نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اردن، عصر روز شنبه با حضور 18 بازیکن در زمین چمن ورزشگاه بین المللی امان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛در این تمرین شاداب، ابتدا کارلوس کروش سرمربی تیم ملی کشورمان چند دقیقه ای برای بازیکنان صحبت کرد و هدف از برگزاری این اردو و برنامه های آن را برشمرد. وی گفت که در این اردو، "کیفیت" بسیار مهم است و همه تمرینات و کارها باید با کیفیت همراه باشد. همچنین کروش بر تمرکز بر کارهای دفاعی و گل زدن و برنده شدن بسیار تاکید کرد و گفت ما چه در تمرینات و چه در مسابقات پیش رو باید توپ را به تور دروازه حریف بچسبانیم و این بسیار مهم است که برروی این مساله تمرکز جدی داشته باشید.
به نوشته سایت فدراسیون فوتبال، در این تمرین که حدود دو ساعت بطول انجامید، کارهای تاکتیکی نیز بیشتر بر روی روشهای حمله به دروازه حریف و گل زدن و کارهای دفاعی بود و بازیکنان با دقت و انگیزه فراوان زیرنظر کروش و سایر اعضای کادر فنی تمرینات را انجام دادند.
تمرین بعدی تیم ملی ایران ساعت 17/30 روز یکشنبه بوقت محلی (19 بوقت ایران) در همین ورزشگاه انجام خواهد شد. ضمنا هادی عقیلی و امید نظری شنبه شب به اردوی تیم ملی ملحق شدند. مسعود شجاعی و علی حمودی یکشنبه بعدازظهر به اردن می رسند و رضا قوچان نژاد نیز روز دوشنبه به اردوی تیم ملی خواهد پیوست.
تیم ملی فوتبال ایران تا روز 19 شهریور ماه در اردن خواهد بود و در این میان روز 15 شهریور یک دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد. تیم ایران سپس روز 19 شهریور برای برگزاری دیدار با تیم ملی لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 به بیروت سفر خواهد کرد. دیدار این دو تیم روز 21 شهریورماه برگزار خواهد شد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 240002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
    12 1
    خوب شد گفت که توپ رو باید به تور دروازه حریفان بچسبونیم، وگرنه از این بازیکن ها بعید نبود که فقط گل به خودی بزنند.
  • برادران A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
    2 0
    نه منظورش این بوده که کمک داور اشتباه نکند .