فارس نوشت:

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ پس از معرفی مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت در هفته آینده، سازمان سلامت رسماً فعالیت خود را شروع می‌کند.

 

 

 

 

 

 

سیدعبدالله عمادی  بااشاره به آخرین وضعیت و روند ابلاغ و تشکیل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: همان طور که قبلاً نیز اعلام شد تمام شرایط برای تشکیل سازمان بیمه سلامت فراهم شده است و به محض مشخص شدن مدیرعامل و هیئت مدیره،فعالیت سازمان بیمه سلامت رسماً آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان یزد پیش بینی می‌شود در اوایل هفته آینده مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت مشخص شود.

عمادی بیان داشت: ‌هم اکنون گزینه‌هایی برای تصدی‌گری مدیرعاملی و همچنین هیئت‌مدیره سازمان بیمه سلامت مدنظر است که تمام این افراد در حوزه سلامت و درمان دارای سابقه قابل قبول هستند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:‌با تشکیل سازمان بیمه سلامت بخش خرید خدمت سایر صندوق‌ها زیرمجموعه این سازمان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: سازمان بیمه سلامت به جای سازمان بیمه خدمات‌درمانی در خیابان شریعتی، بلوار شهرزاد مستقر خواهد شد ضمن اینکه هیئت مدیره آن نیز بر اساس قوانین و مقررات 5 نفر خواهند بود.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 240935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =