مهری کوهستانی نوشت:« باسلام.مدتی است که قبض تلفن همراه توسط شرکت مبین به شیوه جالبی توزیع میگردد گاهی به صورت دسته ای گوشه کوچه وخیابان ریخته میشه گاهی هم مثل تراکت های تبلیغی دردسته های15تا20 تایی بدون هیچ ارتباطی با نشانی روی قبض داخل خانه های مردم ریخته میشه که جداازاینکه به دست صاحبانشون نمی رسه کلی هزینه چاپ وصدورقبض هامیشه لازمه که شیوه توزیع بیشتر بررسی شود."
زارعیان مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات درباره مشکل مطرح شده این خواننده گفت:« ما درکشورحدود 40 میلیون قبض تلفن صادر و توزیع می کنیم. باوجود این حجم کاراگرتنها یک درصد ازاین قبض ها با مشکل ارسال روبرو شوند عدد بالایی می شود. اما درکل باید گفت شرکت مخابرات ازشرکت مبین رضایت دارد.» وی افزود:« البته ما شکایت های نیزازعدم ارسال قبض های تلفن همراه داریم. ولی این مشکل درمواردی زیادی توسط پستچی های این شرکت پیش می آید. پس اگرمشترکین ما درمحل و یا منطقه ای با این مشکل روبرو شده اند می توانند با شماره های 88113938 ، 9990 و22008181 تماس بگیرند تا مشکل مورد بررسی قرار گیرد.
45235
یکی ازخوانندگان ازاشکال درتوزیع قبض های تلفن همراه گله مند بود. روابط عمومی این شرکت درپاسخ گفت:«ما ازاین شرکت رضایت داریم اگر مشکلی دیدید به ما اطلاع دهید»
کد خبر 241964
نظر شما