۰ نفر
۲۱ آبان ۱۳۸۸ - ۰۸:۲۵

سارق مسلح وقتی خود را در محاصره پلیس دید ، قصد انفجار یک قبضه نارنجک را داشت که در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 سیستان و بلوچستان در ارتباط با این که سارقی مسلح هنگام سرقت یک دستگاه موتورسیکلت پس از مقاومت مالک موتورسیکلت او را از ناحیه پا هدف اصابت گلوله قرار داده و متواری شده است، ماموران کلانتری 12 زاهدان با عزیمت به محل مشاهده کردند جوان مجروح پس از اصابت گلوله به پای چپش، به بیمارستان منتقل شده است.

با آغاز تحقیقات از شاهدان عینی، آنها گفتند وقتی سارق مسلح با مقاومت مالک موتورسیکلت روبه‌رو شد 3 گلوله شلیک کرد و با مشاهده مردم حاضر در محل، سلاح خود را بر زمین انداخت و از محل متواری شد.

در پی این اظهارات، از محل حادثه یک قبضه سلاح کمری کشف و در ادامه طرح مهار برای دستگیری سارق فراری آغاز شد.

دقایقی پس از اعلام مشخصات سارق مسلح به مراکز انتظامی، ماموران با مشاهده این متهم در خیابان عمار، به او دستور توقف دادند، اما متهم تحت تعقیب فرار کرد.

با تعقیب و محاصره متهم ، وی قصد انفجار یک قبضه نارنجک را داشت که پیش از هر اقدامی با سرعت عمل ماموران، دستگیر و نارنجک در آستانه انفجار نیز از دست وی خارج شد.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، مرد مسلح به دستور قضایی برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی زاهدان قرار گرفت تا درباره سوابق وی تحقیق شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 24251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۱
    0 0
    فکر کنم زاهدان نبوده تگزاس بوده !