رسالت در سرمقاله خود با عنوان «آمریکا با تهدید زنده است!» نوشت:

*هر وقت ایران قدرت‌نمایی در داخل، منطقه و یا جهان دارد سیاستمداران آمریکا هوس می‌کنند که ملت ایران را با بلوف جنگ بترسانند! گویی تهدید به جنگ ازخود جنگ برای آنها مهم‌تر است.

*آمریکایی‌ها نیک می‌دانند که پایگاه‌های آنها در منطقه و جهان مثل گوشت قربانی زیر زبانه آتش موشک‌های دوربرد ومیانبرد ایران هستند. آمریکایی‌ها خوب می‌دانند که رژیم صهیونیستی به‌عنوان ایالت پنجاهم آمریکا در اولین ساعات نبرد با ایران زیر بارانی از موشک از سوی ایران، حزب الله و حماس قرار می‌گیرد که توقف آن فقط منوط به ادب کردن ژنرال‌های مغرور صهیونیستی و آمریکایی است.

* هر ایرانی با شرف و با غیرتی چه در ایران زندگی بکند، چه در هر جای کره زمین، آرزو دارد که اگر روزی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها حماقت کردند وبه سرزمین مقدس جمهوری اسلامی  حمله نمودند بتواند سهمی در این نبرد ادا کند.

* سخن گفتن آمریکایی‌ها و سردمداران رژیم صهیونیستی از گزینه جنگ همانند کسانی است که در کاخ‌های شیشه‌ای نشسته باشند و حریف را تهدید به سنگ پرانی کنند. این نوع رویکرد فقط در اثر یک حماقت و بلاهت به وجود می‌آید. اشغالگران قدس یکبار در جنگ 33 روزه حزب الله ویکبار هم  در جنگ 22 روزه با حماس به‌طور خیلی محدود این حماقت را آزمودند. اکنون گزارش ارزیابی وینوگراد در برابر آنهاست. اما باز هم درس عبرتی نمی‌گیرند. همین چند روز پیش بود که الیاهو وینوگراد رئیس سابق دیوان عالی رژیم صهیونیستی و رئیس کمیته جنگ 33 روزه خطاب به نتانیاهو نخست وزیر و ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: خفه شو و بنشین و دیگر از تهدید نظامی علیه ایران سخن نگو!

/29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 240843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    121 3
    بله خصوصا مسولین و فرزندانشون که در امریکا و انگلیس تحصیل می کنند.U
    • بدون نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
      19 2
      اونهايي كه خدايي بودند پر كشيدند و رفتند يا دارند در انزواي خود زجر مي كشند .زمانه با اوايل انقلاب خيلي فرق كرده .مردم به چشم خود مي بينند كه چه سوء استفاده هايي از احساسات پاكشون شده
  • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    11 1
    امریکا هیچ وقت حمله نظامی به ایران نمی کنه، یعنی احتیاجی هم به این کار نیست.
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    13 2
    امریکا اگه می خواست حمله نظامی کنه تا حالا کرده بود. مثل سیاستشون در مقابل سوریه. هیچ فکر کردید چرا تا حالا به سوریه حمله نکرده؟ اگه می خواست حمله کنه مثل عراق ماکزیمم توی یک هفته کار سوریه رو یکسره می کرد. امریکا همون طوری که تجربه نشون داده اگه قصد حمله واقعی داشته باشه حتی منتظر ok دادن سازمان ملل هم نمی شه بنابراین اونها می خوان غیرمستقیم و با کمترین هزینه به اهدافشون برسند.
  • داغ داغم IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    5 14
    مرگ بر آمریکا!!!