۰ نفر
۱۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴

باشگاه خبرنگاران نوشت:

عدم مديريت هزينه در واحدهاي توليدي كوچك باعث شده تا اين واحدها اثربخشي زيادي نداشته باشند و هزينه هاي توليد در اين واحدها افزايش يابد.

 

افتخاريان رئيس انجمن تحقيقات بازاريابي گفت: كمبود بسته هاي پولي و مالي از جمله مشكلات محيط كسب و كار است.

وي ادامه داد: مديريت هزينه در كارگاه هاي بزرگ ساختاري منسجم دارد اين در حالي است كه 95 درصد كارگاه هاي كشور كوچك هستند و مديريت هزينه در اين كارگاه ها ساختار معيني ندارد.

افتخاريان با بيان اينكه نبود مديريت هزينه در اكثر واحدهاي توليدي افزايش هزينه ها را به دنبال خواهد داشت افزود: با اشراف بر روي مديريت هزينه اثربخشي توليد افزايش مي يابد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: مديريت هزينه مي تواند 20 تا 30 درصد هزينه هاي واحد توليدي را كاهش دهد.

3939

کد خبر 241348

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین