روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

حجت الاسلام عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اسدی نماینده مردم شهرستان مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه چهارمین استاندار دولت احمدی نژاد در اردبیل طی سخنان جداگانه‌ای از تغییر بی‌رویه مدیریت استان به شدت انتقاد کردند. اسدی خطاب به وزیر کشور گفت: تقریباً در هر 5/1 سال یک استاندار عوض شده و با توجه به حساسیت‌های وظایف استانداران، فرصت‌های که برای تغییر برنامه‌های مطالعات اولیه شروع فعالیت اجرایی لازم و جابجایی‌ها در استان صرف گردید که می‌توانست انرژی عظیمی برای استفاده از استعدادهای بی‌نظیر این استان باشد. نماینده ولی فقیه در استان نیز گفت ظاهراً کشور مبتلا به امراض ناپایدار مدیریتی شد، که مقصر در مرحله‌ای بالاتر از وزیر کشور است. وی از استاندار جدید خواست ضمن جلوگیری از ریخت و پاشها در استقبال و هدایای غیرضروری از بیت المال، برای استفاده از قابلیت‌های بی‌نظیر استان تلاش نماید.

/29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسین IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    14 0
    از صحبتهای آقای اسدی متشکریم و امیدواریم این موضوع در مجلس با جدیت پیگیری شود .
  • ندا IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    11 1
    استاندار جدید اردبیل:ا کبر نیکزاد برادر وزیر راه و شهرسازی
    • مهدی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
      7 4
      خانم ندا خانم بله درسته ایشان برادر آقاب نیکزاد وزیر راه و شهرسازی هستند ولی خیلی از استاندار قبلی با لیاقت و با کفایت ترند ولی مشکل اصلی ما این است که زود به زود استانداران را به خاطر لج و لج بازی و سیاسی کاری برخی نمایندگان مجلس عوض می کنند و در خوش بینانه ترین حالت آقای نیکزاد فقط 1 سال استاندار اردبیل خواهد بود و با کنار رفتن آقای احمدی نژاد ایشان هم کنار خواهد رفت و در این 1 سال نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • سید IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    8 1
    بله ایشان جناب وزیراست .علت استاندار شدنش نیز همان برادر است.مسئولین ارشد بابذل بخشش پست ادای دین می کنند. وگرنه مگر قطع الرجالاست!!!!!!!
  • بدون نام US ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    1 8
    اقای نیکزاد استاندار کهگیلویه بودنند خیلی هم موفق بودنند اکثر مردم استان از عملکردشون راضی بودنند اما چون متولد اردبیل بودنند ترجیح دانند به همشهریانشون خدمت کنند . امیدوارم هر جا باشند در خدمت گزاری موفق باشند..
  • حمید IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    1 7
    سلام اقای نیکزاد برادر وزیر هستند درضمن انسان بسیار پرکار تلاشگر وکاردانی هستند ایشان دوسال استاندار مابودند ودر استان ک.ب پروژه های عمرانی پیشرفت خوبی داشتند براش ارزوی موفقیت میکنم فقط حیف که رفت ولی فکر کنم برای انتخابات مجلس و مطرح شدن اونجا اومد
  • ندا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    8 1
    آقا مهدی این آقا وقتی شهردار بود هیچ کار مثبتی ازش ندیدیم نمونش خیابان های اردبیل باز خدا به صابری اجر بده که دست خیلی از .... از بیت المال کوتاه کرده بود. حال ببینیم که چیکار میکنه؟؟؟؟