ما تبریک بگه؟!!! غیر از اینه که باید دو برابر پولی رو که عرب ها به گوگل داده اند ما بدهیم تا این کار رو برای ما بکنه؟!!! به نظر من ما اصلا نباید وارد این بازی ها بشیم و باید کار خودمون و وظیفه ی خودمون رو در قبال مشاهیر و بزرگان کشورمون درست انجام بدیم و از اینکه حالا گوگل اومده این کار رو کرده اینقدر بالا و پایین نپریم!!!
    • حقیقت گو؟ US ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      37 5
      جناب حقیقت گو!! مغز انسان قابلیت فکر کردن و اینترنت قابلیت جستجو کردن دارد! از اینها استفاده کنید! 1- نگاهی به لینکهای داده شده بیندازید. گوگل امارات، مصر و عربستان، گوگل مربوط به سه "کشور" است. همانطور که میبینید از پسوند آنها کاملا پیداست. اما گوگل "فارسی" گوگل یک "زبان" است. شرکت گوگل صفحه گوگل مربوط به ایران ندارد که بخواهد در آنها به ایرانی ها روز یا مناسبت خاصی را تبریک بگوید. این قضیه خاص ربطی به دلار و پول و کثافتکاری و توهم توطئه و دایی جان ناپلئون ندارد. 2- به این لینک نگاهی کنید: http://www.google.com/doodles/finder/2012/All doodles در لیست کشورها میبینید که تعداد زیادی از کشورها هستند که صفحه اختصاصی گوگل ندارند و این صرفا مختص ایران نیست (و لذا نیازی به توهم توطئه نیست)
    • حقیقت گو IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      6 23
      آقای "حقیقت گو؟" اولا لینکی که گذاشتید کار نکرد. ثانیا فکر می کنم به غیر از امارات و مصر و عربستان (که رازی و ابن سینا بهشون ربطی پیدا نمیکنه!!) کشورهای دیگری هم هستند که صفحه ی اختصاصی گوگل دارند و رازی و ابن سینا بهشون ربط پیدا نمی کنه. اگر گوگل کلا می خواسته تولد رازی رو تبریک بگه و اصلا هیچ قصد خاصی نداشته چرا برای سایر کشورهایی که صفحه ی اختصاصی دارند مثلا آمریکا لوگوش رو تغییر نداده؟!!!! یک مرضی داشته دیگه و گرنه یا به همه ی دنیا تبریک می گفت و یا اصلا تبریک نمی گفت (اون هم به عرب ها)!!! رابطه ی رازی با عربستان سعودی چیه که حالا به عربستانی ها تبریک میگه ولی به آمریکایی ها نه؟!!!!! همونقدر که رازی به آمریکایی ها مربوط میشه به عربستان و مصر هم مربوط میشه. حالا دیدی گوگل کرم ریخته؟!!!!
    • حقیقت گو؟ US ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      12 2
      به جای لینک لطفا عبارت google doodle را جستجو کنید. بعد لیست doodleهای گوگل را ببینید. این لیست کشورهایی است که تولد حکیم رازی را در لوگوی گوگل مشاهده کرده اند: Bahrain, Afghanistan, Saudi Arabia, Algeria, Libya, United Arab Emirates, Egypt, Palestinian Territories, Lebanon, Qatar, Morocco, Jordan, Tunisia, Oman, Iraq, Kuwait ته حرف جنابعالی این است که گوگل یا نباید تولد رازی را به هیچکس تبربک بگوبد (چون صفحه اختصاصی ایران ندارد) یا باید به همه تبریک بگوید تا ایرانی ها هم ببینند! در ضمن که ربط تبریک تولد رازی به کشورهای عرب زبان هم به دلیل جغرافیایی و هم به دلیل زبانی که رازی به آن مینوشته واضح است. نگاهی به آثارش بیندازید تا ببینید 99% آنها به عربی نوشته شده.
  • بابک US ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    123 0
    خیلی هم بد نیست ، هر عرب کنجکاوی که بره روی لینک ، اولین مورد سایت ویکیپدیاست که نوشته : أبو بكر محمد بن يحيى بن زكريا الرازي عالم وطبيب مسلم فارسي (ح. 250 هـ/864 م - 5 شعبان 311هـ/19 نوفمبر 923 م)، ولد في مدينة الري .... از این بدتر که گوگل رازی رو به عربها معرفی میکنه ، ولی اینترنت رفتن ما با 100 قلم فیلتر مرغوب.
    • رضا IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      34 60
      عرب كنجكاو داريم مگه؟ :)
    • محمد IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      14 7
      اقا جالب بود ....دشمن تو چاه خودش افتاد
    • خشایار EU ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
      2 5
      أبو بكر محمد بن يحيى بن زكريا الرازي این اسم کجاش شبیه اسامی ایرانیه؟ خوب بدبختا حق دارن اشتباه بگیرن
  • اخوان US ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    102 7
    گوگل دشمن ما نیست. فقط تجارت می کنه. گوگل در کشورهای یاد شده، مثله همه جای دنیا (بجز ایران، کره شمالی و چین) دفتر داره و از تجارت الکترونیک در این کشورها بهره می بره. طبیعتا برای خوشامد مشتریانش در کشورهای مختلف از هر چیزی بهره برداری میکنه. (البته من این رو تایید نمی کنم که بعضی از کشورها پول هم خرج این کارهای گوگل می کنند). به نظر من همین سروسهایی که به کاربران داخل ایران مجانی میده هم از هوشمندی گوگل محسوب میشه.
    • حقیقت گو IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      10 39
      شما نمی خواد کار غیر اخلاقی گوگل رو ماست مالی کنی!!! این که با میراث و مشاهیر دیگر کشورها تجارت بکنی از نظر شما کار درست و اخلاقی هستش؟!!! مصادره کردن مفاخر یک کشور به نفع یک کشور دیگر و تحریف تاریخ از نظر شما دشمنی نیست و فقط یک تجارت الکترونیکی ساده است؟! اصلا اومدیم و فردا مسئولین ما کاری کردند که گوگل بیاد و در ایران هم دفتر افتتاح کنه تا دل شما بیشتر از این نسوزه!!!! بالاخره گوگل هم در دبی دفتر خواهد داشت و هم در تهران!!! اونوقت برای خوشامد کدوم مشتری در کدوم کشور باید اقدام بکنه؟!! خوب معلومه هر کی که پول بیشتر خرج کنه. اگه ایران بیشتر پول بده لطف میکنه و به ایرانی ها تبریک می گه و اگه عرب ها بیشتر سر کیسه رو شل کنند .... اونوقت ما باید هر سال برای اینکه گوگل بهمون تبریک بگه باج بدیم
    • اخوان US ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      26 2
      حقیقت گوی عزیز چرا عصبانی میشی؟! بعید میدونم مسئولین ما کاری بکنند که گوگل بیاد ایران. گوگل یکی از پیشتاز ترین شرکتهای تکنولوژی به این بازار احتیاج نداره ولی احمق هم نیست و درصورتی که پاش به ایران باز بشه دنبال سود می گرده. این کار رو هر عقلی توصیه می کنه. البته خوب گفتی، من دلم از این میسوزه که مثله خیلی چیزها (خودرو، هوای پاک، مترو، اینترنت خوب و ..) از این ابزار تکنولوژی هم بی بهره ایم. از این دلم میسوزه که ایران با اینهمه پتانسیل هیچ استفاده ای نمی کنه. ضمنا شما و حرارت صحبت هات منو یاد وزیر ارتباطات و مسولین وزارت ارتباطات کشور می اندازه. امیدوارم که به حرفهایی که اینجا می زنی اعتقاد هم داشته باشی.
  • محمد دل IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    18 7
    گوگل یک شرکته! نه حقیقت و نه جهان! فاجعه اینکه ما برای خودمون ارزش قائل نیستیم و تایید دیگران مهمه! حالا کم کاری ما قبول ولی این چیه که مد شده! یعنی هر بلایی که سر ما میاد فقط تقصیر ماست؟ نباید از کارهای گوگل غافل بود! تو گوگل مپس هویت و موجودیت ما رو از بین بردن (نقشه های توجیه کننده خلیج ع ر ب ی! جزایر سه گانه ! >) . من به طور کل از گوگل استفاده میکنم و فناوری برترش رو کاملا قبول دارم! اما واقعا اون طور که ادعا میشه صادقانه کار نمیکنن! شرکت های آمریکایی اولش اساسا آمریکایی هستند و برای منافع حکومتشون، بیشتر از دولتشون سختگیری دارن (اپل)
  • بدون نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    126 1
    از افلاطون پرسیدند: آیا مردم سخنان نادرست را باور می‌کنند؟ افلاطون پاسخ داد: یکی دو نسل زمان می‌بَرد؛ آن‌گاه چنان باور می‌کنند که اگر وارونش (: خلافش) را بگویید، شما را خواهند کشت!
  • محمود IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    68 1
    تمامی اینها فیلتر بود!
  • رضا IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    20 63
    دلیلش پولیه که اعراب میدن به این گوگل هست وگرنه اگر آدم های درستی باشند نباید این کارو بکنند شما هم هی بیخود نگین از ماست که بر ماست بله یک دلیل دیگه اش هم اینه که ایران سایت مطرحی در جهان ندارد تا تو دهن این گوگل نامرد بزنه مدام اینقدر از این اعراب سر اون جزایز یا خلیج فارس و ... جلو نندازه
  • آرمان IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    19 62
    گوگل هم عرب پرست شد
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    57 21
    مهم نیست . اعراب خودشونم می دونن چیزی برای عرضه نداشته و ندارن و ما هم با وضع فعلیمون سنجیده میشیم
    • بدون نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      75 58
      چرا اعراب چيزي نداشتن؟ چطور اين حرف و مي زني؟ تاريخ بخوان مجبور نيستي طرفت رو زير سوال ببري از داشته خودت دفاع كن!
  • سعید IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    12 2
    واقعا متاسفم .
  • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    73 3
    مقصر خود ما هستیم . ما هستیم که کوتاهی میکنیم.
  • وای بر من IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    66 3
    این سایتها همش فیلتره.... یعنی شما فیلترینگ رو دور زدید؟! از کجا فهمیدید که اینطوریه؟ اگر منبع خبر خارجیه اعلام کنید... اگر خودتون دیدید لطفا بگبد با چه فیلتر شکنی که ما هم ببینیم...
    • من خودم تنها IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
      6 0
      بابا اینا مجوز دارن از فیلتر کمی تا قسمتی بگذرن.
  • عماد(تهران) CA ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    37 2
    وقتی تو گوگل به عربی رازی رو سرچ کنی،اولین لینک که برا ویکی پدیاست اینو میگه:«أبو بكر محمد بن يحيى بن زكريا الرازي عالم وطبيب مسلم فارسي (ح. 250 هـ/864 م - 5 شعبان 311هـ/19 نوفمبر 923 م)، ولد في مدينة الري» اونوقت چطور گوگل اینجوری میکنه خدا می دونه!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    62 5
    تقصیر از گوگل نیست تقصیر خودمان است که فرهنگ دیگران را بر فرهنگ خودمان ارجهیت میدهیم.گذشتگان خود را جاهل مینامیم سنت ها و ارزش های خودمان را از رادیو تلویزیون تا مطبوعات گرفته به سخره میگیریم و محصول حماقت و نادانی گذشتگانمان میدانیم و تاریخ پرشکوه ایران و ایرانی را میکوبیم از درس تاریخ مدارسمان حذف میکنیم تا نسلهای آینده بجای افتخار به گذشته پرشکوه ایران و ایرانی جز یک تاریخ نصفه و نیمه و حقارت بار چیزی به یاد نیاورد.شما به سریالهای پخش شده از رسانه ملی خودمان توجه کنید چند سریال در باره بزرگان فیلسوفان شعرا و دانشمندان کشورمان ساخته شده است.با چه هزینه ای
  • بدون نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    29 2
    مقصر سازمان گردش گری ایران است که در معرفی چهره ارزشمند و تاریخی خود کوتاهی می کند ویا اعتراض و یا بر خوردی نمی کند کوتاه می ایند متا سفا نه
    • بدون نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      12 11
      چرا دارید جک میگید.......تنها کاری که میشد کرداین بود که روز داروسازی را اعلام کردن....گوگل خودش میدونه رازی ایرانی هست ولی به خاطر خوش آمد عربها اینکارو کرد.....میخواید سازمان گردشگری یه تور برای بازدید از محل دفن و محل تولد رازی برای مدیران گوگل بذارن!!!
  • سحر IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    57 3
    از فیلتر بودن بعضی چیزها تو اینترنت ایران ادم بیشتر شاخ در میاره تا کارهای گوگل!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    27 2
    تصویر گوگل کی برای ما تغییر کرده که بخواد این دفه دوم باشه شما با وی پی ان(سرور المان) میرفتی میدیدی.
  • بدون نام EU ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    30 1
    حالب هست که هیچ یک از این صفحات باز نشده ، فیلتر است !
  • بدون نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    16 1
    خیلی جالبه شما با دامنه ae که وارد بشید و زبان فارسی را انتخاب کنید باز هم این لوگو هست ما در یک شرکت هستیم ولی گوگل دامنه امارات برای ما فیلتر هست ولی برای همکارم خیر https://www.google.ae/
  • بهداد اسفهبد IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    22 1
    این بخاطره اینه که اصلا گوگل برا ایران صفحه مخصوص نداره و فقط به زبان پارسی صفحه داره که این دودل‌ها برای زبان پارسی نمیاد. اگه دقت کنید هیج دودلی برای صفحه‌ی گوگل در ایران نمایش داده نمی‌شود.
  • بدون نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    9 0
    در ضمن اگر با لینک زیر بروید به گوگل و زبان فارسی را انتخاب کنید وروی لوگو موس را نگه دارید جمله سالروز تولد محمد زکریای رازی ظاهر میشود https://www.google.ae/
  • mohammad IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    9 42
    تو رو قرآن اینقدر دیگه هی تو سر خودمون نزنیم درسته ما تحریمیم و خیلی چیزا که جاش اینجا نیست ولی گوگل هم خوب میدونه برا چی این کارارو میکنه ولی ما همش بلدیم بگیم ای ول گوگل اگه کشوری جای ما بود گوگل رو تو لیسته سیاه ملت و دولتش قرار داشت
    • اخوان US ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      10 1
      محمد عزیز چقدر راحت صحبت از تحزیم میکنی! اگه شما فقط از گوگل استفاده شخصی می کنی و با دوستانت در ارتباطی، خیلی زیادن تعداد افراد و شرکتهایی که از گوگل استفاده کاری می کنند. خیلی از شرکتهای بین المللی از ایمیل کاری گوگل یا یاهو استفاده می کنند. تحریم، تحریم گوگل همین ارابه تخریب شده تجارت در ایران رو خراب تر می کنه.
  • امیر ب CA ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    20 12
    آیا بزرگترین بانک اطلاعات جهان نمیداند که رازی دانشمندی ایرانیست ؟ آیا چون در دنیای سیاست اراده بر منزوی کردن ایرانست باید تاریخ و مفاخر ایران هم مورد دستبرد و تحریف قرار گیرد ؟ آیا با آنکه ایرانیها در تمامی رده های مدیریتی کمپانیهایی چون گوگل اپل یاهو مایکروسافت .ناسا و دانشگاهای بزرگ جهان حضور دارند نمیتوانند از حقوق ملی و فرهنگی خود دفاع کنند ؟ آیا خاطره تصاحب حقوق معنوی مولانا توسط ترکیه تکرار شده است ؟
  • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    16 7
    حالا گوگل شده ..... اين چندمين بار است كه گوگل از اين بازي ها در مي آورد؟ خيلي از نظرات رو قبول دارم ولي گوگل قطعا ، قطعا مي دونه كه داستان چيه!! و اين كار رو با قصد انجام ميده! خليج فارس رو فراموش كردين؟!! اين شركت به نظر مياد كه دنبال چيزي مي گرده!! من كه تا الان نفهميدم!! ضمنا فيلتر بودن لينك هاي شما هم جالب است،دليلش چيه؟
  • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    30 3
    خبر آنلاین نگران نباش مسئول مربوطه مشکل رو حل کرده سایت ها همه فیلتر شدند هوررررا!!!؟
  • بدون نام CA ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    13 18
    برادر جان ، اینا یا اصلا نمی‌دونن ایران کجاست ، یا اگر هم بدونن ، چون اسمش شبیه iraq نوشته می‌شه ، اونو هم یه کشور عربی‌ می‌دونن . خیلی‌ از این موارد که اسم جعلی رو به خلیج همیشه فارس اطلاق می‌کنن هم به همین دلیل هست ، چون فکر می‌کنن ایران هم یه کشور عربی‌ هست .
  • tali IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    28 1
    چند ایرانی دیده ای در وبلاگها یا سایتشان یا شبکه اجتماعی افتخار به این دانشمند بکنند نامش را ببرند و نام فرزندانشان را به نام وی چند صباحی است درگیر کوروش هستیم گوگل هم به حق روز کوروش و نوروز را به ما تبریک میگوید ابن سینا را جستجوی عربی کنید و بعد فارسی تعداد نتایج گویای قدردانی است
  • رضا IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    چرا هي ميندازيد گردن مسئولين؟ من نمي گم مسئولين تقصير ندارند ، ولي ما خودمون به عنوان يك ايراني به جز اعتراض كردن چي كار كرديم؟ به جاي نشستن و اعتراض كردن ، خودمون به فكر ايران باشيم. نظرم رو سانسور نكني ها.
  • امیر IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    10 9
    خلیج فارسو ازمون گرفتند.... رازیم روش...... ما کارای مهم تری داریم.... فیلتر می کنیم سایتاشونو....
  • Mehdi Arsenali IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    44 0
    فیلتر شکنشم میزاشتی کنارش جیگر
  • محسن خان IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    22 1
    والله چهارتا لینک دادی، 3تاش فیلتره ! اونم که بازه برای ایران هست. خوشبحالتون شما فیلتر بوووووووووووووووق دارید ما نداریم ... :(
  • علی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    15 0
    واقعیت اینه که چون آمریکا ما رو تحریم کرده گوگل هم ما رو تحریم کرده و کلا در هیچ مناسبتی لوگو گوگل برای ایران تغییر نمیکنه! چه بین المللی چه ناحیه ای
  • بدون نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    8 10
    برای من اصلا مهم نیست ...
  • شهاب IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    4 0
    مجازیست به علاقه ی مجاورت.
  • بدون نام EU ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    18 1
    کار عمو فیلتر چیه
  • نور IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    21 0
    اصلا هیچ وقت هیچ لوگویی رو فارسی نشون نمیده ! وقتی با vpn وصل میشیم میبینیم که گوگل هر روز لوگو داره ! و اینا به خاطر فیلترینگ هست
  • بدون نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    10 4
    مبارکشون باشه!
  • احمد IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    11 8
    کسی مقصر نیست فقط مسئله ای که هست اینه که گوگل دفعه اولش نیست که اینگونه اختلافات را به راه میندازه , در مسئله خلیج فارس هم نقش خودش را بازی کرده , اونها زندگیشون از اختلاف ما میچرخه.
  • سعید A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    12 2
    ای کاش یک آدم حسابی پیدا می شد وحق رو با منطق وعقلانیت از این عربها می گرفت نه با شعار
  • بدون نام US ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    16 4
    عملا ما رو دارن از صفحه روزگار حذف میکنن .
  • بدون نام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    15 1
    مقصر کسی غیر از ما نیست. من به خوبی به یاد دارم که زمانی که قرار بود میدانی به نام رازی شود اعتراض کرده بودند. وقتی هنوز بر سر اینکه مفاخر ایرانی را باید بدون در نظر گرفتن نظریاتشان بلندمرتبه شمرد اتفاق نظر نداریم نمی توانیم از بیگانگان انتظاری داشته باشیم حتی اگر آن انتظار منطقی و حداقلی باشد.
    • بدون نام IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      10 0
      یا نظر من رو درج نکنید. یا بدون اینکه جانباز نود درصد بشه درج کنید.
  • خودم IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    6 1
    فعلا بریم مساله فیلتر شدن این لینکای شما رو حل کنیم... اینقدر جوش نزنیم...
  • arian US ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    4 0
    اینارم فیلتر کردن خوش به حال شما فیلتر ندارین :)
  • بدون نام SE ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    58 10
    من که خیلی خوشحالم که به اعراب تبریک گفته، عزیزان من آدمی که به بشریت خدمت کرده دنبال ناسیونالیزم و فاشیزم نیست براش فرقی نمی کنه که چه کسی و در کجا از خدماتش بهره می بره. من از طرف خودم تولد رازی رو به تمام بشریت تبریک میگم از ...و ..گرفته تا عرب و ایرانی.
  • بدون نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    15 0
    عجب جیگری دارین شما!!!!! نترسیدین این لینک های فیـــــــل تـــــــــر تــــــــر شده گذاشتین تو سایتتون؟ سایتتون فیل تـــــــر تــــــــر میشه . وردارین صلاح شما رو میخوام ،میگم وردارین
  • معين IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    6 0
    اينا كه همه فيلتر...................
  • بدون نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    7 4
    خودشان هم میدانند که رازی ایرانی بود فقط جنگ روانی هدفشان است
    • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      5 9
      عزیزم کسی نگفته که عرب بوده که فقط خواستن گرامی بدارن این روز رو
  • بدون نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    12 2
    گوگل نه برای اعراب سوگند وفاداری خورده نه برای ما. یک شرکت تجاری است و به سود تجاری خودش فکر میکنه. مثل همه‌ی خطوط هوایی دنیا که روی نقشه اسم خلیج فارس رو عوض کردند.ما ارتباط تجاری با شرکتهای مهم و تاثیرگذار دنیا نداریم بنابرین از تاثیرات مثبتی که اونها میتونستند برای ما داشته باشند محرومیم و برعکس هر اقدامی که اونها علیه ما انجام بدن دست ما کوتاهه!
  • یک وبمستر ورشکسته IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    15 1
    وقتی ما میایم تبلیغاتی که وبمسترهای ایرانی به گوگل میدن رو فیلتر میکنیم و فکر میکنیم با این کار گوگل ورشکست میشه(گوگل از تبلیغات ایرانی فقط حدود 400 هزار دلار درامد داره یعنی دو صدم درصد کل درامدش از تبلیغات)و فکر نمیکنیم که با این کار چند تا شرکت و شخص ایرانی عملا بدبخت میشن و صداشونم به هیچ جا نمیرسه گوگل هم حق داره این همه نسبت به ایرانیها بی اعتنایی کنه تازه مسئولین قصد دارن کل گوگل رو فیلتر کنن.میدونید یعنی چی؟ در هر حال خبر انلاین میتونه موضوع فیلتر تبلیغات ایرانیها در گوگل رو بیگیری کنه با تشکر
  • افشین DE ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    4 10
    به گمان من زیاد به این گونه موارد نباید اهمیت داد آنهم به اندازه این که ای وای سوختم و چنین و چنان شد ، عده ای اشاره کردند که این موضوع ارتباط مستقیم به پول داره و درامد برای گوگل و شرکتهای تجاری که به فکر جیب گشاد خودشان هستند ، عموما اعراب و همچنین ترکها و به اصطلاح عثمانیان نوین!! از اینگونه کارها بسیار میکنند و برای این گونه مسائل هم بسیار خرج میکنند ، و این نه تنها در دنیای مجازی بلکه به شیوه های دیگر نیز اتفاق میافتتد ، از چاپ تمبر به مناسبت هزارۀ پورسینا ( ابو علی سینا ) توسط کشورهای عرب و حوزه خلیج فارس تا ادعای جدید ترکها مبنی بر زادگاه شیخ ابولحسن خرقانی در شهر کارس ترکیه ! ( البته برای جذب توریست و تبلیغات ) متاسفانه خبر انلاین اجازه نوشتن بیش از این را در فیلد پیامهای خود نمیدهد.
  • بهرام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    18 3
    این هم علتش : نقل از ویکیپدیا : به گفته جرج سارتن، پدر تاریخ علم، رازی «بزرگ‌ترین پزشک اسلام و قرون وسطی بود.» این دانشمند ایرانی از آن‌جا که کتاب‌های خود را به زبان عربی می‌نوشت، نزد غربیان به جالینوس عرب نیز مشهور بوده‌است. خوب چه توقعی دارین؟؟
  • بدون نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    3 1
    اینکه فیلتره! شما با چی چی میری توش؟
  • بدون نام IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    6 4
    دلم گرفت
  • بدون نام DE ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    4 5
    برای شکایت از گوگل به این صفحه بروید: http://support.google.com/bin/request.py?contact_type=lr_courtorder
  • 1001 IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    34 0
    پيشگيري بهتر از درمان است . . . . . بندر هميشه عباس !!!!
    • نوید US ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      9 1
      خیلی باحال بود. نوید از شهرستان همیشه بابل
  • نوروزپور GB ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    15 0
    واقعا جای تاسف هست. تقریبا عمده اهل علم می دانند که پسوند رازی به افرادی اطلاق می شده است که اهل ری بوده اند. مانند فخر رازی ، صوفی رازی و از همه مهمتر زکریای رازی
  • بدون نام IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    14 0
    ناراحت نشید. مقصر تقصیر کاره!
  • بدون نام US ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    18 3
    خلایق هر چه لایق
  • بدون نام IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    5 25
    مرگ بر گوگل خائن
  • بدون نام IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    5 12
    برای اینکه باید ما خودمون گوگل داشته باشیم . باید خودمون پارک علم و فناوری نرم افزار و ... داشته باشیم . باید بدونیم دنیا هر چی درست می کنه برای خودشون درست می کنن نه برای ما . عرب ها تقویم هجری قمری دیگه ندارند! با تقویم میلای دارندکار می کنند چون بیشتر از این نخواستند . ما هم اگه می خواهیم خط ، تقویم ، شخصیت ها و تاریخ ما و از همه مهمتر استعداد این همه مهندس و متخصصن نرم افزار حفظ شود و چیزی از خودمان داشته باشیم باید به فکر سرمایه گذاری باشیم . به فکر خواستن باشیم .
  • صبا IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    8 1
    آخه صفحه اصلی گوگل رو دیگه چرا فیلتر کردین؟! بازم دم vpn گرم.
  • بدون نام TR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    15 6
    خب بابا تمام آثارش به عربیه دیگه :)
  • fxer IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    4 5
    گوگل خدا شفات بده
  • سعید US ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    22 4
    مقصر خود آقای زکریای رازیه که کتاباشو به زبان عربی می نوشته. آخه یکی به این آقای دکتر بگه شما که تحصیل کرده ای و دانشمندی چرا واسه زبان مادری و مملکتت ارزش قایل نشدی؟
    • hashem IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
      2 3
      سعید داداش اون زمان زبان رسمی علمی دنیای اسلام عربی بوده و سایر دانشمندان هم عموما عربی می نوشتن چرا بدون پشتوانه و از سر شکم سیری مطلب می نویسیم؟
  • بدون نام CA ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    15 7
    وقتی دانشمندان ایرانی کتابهای شان را به جای فارسی به زبان عربی نوشته اند انتظاری بیشتر از این نباید داشت.
  • امیر IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    7 2
    داداش این لینک هایی که گذاشتی ، فیلتره! چه جوری ببینیم پس؟
  • بدون نام IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    21 3
    مخابرات که فیلتر کرده گوگل عربها رو . گوگل کار درست رو کرده . همون رازی مال عربها باشه بهتره . اصلا فردوسی - حافظ - سعدی هم میدیم . والا . اینجا به درد کسی نمیخورن .
  • بدون نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    2 2
    اينها كه فيلتر شده , شما از چه فيلترشكني استفاده مي كني؟؟؟؟؟؟
  • جاوید DE ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    6 0
    دلیل چاپ لگوی رازی در گوگل عربی اینه که گوگل رازی را بعنوان یک فرد برجسته عصر طلایی اسلامی می دونه و برای همین در گوگل عربی که خیلی کشورها شاملش می شه چاپ شده .اگر ویکیپیدیا به زبان انگلیسی و عربی رو نگاه کنید حتی می بینید که نوشته رازی ایرانی و فارس بوده .دلیل اینکه در گوگل فارسی چاپ نشده بخاطر فعالیت کم این سایت است .
  • محمد رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    3 9
    چه فرقی میکنه آقا......... مهم اینه که برادر مسلمان ماست، و اصلا" عرب هم بوده. یه سایت منزوی مجهول الهویه مثل گوگل چی هست که بخواد اعتبار این دانشمند مسلمان رو که اصلا مهم نیست کجایی هست و ای کاش که عرب باشه رو تعینن کنه. ضمنا" دفعه اول که رفتیم فیلتر شکن خاموش بود نرفت، معلومه شما با پروکسی صفایی میکنی ها ، لحظه به لحظه داری کی، چی کار می کنه........
  • حبیب IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    9 1
    یه نکته برای کسایی که میگن این سایت‌ها فیلتره: اگر از پروتکل https برای سایت گوگل استفاده بکنید نه تنها این سایت‌ها فیلتر نیست بلکه حتی میتونید «هرچیزی» رو در گوگل سرچ کنید و دیگه با صفحه فیلتر روبرو نمیشید. البته میتونید از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید و افزودنی https everywhere رو هم روش نصب کنید تا بصورت پیش فرض از پروتکل https برای سایت‌هایی که این قابلیت رو دارند استفاده بکنه. حالا من اینهمه زحمت کشیدم اطلاعات دادم ولی خبر آنلاین منتشر نمیکنه!!
  • فرشید غلامی موشنگاهی IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    4 9
    مقصر ما نیستیم .... این دشمنی هست که با ما دارند ... گیرم که ما نتوانستیم رازی را معرفی کنیم چرا نام خلیج فارس را حذف کرده قبول کنیم که این خصومتی هست که با نام بلند ایران دارند . مهم نیست بگذار دل اعراب به این آرم گوگل خوش باشد آخه آنها کسی را ندارند که...
  • بدون نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    5 11
    تعجبی نداره از این صهونیست ها هر چی بگی بر میاد کتاب خدا رو تحریف کردن چه برسه به تاریخ و نام مکان ها و افراد از حسودی دارن میسوزن شنونده باید عاقا باشه
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    9 6
    حالا هی بگبم مرگ بر این مرگ بر اون اگه میتونیم اینارو درسش کنیم چرا مثل آدمای ناتوان از دور وای میسیم فحش میدیم؟
    • رضا IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      4 10
      عزيزم ، فكر مي كني اگه ما مرگ بر اين و مرگ بر اون رو نمي گفتيم ديگه اين كارو با ما نمي كردن!؟ اينا با ايراني ها مشكل دارن مگه قبل از انقلاب نبود. مرگ بر اين و مرگ بر اون هم نمي گفتيم ولي بازم آثار تاريخي ما رو بردن تو موزه هاي خودشون. پس ربطي نداره. زنده باد ايران.
    • بدون نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
      4 5
      شعار مرگ نشان از ناتوانی است.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    11 3
    فکر میکنید اگر آن حضرات الان زنده بودند کجا بودند؟ یا به دنبال مغزهای دیگر مهاجرت کرده بودند
  • زهرا IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    8 3
    زبانش برا این عربی بوده که چون اون موقع اعراب حکومت میکردن به ایران،حتی اجازه نمیدادن کسی به زبان فارسی حرف بزنه چه برسه که بخواد فارسی بنویسه،ما از قرن سوم قمری بهترین دانشمندارو داشتیم قبل از اون چون اعراب تازه وارد شده بودند هیچ دانشمندی نداشتیم و هنوز دانشمندان آشنا به زبان عربی نبودند و اجازه نداشتند فارسی بنویسند
    • بدون نام A1 ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
      2 3
      اگه نمیذاشتن فارسی حرف بزنی پس تو از کجا فارسی بلدی؟ الان باید منقرض میشدی! هه هه
    • خودم IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
      2 2
      چون ما ایرانیا کم کم با زرنگی حکومت از دست این اعراب خارج کردیم ،اولین کسانی که شروع کردن برادران برمکی بودند تا کم کم حکومت افتاد دست خود ایرانیا
  • بدون نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    5 14
    وقتی گوگل اسم خلیج فارس را حذف میکند وکاربران ایرانی با بی غیرتی تمام همچنان از این سایت استفاده میکنند وآنرا تحریم نمیکنند باید منتظر شرایط بدتر هم باشیم .همه ما باید تا اصلاح شرایط گوگل این موتور جستجو را تحریم کنیم .یک بار هم ثابت کنیم ایرانی هستیم .
    • ارمان IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
      6 3
      داداش خیلی پرتی از گوگل استفاده نکنیم خیلی رگ غیرتمون می زنه بالا میشه بفرمایین از چی استفاده کنیم؟؟
    • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      0 0
      من یکی که بیشترین جستجوهام رو از این سایت انجام میدم چون خیلی طول کشید که به سایت اول من تبدیل شد همون جوری هم سخته جدا شدن ازش برام
  • بدون نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    4 9
    مقصر خد گوگله وقتی گوگل با اینکه میدونه خلیج فارس از هزاران سال پیش اسمش خلیج فارسه بعد میاد نظر سنجی میذاره که خلیج فارس باشه یا عربی بعد که خلیج فارس رای میاره بازم از گذاشتن نام خلیج فارس امتناع میکنه حتما مقصره اینم مثل اون
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    7 2
    حالا اگر بگيم ايرانيه چه گلي به سرش ميزنيم؟!! بذار اينا رو هم بديم به اونا، بهتر ميدونن چطوري ازشون استفاده كنن. الان تركيه داره با مولانا هزار تا كار مي كنه. تاجيكستان پز شاعراي ما (مثل نظامي و ناصرخسرو) رو ميده. بعد ما چي كار ميكنيم با ميراث تاريخي و معنويمون؟! هيچ! هيچ!
  • کسی بگه IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    6 4
    حالا واقعا ذکریا ایرانی است؟ چون آخه مولانا هم قبرش ترکیه است و ابوریحان بیرونی هم قبرش افغانستان خواهش می کنم کسی جواب منو بده
    • رضا IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
      10 4
      سلام. چون قبل از قاجار همه ي اين كشورهاي دور وبر براي ايران بوده ، تركيه و افغانستان هم همين طور حتي اين عرب ها هم برا ما بودند. اما به لطف دوستان (!) قجر ما همه رو داديم و حالا مولانا شد تركيه اي و ابو ريحان افغاني! زكريا رازي ايراني هستش. چون رازي به كسايي ميگن كه اهل شهر ري هستند. خبر آنلاين نظرم رو بذار ، دستت درد نكنه.
  • حرمان IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    4 2
    بجاي انتشار اين خبرها لينك هاي كه ميذارين رو بدون فيلتر معرفي كنين تا در خطر نيفتیم!
    • بدون نام IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      1 0
      یا حداقل یه فیلتر شکن موثق بهمون معرفی کنید تا صحت گفته های شما رو تصدیق کنیم
  • محمد IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    13 0
    گوگل به كنار . اصلاً چي هست ؟ يه شركت و سايت مجازي . بگيد خودمون ديروز واسه بزرگداشت رازي چه كرديم ؟
  • بدون نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    2 2
    آخه از نظر اونا همه مردم دنیا غیر از خودشون عرب هستند .
  • حقیقت گو IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    2 3
    والا ما نفهمیدیم کجای حرفمون به پیشتازی گوگل خدشه وارد کردیم که شما داری جایگاه گوگل رو در تکنولوژی و علم روز به ما یاد آور می شی؟!! بنده یک حرف بیشتر نزدم و اون اینکه شما کار گوگل رو حرفه ای و اخلاقی می دونی یا نه؟! اینکه دنبال سود باشه با اینکه پایبند به اخلاق باشه از نظر شما یکیه؟!! بله شرکت های آمریکایی همه شون دنبال سود هستند ولی آیا همه شون دارن کار اخلاقی و عقلانی می کنند؟!! شرکت های اسلحه سازی آمریکا هم دنبال سود (طبیعی!) خودشون هستند که ظاهرا این از نظر شما کاملا منطقیه و هیچ مشکلی نداره! بنده از اخلاق صحبت کردم و شما در این همه مطلبی که نوشتی یک کلام نگفتی بالاخره این گوگل که "طبیعتا" دنبال سود می گرده کارش اخلاقی و حرفه ای بوده یا نه. درتهران دفتر نداشتن برای گوگل حقی ایجاد میکنه؟
  • shenkey BE ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    5 11
    این مشکل شماست که فکر میکنید هر کس در ایران بدنیا اومده ایرانیه،دقت کنید و ببینید که هر چه دانشمند و متفکر ایرانی هست همه مربوط به بعد از حمله عرب به ایران هست و همه نیز در زمان عباسیان پا به عرصه ظهور گذاشتند.از خودتان بپرسید و پاسخ دهید.
  • مرید DE ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    4 4
    دقت کنید که بزرگداشت این فیلسوف و دانشمند ایرانی رو از روی تقویم شمسی تعیین کردند و نه از تقویم میلادی خودشون یا تقویم قمری اعراب وای به روزی که شرکتهایی مثل کوگل تنها ابرشرکتهایی باشند و رقیبی نداشته باشند اونوقت ببنین چه میکنن!
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    4 6
    ما ایرانی ها چرا جوگیریم ؟
  • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    2 12
    مگه ما ایرانی ها هم عرب نیستیم پس حکیم رازی هم عربه ،پس در کل همه عربیم پس هیچ فرقی نمیکنه...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    4 1
    ,واقعا مایه خجالت
  • مسعود IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    3 1
    گوگل با زبان بی زبانی میخواسته بگن عربها برین از ایرانیها یاد بگیرید اینقد .... نباشید و از دیگران بر دارید و بخودتان انتساب دهید
  • ایرانی باغیرت IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    4 2
    آقا مسئولین ما که اینقدر مشغولن که حواسشون به لوگوی گوگل نیست دیگه .... من همینجا از" آقای کردستانی" تقاضا می کنم خودشون به عنوان یه ایرانی شاغل توی گوگل این مسائل لوگو و خلیج فارس رو درست کنن...از طرف ملت ایران هم پیشا پیش تشکر می کنم ازشون
  • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    4 3
    دوستان محترمی که فکر می کنن این وسط فقط گوگله که داره منفعت میبره و اشتباه فکر می کنه و ...، جسارتا اعلام کنم که من دوستانی از کشورهای عربی دارم البته7 ساله که باهاشون دوستم و اونها کاملا معتقدند که نه تنها زکریای رازی و بلکه ابن سینا و ابو ریحان همشون عرب هستن! و اینو به شدت بهش اعتقاد دارن یعنی تو کتاب تاریخشون بهشون آموزش دادن! این قضیه درست مثل مولاناست و طی سالهای دراز درونی میشه!
  • سعید IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    1 2
    این آدرس گوگل google.ae که در ایران فیل تر است پس شما از کجا متوجه شدین؟ لینک این آدرس را برای کی گذاشتین ؟!!
  • صابر IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
    8 3
    از ماست که از شیر. اما خداییش چه گرونه شیر!!!!!! خدایا سایتامون فیلتر بود الان داره نون شبمون هم فیلتر میشه
  • مسعود IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
    4 0
    گوگل به کتاب ها و نوشته های رازی نگاه کرده. دیده عربیه.. نه فارسی.
  • محمود IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
    2 0
    در زمانی که حکیم رازی زندگی میکرده زبان نوشتاری ایران عربی بوده است و بیشتر دانشگاه ها نیز به این زبان آموزش میدادند و دلیلی ندارد که حکیم عرب بوده است .
  • حسین IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    1 0
    واقعا مسخره است !!!