مردم مصر در اعتراض به اکران یک فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام در آمریکا در مقابل سفارت این کشور در قاهره تجمع کردند.

مسلمانان خشمگین با حمله به سفارت آمریکا، پرچم این کشور را به زیر کشیده، پاره کرده و سوزاندند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الی IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    15 38
    ایوالله عرضه دارین به خدا، این یه مبارزه ست هر چقدر که اونا در عراق و افغانستان و پاکستان و سودان و گوا و سراسر دنیا مسلمونا و البته غیر مسلمونای بی گناهو کشتن مام باید از اونا بکشیم
    • امید EU ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      12 7
      البته اینهایی که در مصر و لیبی این اقدامات را انجام دادند اگر دستشون به شما که ظاهرا شیعه هستید برسد بدتر از آن با شما رفتار خواهند کرد. حمله طالبان به کنسولگری ایران را که به یاد دارید؟ حالا بفرمایید خوشحال باشید و تشویق کنید.
    • امین IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      3 1
      شما نکنه عضو القاعده تشریف دارید؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    10 2
    محمد مرسی رئیس جمهور مصر سفر آینده اش به آمریکا را مشروط به نابودی فیلم مذکور و محاکمه سازندگان آن و همچنین عذر خواهی آمریکا از تمام مسلمانان جهان کرده است. ضمن اینکه به سفیر مصر در آمریکا دستور داده بر علیه سازنده فیلم " موریس صادق" که در اصل قبطی مصری مهاجر به آمریکاست اعلام جرم و شکایت شود.
    • کیان IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      2 2
      چنین چیزی محال انجام بشه. این فیلم هیچ قانونی را در امریکا نشکسته و هیچ کس اعلام جرم علیه کارگردان نمیتونه بکنه.
  • حقيقت تلخه IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    5 8
    حقيقت تلخه ولي من ميگم. من با اين كار كه يه نفر ديگه به جاي يكي ديگه مجازات بشه مخالفم. ولي ديگه واقعا مسلمونا چيكار كنن؟ هر روز توي افغانستان و پاكستان سربازاي آمريكايي مردم مسلمون رو به گلوله مي بندن به اسم طالبان و .... هر روز يه سرباز آمريكايي يا يه كشيش آمريكايي قرآن رو ميسوزونه. اولين باري كه به اسلام توهين شد ، مسلمونا به سفارت حمله كردن ؟ نه. ولي ديگه چند بار آخه ! ديگه صبرشون سر اومده خب. از پس كه دولت آمريكا برخورد نكرد ( برخورد كه هيچ ، بهشون جايزه هم دادند)، مسلمونا خودشون دست به كار شدند. اگر همون دفعه اول دولت آمريكا يه برخورد ميكرد ديگه الان ملت به سفارت حمله نميكردن. منتظر راي هاي منفي شما هستم. نظرمو بذار لطفا.
  • حسین IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    5 6
    باید جهان برای دیپلماسی آمریکا نا امن شود تا آنها قدرت مردم را درک کنند و به اعتقادات و احساسات مردم توهین نکنند. البته در صورت احساس نا امنی امریکایی ها دست نشانده ها یشان نیز این قدرت را احساس می کنند.
  • مهاجر IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    1 3
    درود بر تمام آزادگان دنیای اسلام. مرحبا بر شیرمردانی که یکی از هزاران ایادی ظلم و استکبار را نابود کردند. تا کی و کجا باید ایستاد و این همه ظلم بر مسلمانان در جای جای دنیا را نظاره گر بود... افغانستان ، عراق ، سوریه ، پاکستان ، سودان و .... " باید جهان برای دیپلماسی آمریکا نا امن شود تا آنها قدرت مردم را درک کنند و به اعتقادات و احساسات مردم توهین نکنند"