سایت دفتر ریاست جمهوری از همه علاقمندان خواسته بگویند که بهتر است احمدی‌نژاد در سازمان ملل چه بگوید.

به گزارش خبرآنلاین، سایت ریاست جمهوری (president.ir) در نظرخواهی خود نوشته است: از تمامی صاحبنظران و علاقمندان دعوت می شود هر آنچه معتقدند مطرح کردن آن با توجه به شرایط کنونی جهان از سوی دکتر احمدی نژاد از تریبون سازمان ملل مفید است، به منظور انتشار در بخش نظرات پایگاه اطلاع رسانی سفر ریاست جمهور به سازمان ملل«un.president.ir »به ثبت برسانند، این نظرات بلافاصله پس از ویرایش در این سایت منتشر خواهد شد.
در ادامه تعدادی از نظراتی که ذیل این خبر در سایت ریاست جمهوری منتشر شده است را بخوانید:
  • از آقای احمدی نژاد می‌خواهم با فکر و نگاه به آینده ما جوان ها در صحبت هایشان منطق را در پیش بگیرند و با رعایت ادب و احترام به تمام ملت‌ها، اصل ایرانی بودن خود را به همه نشان دهیم.
  • ضمن عرض سلام خدمت استاد معزز و مکرم جناب آقای دکتر احمدی نژاد. دوسال پیش پیرو همین اقدام زیبا و مردمی شما درنظرخواهی از مردم، بنده حقیر هم شرکت کردم و خدمت شما پیشنهاد دادم که در مقابله با عمل ننگین قرآن سوزی کشیش کافر، قرآنی را با خود همراه فرمایید و در یک حرکت نمادین هنگام سخنرانی آن را بالا ببرید و به جهانیان معرفی کنید. حضرتعالی هم لطف فرمودید و با درک و شعور بالای خود همین کار را انجام دادید و دل های مجروح مسلمانان عالم را التیام بخشیدید. منتتان بر سر ما استاد عزیز. امسال هم پیشنهاد من این است که باز هم قرآن را با خود همراه کنید و بالا ببرید و این بار آن را معجزه پیامبر معرفی کنید که کلام نورانیش از حنجره مبارک پیامبر ما تراوش گردیده و اینک در خانه هر مسلمانی یافت می شود.و نیز پیشنهاد می‌کنم امسال قبل از قرائت دعای فرج بیانات ارزشمندتان را با صلوات بر محمد (ص) شروع بفرمایید و بعد از آن دعای فرج را بخوانید. در پایان نیز بار دیگر با صلوات بیاناتتان را ختم کنید.جسارت بنده راببخشید. درس پس می دهم محضرتان استاد عزیزم
  • چند نکته به نظرم تو صحبت‌هایشان باشد خیلی خوب است: 1- طرح این سؤال که چطور می‌شود که نمی‌شود در مورد هولوکاست حتی سؤال و تشکیک کرد ولی می‌شود به خاطر آزادی بیان به پیامبر عزیز ما توهین کرد؟ 2- چطور است که هر روز اسراییل ایران را تهدید می‌کند و هیچ کس در سازمان ملل متحد اعتراضی ندارد؟ 3- تشکر از تحریم‌ها که ما را به سمت استقلال صنعتی پیش خواهد برد. کمی نا هماهنگی داخلی داریم، آن هم یاد می‌گیریم و به روشنی چشم دوستان هماهنگ و متحد مشکلات را پشت سر می گذاریم. 4- اشاره به استفاده ابزاری امریکا از حقوق بشر و استاندارد دو گانه 5- اشاره به این که ایران در 2 قرن گذشته به هیچ جا حمله نکرده است.موفق باشید
  • 1- با سلام و درود به پیشگاه بلند مرتبه پیامبران الهی و درود به پیامبر اکرم (ص). 2- تقدیر و تشکر از مسولین برگذاری این اجلاس جهانی البته نه به خاطر امریکا .3 -دعوت از همگان به صلح و عدالت 4 -دعوت از همه برای پایبندی به اصول و کنوانسیون‌های ملی و بین المللی 5 -اعرام برائت از جنایتکاران وتروریسم بین الملل درراس آن‌ها اسرائیل 6- هشدار سرپوشیده به غرب و اسرائیل درباره هرگونه تحرک نظامی در خلیج فارس 7 - تاکید به اینکه سوریه متحد نزدیک ایران است 8 - دیدار با رئیسان غایب در اجلاس تهران 9 -دیدار با مسولین گروه نم و شنیدن نشنیده ها 10 - اعلام رسمی سازمان نم 11 -تاکید به اتحاد پیش از پیش بین مسلمین 12 -اعلام حمایت صریح ایران از گفتگو بین مسائل هسته ای و اینکه این آخرین فرصت غرب است 13 -تاکید بر داشتن انرژی هسته ای برای همه ملت‌ها در قالب صلح آمیز -14 هشدار به امریکا مبنی بر اینکه جواب سیلی قفا است .
  • به نظر بنده در این سفر که آخرین سفر جنابعالی در قاموس ریاست جمهوری می‌باشد، ضمن اشاره به مطالب و مواضعی که دوستان عزیز در این بخش ارائه و توصیه به انعکاس آن در سخنرانی در اجلاس سازمان ملل نمودند، این‌بار می‌بایست با استفاده از تکنیک های ظریف‌تر سخنرانی که شما استاد آن هستید بهره بیشتر ببرید. این سخنرانی که می‌بایست قاعدتا در چند بخش ایراد گردد، با موضوعات مختلفی از جمله مسئله هسته ای ایران عزیز، مسائل مربوط به خاورمیانه، بیداری اسلامی و بحران سوریه باشد. اما پیشنهاد اینجانب این است که در بخش دیگر سخرانی جنابعالی می‌بایست متمرکز به مردم آمریکا قرار گیرد، زیرا حال و هوای این روزهای مردم امریکا خوب نیست. مردم امریکا چندسالی است که مشکلات اقتصادی کشورشان بیش از پیش نمود یافته و قشرهای مختلف و زیادی از جامعه امریکا را درگیر کرده و مهم تر از این ریشه های این مشکلات نیز برای مردم امریکا آشکار شده است. لذا افکار جامعه امریکا تشنه اطلاعات و آگاهی از فساد حاکمان خود هستند. همچنین در این بخش می‌توان با تکیه بر تعالیم عالیه دین مبین اسلام که در آن روح مهربانی، محبت، هم نوع دوستی، جاریست به مردم امریکا نزدیک شد و آنان را با فرهنگ و آداب، منش و پندار ناب ایران و ایرانی آشنا کرد و در خاتمه ضمن ابراز انزجار از توهین کنندگان به پیامبر عظیم الشان اسلام کشته شدن سفیر امریکا در بنغازی لیبی را محکوم کنید، زیرا ما اسلام خشونت طلب را نفی می‌کنیم، و پیروان اسلامی هستیم که پیامبرش پیام آور مهربانی و عطوفت است.
  • جناب آقای دکتر احمدی نژاد بچه محل عزیز. با این حال که من به جنابعالی رای ندادم، اما در این سفر برای شما بیش از پیش آرزوی موفقیت و سربلندی دارم، زنده و جاوید باد ایران اسلامی عزیز
  • دکتر خودش خوب می داند چی بگوید. البته منظورم این نیست که نقطه نظراتتان را نگویید ولی واقعا او عالی است. من که خیالم راحت است. او از همیشه بهتر و محکمتر صحبت می‌کند.
  • با سلام به رییس جمهور محترم. نظر به مسایل و مشکلات جهانی و لزوم کمک به صلح جهانی و کمک به ایجاد ثبات درکشورهای درگیر در جنگ‌های داخلی و همچنین تاکید بر گفتگوی بین ادیان و احتراما به همه ادیان الهی و همچنین مطرح کردن سال جدید به نام سال احترام به ادیان و پرهیز از هر گونه خشونت بین ادیان و همچنین مطرح کردن ایران به عنوان کشور با تمدن و صلح دوست.  
  • ساختار جدید سازمان ملل و اقدامات عملیاتی. لزوم برچیدن هر چه سریعتر حق وتو و شورای امنیت به عنوان آغاز اصلاح ساختار سازمان ملل  تاکید بر استفاده آمریکا از بمب اتمی و عدم مشروعیت او برای احقاق حقوق مردم و جایگاه بالای گروه های مردمی مانند عدم تعهد در این موضوع.
  • سفر رییس جمهور کشورمان به سازمان ملل هر سال با حساسیت‌هایی روبه‌رو بوده که با توجه به زمان و صحبت‌ها و اتفاقات و مواضع دو رییس‌جمهور ایران و آمریکا و غالباً رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش دنبال می‌شد. اتفاقاتی چون مواضع رییس‌جمهور کشورمان درباره هولوکاست، ماجرای دانشگاه کلمبیا، زیر سوال بردن صهیونیست‌ها و دولتمردان آمریکایی در ماجرای یازده سپتامبر از جمله اتفاقات سال‌های قبل سفر دکتر احمدی‌نژاد به نیویورک است. از نکته‌های بسیار مهم و جالب توجه این سفر این است که سخنان رییس جمهور کشورمان دشمن را منفعل کرده و توپ را داخل زمین آنان می‌اندازد. حال با توجه به آخرین سفر دکتر احمدی‌نژاد به عنوان رییس‌جمهور ایران اسلامی به نیویورک، این نکته حائز اهمیت است که رییس‌جمهور کشورمان در صدد آن است که می‌خواهد تمام سخنان چندین ساله خود را در قالب چکیده‌ای در صحن سازمان ملل و سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خود عنوان کند.
29219
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    0 12
    به شماچه!؟انلاین مسخره وکینه ورز.
  • بدون نام EU ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    0 2
    در مورد وتو به نظرم امسال مسئله را مسکوت بگذارند چون وتو روسیه و چین سوریه را از فروپ اشی حداقل تا الان محفوظ نگه داشته است ولی بقیه موارد حتما همانند سالهای گذشته تکرار خواهد شد