ایسنا نوشت:

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با پیش‌بینی رقابت بین اصولگرایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت که اصولگرایان احتمالا از اصلاح طلبان ملایم نیز یارگیری خواهند کرد .
حسین نجابت، قالیباف، رضایی، پورمحمدی، متکی، حدادعادل، ولایتی و نیکزاد را داوطلبان بالقوه کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده عنوان کرد .
وی با اشاره به فعالیت برخی افراد و گروه‌ها برای انتخابات آن را زودهنگام توصیف کرد و افزود: هم‌اکنون تحرکات جزئی انتخاباتی در جریان است و به نظر می‌رسد از آبان‌ماه بحث‌ها قدری جدی‌تر شود .
این نماینده اصولگرا با بیان اینکه نیازی نیست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری روی یک شخص به وحدت نظر برسند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان نیز برای ورود به عرصه انتخابات باید مواضع شفافی اتخاذ کنند و از مواضع قبلی خود خصوصا در جریان فتنه اظهار برائت کنند تا روشن شود به چه شکل می‌خواهند در انتخابات حضور یابند البته در کنار این موضوع اقبال عمومی نیز بسیار مهم است که در حال حاضر به نظر می‌رسد این اقبال وجود ندارد .
وی در پایان با پیش‌بینی رقابت بین اصولگرایان در انتخابات آینده گفت: به نظر می‌رسد گروه‌های مختلف در طیف اصولگرا با هم رقابت خواهند داشت اما احتمالا ائتلاف‌هایی با اصلاح‌طلبان ملایم صورت خواهد گرفت و اصولگرایان سعی خواهند کرد از آنها نیز یارگیری کنند .
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
    0 0
    ملایم یعنی چی؟