عضو فراکسیون ورزش مجلس از عدم اعلام وصول طرح استیضاح وزیر ورزش انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در تذکری با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر ورزش با 60 امضا هنوز اعلام وصول نشده است، گفت: براساس آیین نامه داخلی مجلس استیضاح وقتی قابل طرح در مجلس است که امضای حداقل 10 نماینده را داشته باشد. این درحالی است که استیضاح آقای عباسی وزیر ورزش با 60 امضا، یک ماه و نیم است که اعلام وصول نشده است.
وی خطاب به ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی ظهر امروز را در غیاب لاریجانی برعهده داشت، گفت: شخص حضرتعالی مانع این اعلام وصول هستید! شما طبق آیین‌نامه باید عمل کنید و به سوگند خود وفادار باشید. ورزش در حال نابودی است، تا دیروز بحث تعلیق دوچرخه سواری و قایقرانی مطرح بود، امروز بحث جودو و کشتی است.
نماینده اسدآباد ادامه داد: تیم فوتبال ما با در مقابل لبنان که فوتبال درجه 5 در قاره آسیا است، می بازد. چرا از کسی دفاع می کنید که ارزش آن را ندارد؟ چرا از حق نمایندگان دفاع نمی کنید؟ آیا وزیر ورزش تنها متولی دو تیم استقلال و پیروزی در تهران است؟ اگر واقعا می خواهید در ورزش اتفاقی بیفتد باید این استیضاح را اعلام وصول کنید.
وی تاکید کرد: مگر می توان از خون شهدا برای امیال افرادی خاص گذشت؟ من از شما می خواهم ثابت کنید مردی از دیار قزوین هستید و می توانید در مقابل مخالفان و کسانی که واقعا می خواهند ورزش را نابود کنند بایستید.
محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر، اظهار داشت: در مواردی که دغدغه شما همکاران بود، شخصا از وزیر ورزش و مسئولان ذی‌ربط دعوت کردم تا دغدغه شما و اعضای فراکسیون ورزش مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: درباره تقدیم استیضاح هم باید تقاضای استیضاح کتبا در جلسه علنی به رییس مجلس داده شود. بنابراین مشکلی برای اعلام وصول استیضاح وجود ندارد.
ناظران مجلس در شورای ایمنی- زیستی انتخاب شدند

انتخاب ناظران مجلس در چند مجمع و شورای عالی کشوری دستور کار دیگر امروز مجلس بود.
براین اساس یک نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و یک نفر از اعضاء کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان ناظر در شورای ملی ایمنی زیستی انتخاب شد.
سکینه عمرانی با 141 رای و سلیمان عباسی با 80 رای از مجموع 192 آراء ماخوذه ناظران مجلس در شورای ملی ایمنی زیستی شدند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    3 12
    پیروزی نه پرسپولیس
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    14 3
    وزیر ورزش باید عوض بشه. این کاره نیست. نمیدونم اینو از کجا آوردن همین نماینده ها گذاشتنش وزارتی که با احساسات جوانان بازی میکنه