از سال گذشته که تفاهم نامه واگذاری مهدکودکها به آموزش و پرورش میان سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش منعقد شد مربیان پیش دانشگاهی بلا تکلیف بودند.

 آنهاهر چندبار، یک بار در مقابل مجلس تجمع می کنند تا تکلیف استخدامشان مشخص شود اما حاجی بابایی اعلام کرد که آموزش وپرورش هیچ برنامه ای برای استخدام مربیان ندارد،مگر اینکه مجلس در این باره مصوبه ای داشته باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مردادماه با کلیات طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن، حداکثر ظرف دو سال تمام مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمت آموزشی که با آموزش و پرورش همکاری داشتند در اولویت استخدام وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.
برای همین قرار است سه شنبه هفته آینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این موضوع را بررسی کند. محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس در این باره به خبرآنلاین می گوید:
انشاءالله بتوانیم با برنامه ریزی و هماهنگی با هیات رئیسه مجلس سه شنبه آینده موضوع استخدام مربیان پیش دبستانی رادرصحن علنی مجلس مطرح کنیم.
زاهدی با تاکید براینکه نسبت به استخدام مربیان پیش دبستانی خوش بین است، تصریح کرد: اما باید صبور بود تا ببینیم بعد از طرح آن درصحن علنی مجلس چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.
وی افزود: کلیات طرح الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش بعد ازبررسی تمامی موارد آن تایید و به تصویب رسید.
زاهدی ادامه داد: استخدام مربیان پیش دبستانی که از جزییات این طرح است یکشنبه آینده درکمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس مطرح و مورد بررسی قرارمی گیرد و ممکن است سه شنبه آینده درصحن علنی مجلس مطرح شود.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مربی پیش دبستانی IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
    8 0
    سلام و عرض ادب خدمت همه ئ خادمان مردم. از زحمات شما نمایندگان دل سوز به <ویژه آقای زاهدی > کمال تشکر را دارم به امید موفقیت
  • جمشیدزهی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    3 0
    با سلام و احترام فراوان من مدت 4 سال است که مربی پیش دبستانی هستم و مدارکم در اختیار آموزش و پرورش است ولی مدرکم دیپلم است با این مدرک هم آیا میتوان امیدی داشت از آقای زاهدی کمال تشکر را داریم موفق و سربلند باشید در پناه ایزد منان
  • يك مربي پيش دبستاني دردمند IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    8 1
    درحاليكهاخيراآموزش وپرورش خوزستان نيروهاي شركتي وخدماتي ازجملهسرايداران وانبارداران ورانندگان راكه تازه مدرك دانشگاهي گرفته اندبايكمصاحبه كوتاه به آموزگاري قراردادمعين جهت تدريس مقطع ابتدايي تبديل وضعيت نمودهاست.اما ما مربيان پيش دبستاني با مدرك دانشگاهي معتبروسابقه بيش از7سال حضوردركلاس وگذراندن بيش از100ساعت دوره هاي ضمن خدمت كهازسوي دبيران مجرب آموزش وپرورش اكنون بانظر وزير محترم به بخش غيردولتي واگذارگرديده ايم آقاي حاج بابايي وخانم قربان آيا اين براستي عدالت است اين انصاف است .آقايان شما جواني ماراتباه كرديد بترسيد از آه مظلومي كه جز خداوند يار وياوري ندارد