جانشین فرمانده کل سپاه هشدار داد در صورت هرگونه تجاوز علیه کشور جنگ را به درون مرزهای دشمنان می‌کشانیم.

به گزارش خبرآنلاین سردار حسین سلامی با اشاره به توطئه دشمنان در حمله به ایران اظهار کرد: در صورت هرگونه تجاوز علیه ایران جنگ را به درون مرزهای دشمنان می‌کشانیم، آنها پی به قدرت ما برده‌اند و اجازه نمی‌دهیم هیچ جنگی به سرزمین ما کشیده شود.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: مانورهای شگفت‌انگیزی که برای ضربه زدن در نقاط دوردست برگزار کرده‌ایم، ریشه در شهادت شهیدان ما دارد.
اهم صحبت‌های جانشین فرمانده کل سپاه به نقل از ایسنا در ادامه می آید:
-   شهدا را سند حقانیت ایران هستند. دشمنان فکر می‌کنند با کشتن چند استاد دانشگاه می‌توانند اراده ملت ایران را متحول کنند و می‌بینیم که خداوند تصویر شهدا و خودروی منفجر شده آنها را نظیر ستاره‌ای به 120 کشور دنیا نشان می‌دهد و دختر یک شهید جهانی می‌شود.
-   نمایش و رزمایش اجلاس غیرمتعهدها در ایران چشم تمام جهان حتی دوستداران انقلاب را خیره کرد تمام دشمنان متحد شده بودند تا این اجلاس شکست بخورد و با زشت‌ترین سیاست یعنی فرستادن پیامک برای کشورهای غیر متحد یکی از مسخره‌ترین رفتارهای سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.
-   دو عامل موجب عزت ایران اسلامی است، یکی ولایت فقیه که در زمان غیبت امام عصر (عج) مقتدر، دانا و نافذ بر قلب‌ها حکومت می‌کند و دیگری شهدا هستند که خون خود را برای سربلندی ایران عزیز نثار کردند.
-   با وجود نبود امنیت در کشورهای منطقه، ایران اسلامی در امنیت، آزادی و سربلندی به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد و این چیزی جز اراده خود ما نیست که در وجود نازنین رهبری عظیم‌الشان متبلور شده و ظهور پیدا کرده است. 

-   با تبعیت از ولایت فقیه و استفاده از بیانات روشنگری ایشان کشور دچار آسیب شدید و اشغال نشد و با وجود این‌که دشمن حجم زیادی از نیروی نظامی خود را برای مبارزه با ایران سال‌هاست در منطقه مستقر کرده است همه دیدند که نظام جمهوری اسلامی چگونه مستحکم، با دوام و بی‌زوال در مسیر عدالت و سعادت ایستاده است و مسیر پیشرفت و آزادی خود را طی می‌کند.
-    ما در متن حوادث زندگی می‌کنیم، دشمن در خواب و بیداری به دنبال شکست ایران است و شهدا موجب شدند ریشه‌های استقلال ما حفظ شود تا هیچ قدرتی توان مقابله با درخت تناور عزت ما را نداشته باشد.
-    در مدت 34 سال گذشته هیچ توطئه و طرحی نبوده که دشمن با تمام قوا علیه ایران به‌کار نگرفته باشد و دشمن با جنگ اقتصادی همه جانبه که با اتحاد قدرت‌های اقتصادی انجام گرفت برای فلج کردن اقتصاد ایران تلاش کرد و همگان دیدند که دشمن خود در بحران اقتصادی فرو رفت و جامعه ما بدون اتکا به هیچ قدرتی و بدون ترس از تهدیدها هر روز چند توسعه جدید در کشور را ارائه می‌کند و ما بی‌اعتنایی به دشمن را از شهدا آموختیم.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک اصلاح طلب US ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    37 35
    درود بر شرف و غیرتتان حافظان میهن......... مشکلاتی که داریم به کنار، در صورت تجاوز بیگانگان به میهن هر یک از ما یک بمب اتمی خواهد بود که علیه دشمنان منفجر می شود.
    • بدون نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
      33 6
      ای دریغ از تو که ویران بینمت بیشه را خالی ز شیران بینمت وقتی پای خاک کشورم وسط باشه جون دادنم براش کوچکترین کاره
    • اصواگرا IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
      12 18
      آفرین بر تو اصلاح طلب احنست ما با امثال شما مشکل که هیچ دوستی هم داریم همیشه این گونه موضع بگیرد ناراحتی من از اصلاح طلبان این بود که چرا در مقابل گستاخی دشمنان مواضع قاطعی ندارند
  • سحر IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    3 6
    اون دشمن جزیره ای در غرب آفریقا نیست ها، خیلی دور تره...
  • حسین IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    2 0
    شما دلاوران افتخار ما هستید