یکی ازخوانندگان نوشته بود:«سلام. خسته نباشید چرا سرعت اینترنت سیم کارتهای ایرانسل اوایل بد نبود ولی الان علاوه بر اینکه از سیستم قدیمی مخابرات هم کمتر شده، مرتب قطع ارتباط داره، بعد ماهی 10000 تومان هم میگیره که خیلی زیاده؟؟؟
آرش کریم بیگی روابط عمومی ایرانسل درباره مشکل این خواننده گفت:« مشکل سرعت اینترنت همراه و به عبارت دیگر انوع اینترنت ها دراختیار ما نیست. بلکه از سوی مراجع دیگری این سرعت و پهنای باند در نظرگرفته می شود. ایرانسل مستقلاً نمی تواند پهنای باند داشته باشد.» وی ادامه داد:« ازسوی دیگر مشترکین ما براساس نیاز های خودشان این سرعت و پهنای باند را در انتخاب می کنند.»
روابط عمومی ایرانسل ادامه داد:« اما اگر مشترکین ما با مشکل و اختلالی مواجه شدند می توانند از طریق خطوط ایرانسل با شماره 700 و از طریق اپراتورهای دیگربا شماره 09377000000 تماس بگیرد و مشکلاتش را مطرح کند. تا اگر اختلال توسط ایرانسل قابل برطرف شدن بود به آن رسیدگی شود.»
45235
درپی اعتراض یکی ازخوانندگان درباره کندی سرعت سیم کارتهای ایرانسل، روبط عمومی این شرکت پاسخ داد:« پهنای باند از سوی مرجع دیگری تعیین می شود ودراختیار شرکت ایرانسل نیست.»
کد خبر 245013
نظر شما