ایلنا نوشت:

‌دبیر شورای عالی ترافیک گفت: ساعت کار مدارس ‏مشاغل مختلف، بازار و کارخانجات همزمان با آغاز بازگشایی مراکز آموزشی بدون تغییر باقی می‌ماند.

مجتبی شفیعی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره احتمال تغییر ساعات کار و مدارس در سال تحصیلی جاری با توجه به افزایش ترافیک، اظهار کرد: ‌ هر ساله با آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها شاهد ترافیک هستیم که این ترافیک به دلیل فعالیت سرویس مدارس و خرید‌های سال تحصیلی است.

وی با بیان اینکه با توسعه حمل و نقل عمومی مشکلی در این بخش نداریم، تصریح کرد: ‌ امسال ساعات کاری تغییری نمی‌کنند و همانند سال گذشته خواهد بود.

دبیر شورای عالی ترافیک با اشاره به اینکه بهتر از این نمی‌شود برای فعالیت مدارس و مشاغل برنامه ریزی کرد، گفت: ‌ ظرفیت اجرایی کشور به گونه‌ای است بهتر از این نمی‌شود برای آغاز فعالیت مشاغل و مدارس برنامه ریزی کرد.

شفیعی اعلام کرد: ‌در کشورهای مختلف از روش‌های متعددی از جمله دورکاری، شبکاری و غیره استفاده می‌شود اما در کشور ما بر اساس مطالعات انجام شده این ساعات‌ بهترین زمان است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    2 0
    با توسعه حمل و نقل عمومی و فرهنگ استفاده از آن بین مردم و برنامه ریزی تولیدات خودرو و حرکت به سمت مستقل شدن در تولید اتوبوس و واگنهای مترو میشه کاری بنیادی کرد وگرنه با وضعیتی که تولید خودرو داره و روزانه حجم بالایی از این تولیدات وارد خیابان های شهر میشه که سرعت اتوبان کشی ها هم به پاش نمیرسه تغییر ساعت کار فقط نقش مسکن داره
  • بدون نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    4 1
    چرا نمیشه!فرض کنید اجلاسه، یه هفته ادارات رو تعطیل کنین!!
  • هموطن IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    خواهش ميكنم يه فكراساسي براي ترافيك تهران بشه فقط تنها راهش اين است كه ساعات ادارات مدارس...تغير كند0