رئیس و دبیر انجمن سپک‌تاکرای ایران با دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار و ملاقات کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ سهراب آزاد و علی فولادی‌راد با بهرام افشارزاده در محل کمیته ملی المپیک ملاقات کردند.
در این دیدار رئیس انجمن سپک تاکرا گزارشی از عملکرد این رشته در طی دو سال گذشته را به دبیرکل کمیته ملی المپیک ارائه کرد و همچنین در ارتباط با برنامه‌های آینده این رشته که ٢٤ مدال در بخش آقایان و بانوان در رقابت‌های آسیایی ٢٠١٤ کره‌جنوبی دارد توضیحاتی را به ایشان داد. سهراب آزاد پس از این نشست در مصاحبه‌ای گفت: ملاقات بسیار خوبی با دبیرکل کمیته ملی المپیک داشتیم. ایشان یکی از علاقمندان به رشته ورزشی سپک‌تاکرا است و از اینکه این رشته در طی چند سالی که به جمع خانواده ورزش ایران پیوسته، خوشحال است. افشارزاده در این نشست بر اهمیت رشد و گسترش سپک‌تاکرا در ایران تاکید کرد و حتی از ما خواست تا از وجود مربیان و مدرسان خارجی و به خصوص تایلندی برای رشد این رشته استفاده کنیم.
در این نشست فولادی‌راد ضمن ارائه گزارشی در خصوص مسابقات اخیر جهانی سپک تاکرا که در کشور تایلند برگزار شد، گفت: تیم‌های ملی سپک‌تاکرای ایران در رقابت‌های جهانی ٢٠١٢ خوش درخشیدند. این درخشش مرهون زحمات ریاست محترم فدراسیون انجمن‌های ورزشی و سهراب آزاد رئیس جوان انجمن سپک‌تاکرا است. البته نباید از زحمات مربیان جوان ایرانی هم به راحتی گذشت. از جناب آقای افشارزاده می‌خواهم تا به سپک‌تاکرا به مانند گذشته نظری مساعد داشته باشند و مقدمات را فراهم کنند تا تیم‌های ملی ایران در بخش آقایان و بانوان در رقابت‌های آتی به نتایج موفقی دست پیدا کنند.
در ادامه این نشست افشارزاده با تشکر از زحمات مسئولان سپک‌تاکرای ایران گفت: برای اولین بار توپ سپک‌تاکرا را من به دوستان در فدراسیون همگانی دادم و حالا خیلی خوشحالم که پس از هشت سال می‌بینم این رشته به چه موفقیت‌هایی دست پیدا کرده است. سپک‌تاکرای ایران می‌تواند با استفاده از مربیان تایلندی در بازی‌های آسیایی ٢٠١٤ به نتایج موفقی دست پیدا کند و من از مسئولان این رشته و به خصوص شخص علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی می‌خواهم تا از مربیان و مدرسان خارجی در تیم‌های ملی استفاده کند.
 252 41
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 243401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    8 0
    نوعی والیبال با پا است. اما چطوری 24 مدال دارد؟