خشم مردم لیبی از اهانت به حضرت محمد(ص) ،‌علت اصلی حمله مردم به کنسولگری آمریکا در بنغازی بوده است و طیفهای مختلف در این حمله حضور داشته اند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    51 4
    دقت کنید که به بهانه پیامبر عزیز این کارها انجام شده اما یکماه دیرتر از نمایش فیلم و درست در 11 سپتامبر و در خبرها آمده که پرچم طالبان در محل نصب شده و نام بن لادن هم در محل نوشته شده است پس مواظب باشیم طبق معمول در بین بد و بدتر گرفتار نشویم...
  • بدون نام IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    18 4
    کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی باعث شد ناوگان دریایی آمریکا به سمت لیبی حرکت کند! احتمالاً یک تراژدی دیگری همچون عراق و افغانستان در راه است!
  • حسین NL ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    30 6
    گنه کرد به بلخ آهنگری....به شوشتر زدند گردن مسگری..
    • حقیقت گو IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
      5 6
      گنه کرد در نیویورک گروهکی تروریستی در عراق و افغانستان زدند گردن نیم میلیون زن و مرد و کودک را!!!!!!!! بله آقا حسین کشتن سفیر آمریکا اصلا کار درست و خوبی نبود. اما هر چه بود این کار به دلیل توهین های پی در پی به اسلام به پیامبر و به قرآن در آمریکا خیلی بیشتر از کشته شدن چند صدهزار عراقی به خاطر هیچ و پوچ (سلاح های شیمیایی که وجود نداشتند!!!) قابل توجیه بنظر میاد. اینطور نیست؟!!!!
    • esteghlali IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
      4 2
      گنه کرد در امریکا فیلمساز مصری تو لیبی زدن گردن سفیر امریکا؟!!! گروهکی تروریستی که شما میگی تو افغانستان حکومت میکردن خودشون هم تو عراق و افغانستان بمب میزارن به اونا باید گفت گنه کرد دولت امریکا تو نیویورک و عراقو افغانستان مردم رو گردن میزنید?
    • حسین GB ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
      2 1
      آقای حقیقت گو.. اون نیم میلیون مسگری که شما میگی اگه زنده بودن هم توسط اون آهنگرهای بلخی(طالبان و القاعده) کشته میشدن و چه بسا بیشتر عم! آخه طالبان و القاعده یازده تا دیپلمات مارو کشتن هیچکس هم صداش درنیومد الان داری براشون دل میسوزونی؟ الانم با حمله انتحاری داره روزانه همون نیم میلیون رو بیشتر میکنه!
  • بدون نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    27 10
    خب اینکه ما همه مسلمونیم و شیعه خب پس صد درصد حضرت محمد هم قبول داریم پس طبیعیه که از ساختن چنین فیلمی نارحت بشیمو اعتراض کنیم اما من حرفم اینه اعتراض فقط به اون کاگردان و تهیه کننده احمقش باید بشه نه این که 4 تا وزیر بی گناهو بیایم بکشیم
  • امید EU ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    37 9
    مردم لیبی؟ در مورد سوریه میفرمایید تروریست های سلفی و اما در مورد لیبی چون به سفارت آمریکا حمله کرده اند میفرمایید مردم لیبی؟ من به شیوه شما که در مورد سوریه میپرسید میپرسم مردم عادی راکت اندازه در اختیار دارند که به سفارت حمله کنند؟ ضمن اکثر مردم لیبی در شهرهای مختلف روز گذشته به خیابان ها آمدند تا مخالفت خود را با این اقدامات اعلام کنند. این قضیه بیشتر به نفع آمریکا شد به جای جوگیر شدن درست تحلیل کنید.
    • کوروش IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
      2 0
      خنده داره مردم لیبی برای حمایت از آمریکا آمدند
  • حجت PL ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    6 11
    من مطمئن هستم که منشا این جنجال ها مثل همون 11 سپتامبر کار خود امریکایی ها است تا بتوانند وارد لیبی بعد هم وارد مصر بشن تا همه جانبه مراقب اسرائیل باشند
  • محمدزاده IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    5 8
    درود خدا وفرشتگان بر رسول خدا در قران آمده است با صدای بلند از پشت خانه پیامبر را صدا نزنید.برای اینکه این کار بی احترامی است.این بی شرمها از سکوت مسمانان و کم تحرکی آنها باز سوءاستفاده کردند. درآن زمان خداوند برای صوت آنها را مواخذه کرد شدت گرفت و شد کاریکاتور حالا شده فیلم .مسلمانها به هوش باشید. محکم در صحنه باشید.مراقب باشید.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    4 7
    آمریکا در روز اشتباهی یا عمدا هر روز نیست خانواده ایی را عزادار نکند حالا دیگه خون سفیرش از مردم جهان رنگین تر است که به خاطر اون بخواد به لیبی لشکر کشی کنه . این کارها را نکنه تا سفیرش هم نمیرد . آخه معلوم نیست توی چه دورانی داریم زندگی می کنیم که همچنان بعضی از توهین به دیگران یا ملت ها لذت می برند و یا گاهی هم آن را سوژه پیروزی هاشان می کنند. اینم حقوق بشر اروپایی و آمریکایی که فکر کنم فقط هر که فسادش بیشتر باشه کشور آزادی خواهی است که به جای اینکه فکر جوان ها به توسعه و صنعت و علم باشه صرف گند کاری و .... شه . مسلما اینو می خوان که بعد ما خریدار علمشون باشیم و او نا به ما حکومت کنن و بعد هی ما بگیم آمریکا این طور و آن طور. ایشالا خدا کمک کنه.
    • بدون نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
      6 3
      معلوم نیست تو چ دورانی زندگی می کنیم که برداشتمون از دین اسلام شده این که اگه کسی بهمون توهین کرد بریم سفیر اون کشورو بکشیم؟؟!!! این به نظرت دینه! اگه قراره اسلام این باشه (که مطمئنم این نیست) همون بهترک مسلمون نباشیم! آدم کشی جرمه. در هر صورت. یادتون نره.