دو برادر که با همدستی یکدیگر اقدام به وارد کردن تریاک از مرزهای شرقی کشور به استان اصفهان کرده و سپس اقدام به خرده فروشی در بین مردم می کردند در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران پلیس مرکز اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده دو برادر در زمینه وارد کردن مواد مخدر از مرزهای جنوبی کشور وتوزیع آن در داخل شهر اصفهان موضوع رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار تیم مبارزه با مواد مخدر یکی از کلانتری های این فرماندهی قرار گرفت. این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اعلام نارضایتی شدید شهروندان منطقه از این موضوع ماموران تحقیقات وسیعی را در این باره آغاز کردند و سرانجام ، با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی ویژه هر دو برادر را در منزلشان دستگیر کردند. وی افزود: در این عملیات بیش از 5 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بسته بندی برای توزیع آماده شده بود کشف و متهمان دستگیر شدند. 

رئیس پلیس مرکز استان تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهمان مشخص شد این دو برادر از مرزهای جنوبی کشور مواد مخدر را وارد کرده و سپس به خرده فروشی در داخل شهرهای اصفهان می پرداختند که با تلاش ماموران پلس دستگیر شدند. سرهنگ"یاردوستی" در پایان خاطر نشان کرد: در این راستا متهمان که "مهدی وفرهاد " نام داشتند با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شده و با قرار صادره روانه زندان شدند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =