در پیگیری های مشکلات روزهای گذشته در خصوص تندر 90 به نقل از مسوولان سایپا اعلام کردیم که درخواست افزایش قیمت خودروی تندر 90 به سازمان حمایت رفته و پس از تعیین و تکلیف قیمت این خودرو سایت فروش برای تحویل تندر 90 باز خواهد شد. اما در این میان برخی از خوانندگان خبرانلاین به مشکلاتی اشاره می کنند که این افزایش قیمت برای آنان ایجاد کرده است.
یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته است: در تاریخ 17 مرداد نسبت به ثبت نام خودروی تندر 90 از شرکت رایان سایپا به صورت لیزینگی اقدام کردم موعد تحویل ماشین 30 روز کاری بوده است با توجه به اینکه ماشین لیزینگی بوده است و در همان تاریخ بنده قرارداد را پرکرده ام و چک ماشین را تحویل داده ام بنا بر این قیمت همان روز برای من حساب شده است و هیچ گونه افزایش قیمتی تا زمان تحویل خودرو شامل حال ما نمیشود و حالا با توجه به پیگیریهای اینجانب اعلام شده که شرکت منتظر قیمت جدید خودرو می باشد و دلیل تاخیر در تحویل خودرو افزایش قیمت است که شامل حال شما هم که خودرو را به صورت لیزینگی خریداری کردید نیز می شود خواهشمندیم پیگیری کنید.
1 ایا افزایش قیمت شامل حال ما می شود؟
2 موعد تحویل چه موقع است؟
در این بین پیگیری ها در خصوص سوال این خواننده خبرآنلاین نشان می دهد که تنها در صورتی شرکت لیزینگ رایان سایپا می تواند افزایش قیمت را از متقاضی اخذ کند که زمان تحویل این خودرو به متقاضی در روزهایی باشد که پیش از آن افزایش قیمت این خودرو به سازمان حمایت ارسال شده است. دراینصورت شرکت لیزینگ برای مطالبه افزایش قیمت مجاز است.
درعین حال در پاسخ به سوال دوم این خواننده خبرانلاین باید گفت که هر زمان که سازمان حمایت نرخ فعلی تندر 90 را ااعلام کد پس از آن به تدریج خودروهای متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
اما تا زمان انتشار این خبر هنوز سازمان حمایت تصمیم رسمی خود را اعلام نکرده است.
45/221
نظر شما